Witam.
mam problem ze wspomaganiem.
problem wygląda następująco:
auto odpalone, nie zależnie od obrotów silnika, kręcenie i to szybki kierownicą w lewą stronę przebiega normalnie.
natomiast jak się kręci w prawą, kierownica zaczyna stawiać opór, i nie daje się szybciej kręcić, nie zależnie od obrotów silnika z taką samą prędkością można kręcić w prawą stronę.
w poprzedniej mglownicy miałem to samo z tym że została wymieniona bo się zacząłe lać na potęgę, po wymianie jest sucho, ale problem z niejednakowym wspomaganiem został.
nie sądzę abym trafił na drugi magiel z tym samym problemem.
moje Pytanie brzmi, Czy u Was jest tak samo?
wcześniej miałem magiel jeszcze oryginalny od 2.2 KV R5 teraz mam od jakiejś R4 z B3.
nie ma problemu z siłą wspomagania, przy normalnym kręceniu podczas jazdy czy na parkingu do momentu jesli nie chcę szybko pokręcić kierownicą.
pompę wspomagania raczej bym wykluczył jej nie sprawność, bo podmieniałem jeszcze z pompą wspomagania od audi 100 C4, bo mam w domu, tam wspomaganie pracuje idealnie.
obecnie przy moim silniku jest pompa od Audi 100 C4 o numerach: 046 145 155c
jedynie co mi przychodzi do głowy że pompa możę mieć mniejszą wydajność.
ciśnienie daje prawidłowe. nie ma problemu z kręceniem na postoju, jak się dojdzie do krańca skrętu i przytrzyma, to słychać mocne obciążenie silnika, a wąż ciśnieniowy od wspomagania aż się "prostuje" zarówno na jednej jak i drugiej pompie,
jedynie co mi pasuje to to że obydie komory siłownika mają niejednakowe pojemności, i przy zbyt mało wydajnej pompie, będzie dawało ten sam efekt.
proszę o opinie posiadaczy aut ze wspomaganiem przy majątaki sam problem
[ Dodano: 2014-04-25, 16:58 ]
Problem rozwiązany, przyczyną była zbyt mała wydajność pompy, ciśnienie prawidłowe, ale za wolno tłoczyła płyn, niestety przy odpowietrzaniu pompy padła i sie zesrała olejem przez simmering
[ Dodano: 2014-05-06, 21:30 ]
przyszła Dzisiaj paczka z pompą wspomagania od Audi A4 z silnikiem V6, niestety okazuje sie że Audi B3 i B4 mają za duży cylinder, przez to, mimo że pompa daje ciśnienie prawidłowe, to niestety tłoczy płyn zbyt wolno,
dobrze sprawdza się przerobiona pompa, ale ginie wspomaganie jak się płyn nagrzeje a rozgrzewa się mocno i szybko, niestety duża wydajność, powoduje grzanie sie płynu, i trzeba będzie zastosować chłodnicę oleju.
[B3 Coupe] Nietypowy problem ze wspomaganiem
Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy