[Audi 80 b3 1.8S] by dragodee->radio 2din
Masz zdjęcie jak strobo działało?  8-) 
Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
			
			
									
									
						Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Te stroboskopy to miałem czerwono-niebieskie, od czasu do czasu używane dla małej śmiechawy na drodze zawsze nocą-nie muszę chyba tłumaczyć o co chodzikeczy pisze:Masz zdjęcie jak strobo działało? 8-)
Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
 Z powodu częstych "rutynowych kontroli niebieskich" gadżet puściłem w świat. Został włącznik ale nie sprzedaję :mrgreen:
 Z powodu częstych "rutynowych kontroli niebieskich" gadżet puściłem w świat. Został włącznik ale nie sprzedaję :mrgreen: A z tym kolorem candy to widziałem na żywo w niemczech coś podobnego-i powiem robi Wielkie WOW!
A auto potrzebuje malowania-sama maska to tragedia się zrobiła po zimie
 i nie wiem co jest powodem tego?
 i nie wiem co jest powodem tego?
Candy to moje marzenie, może kiedyś ale na pocieszenie jest sporo innych rozwiązań  Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania
  Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania  
			
			
									
									
						 Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania
  Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania  
- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Szczerze to nie wiem co myśleć, bo z początku wyglądało tak jakby ktoś na złość czymś prysnął, a auto mam już kilka lat i było ok-a problem pojawił się nagle na powierzchni ok 25x40cm, no a teraz jest więcejkeczy pisze:Candy to moje marzenie, może kiedyś ale na pocieszenie jest sporo innych rozwiązańMaska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania

- 
				
				Tigeros
- Forum Audi 80 
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
dragodee, miałem to samo w moim, nic nie było ale jak już się zaczęło to zeszła cała maska   jak skóra z węża. Po 10 latach użytkowania nagle bezbarwny stwierdził, że mu się nie podoba nasze towarzystwo  :mrgreen:
 jak skóra z węża. Po 10 latach użytkowania nagle bezbarwny stwierdził, że mu się nie podoba nasze towarzystwo  :mrgreen:
			
			
													 jak skóra z węża. Po 10 latach użytkowania nagle bezbarwny stwierdził, że mu się nie podoba nasze towarzystwo  :mrgreen:
 jak skóra z węża. Po 10 latach użytkowania nagle bezbarwny stwierdził, że mu się nie podoba nasze towarzystwo  :mrgreen:
					Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 09:58 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Marcin_Skiii
- Forum Audi 80 
- Posty: 100
- Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
- Lokalizacja: Suwałki
- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Nadszedł czas na modyfikacje zbiornika PB  
 
Zbiornik zdemontowany i pocięty, po wycięciu rurek idących do pompki ukazał mi się o to taki widok, myślałem że audi mnie już niczym nie zaskoczy a tu taki suprise :mrgreen:
![Obrazek]()
dodatkowy filterek w zbiorniku
A to zdjęcie zbiornika który zastąpi ori zbiornik;)
Tak jak widać na butli ma 13,77 l i to mi w zupełności wystarczy 
 
![Obrazek]()
edit 25.04.2014
rezanko boczków jak na pierwszy raz dobrze wyszło  :mrgreen:
 jak na pierwszy raz dobrze wyszło  :mrgreen: 
o to zdjęcia:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
  Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:
 Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:
prawdopodobnie do wymiany będzie korektor siły hamowania :evil:
  Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu
  Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu 
Pozdrawiam
			
			
									
									
						 
 Zbiornik zdemontowany i pocięty, po wycięciu rurek idących do pompki ukazał mi się o to taki widok, myślałem że audi mnie już niczym nie zaskoczy a tu taki suprise :mrgreen:

dodatkowy filterek w zbiorniku

A to zdjęcie zbiornika który zastąpi ori zbiornik;)
Tak jak widać na butli ma 13,77 l i to mi w zupełności wystarczy
 
 
edit 25.04.2014
rezanko boczków
 jak na pierwszy raz dobrze wyszło  :mrgreen:
 jak na pierwszy raz dobrze wyszło  :mrgreen: o to zdjęcia:



 Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:
 Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:prawdopodobnie do wymiany będzie korektor siły hamowania :evil:
 Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu
  Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu 
Pozdrawiam

- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Chciałbym, i chyba się podejmę tego wyzwania, po niedzieli jadę na szrot, może uda mi się wychaczyć cały środek z b3Zbysiuuu pisze:Siedzenia tez bedziesz robił?
 
 Jak narazie auto do poniedziałku uziemione- czeka na linkę do ręcznego.
Stara linka wyciągnieta
 
 Odwiedziłem dziś 4 sklepy z częściami i w rzadnym nie było linki <osohozi>
Czy to znak, że nasze auta są na wymarciu? :roll:
- 
				
				oskars1434
- Forum Audi 80 
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Masz trochę racjiZbysiuuu pisze:No bez sensu by chyba było zrobic boczki na czerwono a reszte zostawic czarna.
 Zacząłem od mieszka zmiany biegów, boczki-szybka decyzja i już było po starym obiciu- w sumie zrobł sie mały łańcuszek który pociągnie całą resztę środka.
 Zacząłem od mieszka zmiany biegów, boczki-szybka decyzja i już było po starym obiciu- w sumie zrobł sie mały łańcuszek który pociągnie całą resztę środka.Ale jeśli uda mi się dorwać cały środek z b3 będzie czerń i biel :mrgreen:
U mnie na pobliskim złomowcu stała ostatnio 90-tka. Cały srodek w grubym welurze do oddania za max 2 stówy. Lepiej od fabryki ciezko zrobic.dragodee pisze:Masz trochę racjiZbysiuuu pisze:No bez sensu by chyba było zrobic boczki na czerwono a reszte zostawic czarna.Zacząłem od mieszka zmiany biegów, boczki-szybka decyzja i już było po starym obiciu- w sumie zrobł sie mały łańcuszek który pociągnie całą resztę środka.
Ale jeśli uda mi się dorwać cały środek z b3 będzie czerń i biel :mrgreen:
A od weluru z 90-tki ładniejsze jest tylko moja siwa w kratke z Comforta <ok>
- dragodee
- Forum Audi 80 
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Dziś kolejne zmagania z tylnymi hamulcami, udało mi się wymienić linki, szczęki+wymieniłem stare cylinderki na nowe-wszystko ładnie działa;)
Niemam dużo zdjęć z przebiegu operacji ale cośtam sie udało pstryknąć :mrgreen:
![Obrazek]()
tu już wszystko na swoim miejscu 
 
Resztę zdjęć muszę ogarnąć i poukładać w całość, może się coś komuś przyda 
 
Kilka postów wyżej obwiniałem korektor siły hamowania za trzymanie kół z tyłu. Dopiero gdy zdjąłem bębny okazało się że niesłusznie. Powodem trzymania kół z tyłu okazały się szczęki i linki od ręcznego które powiedziały stop dalszej współpracy. Cylinderki wymieniłem zapobiegawczo na nowe żeby już tam niezaglądać przez jakiś czas.
Pozdrawiam
			
			
									
									
						Niemam dużo zdjęć z przebiegu operacji ale cośtam sie udało pstryknąć :mrgreen:

tu już wszystko na swoim miejscu
 
 Resztę zdjęć muszę ogarnąć i poukładać w całość, może się coś komuś przyda
 
 Kilka postów wyżej obwiniałem korektor siły hamowania za trzymanie kół z tyłu. Dopiero gdy zdjąłem bębny okazało się że niesłusznie. Powodem trzymania kół z tyłu okazały się szczęki i linki od ręcznego które powiedziały stop dalszej współpracy. Cylinderki wymieniłem zapobiegawczo na nowe żeby już tam niezaglądać przez jakiś czas.
Pozdrawiam
 
							







 Za późno położony
 Za późno położony 




 
