Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 3A] cięzko chodzi na zimnym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

[B3 2.0 3A] cięzko chodzi na zimnym

Post autor: emczy » 20 kwie 2014, 22:10

witam !
uporałem się z Audi :)
uszczelka wymieniona, rozrząd, zapłon, kopułka
wszystko elegancko chodzi ale....
.. na ciepłym silniku

odpalam rano (odpięty wtryskiwacz rozruchowy'' i ma z 600 obrotów, całą budą rzuca, działa tak jakby ssania nie miał, ktoś wie od czego to zależne?
wtryskiwacz odpinam bo on coś szwankuje nie wyłącza sie nawet jak silnik cieply

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 20 kwie 2014, 22:23

biały czujnik 2 pinowy który podaje temp cieczy do sterownika sprawny?

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 20 kwie 2014, 22:39

nie wiem, ale jak on odpowiada za wtryskiwacz rozruchowy to pewnie walniety :) tylko dziwne, bo wtryskiwacz zachowuje się jakby silnik był zimny ciągle bo wtryskiwacz ciagle chodzi, poki go nie odpepne a z drugiej strony nie ma ssania na zimnym.. bez sensu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 kwie 2014, 23:00

Może ktoś podłączył ten wtryskiwacz po swojemu i dlatego cały czas leje.

Z tego co pamiętam to ten wtryskiwacz przy minusowych temperaturach chodzi max 30 sekund. Przy obecnych nie wiem czy popracuje z 10sekund na zimnym. Później wystarczy wzbogacenie mieszanki na "właściwych wtryskiwaczach" realizowane przez różnicowy regulator ciśnienia.

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 20 kwie 2014, 23:13

najlepsze jest to, ze jak dam gazu na zimnym to nie wskakuje na obroty tylko powoli powoli jakby na 2 gary, a mi chodzi o to tylko, że mam mieć z 60 st wtedy cyk na lpg i chodzi jak złoto

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 kwie 2014, 23:23

To na benzynie źle chodzi nawet rozgrzany?
Jak na lpg dobrze chodzi to znaczy, że jednie (albo aż) masz do dopracowania wtrysk.

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 20 kwie 2014, 23:29

Musi mieć z 90 st żeby na benzynie dobrze chodzil, dlatego 60 i daje mu lpg, potem przełączam i nie odczuwam różnicy.
Zobacze na ten czujnik temp. może coś to da

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 20 kwie 2014, 23:38

Jak masz mieć gaz w 3A to w ogóle wywal zasilanie benzyną bo ten układ tylko przez chwilę dobrze działa z gazem, później jest nieskończone szukanie przyczyn nieprawidłowego działania na benzynie...

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 21 kwie 2014, 00:01

jest sens? mi benzyna tylko na start potrzebna, z resztą nawet potem auta bym nie sprzedał z wywaloną benzyną, obczaje ten wtrysk, bo ona fajnie chodzi na ciepłym. Szkoda benzyny wywalac, moze pierdolka jakas

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl