Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM] Co to za część?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
krzA6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:44

[B3 PM] Co to za część?

Post autor: krzA6 » 26 kwie 2014, 11:22

Witam, chciałby zapytać Was co to za część zaznaczona na obrazku, z góry dzięki.
Audi 80 B3 1.8 PM

Obrazek[/URL]
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2014, 13:31 przez krzA6, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 kwie 2014, 11:45

krzA6, _uwaga

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 26 kwie 2014, 18:47

to jest zawór elektromagnetyczny i steruje on podciśnieniami.

krzA6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:44

Post autor: krzA6 » 26 kwie 2014, 19:22

Bo zaczął mi pstykac jak naciska albo puszczam gaz, czy to normalne? Wcześniej tak nie miałem

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 kwie 2014, 21:49

Z tego co pamiętam to odłącza on podciśnienie od podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłony gdy przepustnica jest zamknięta.
Pstryka cały czas czy pstryknie raz po otwarciu przepustnicy?

krzA6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:44

Post autor: krzA6 » 26 kwie 2014, 22:27

pstryka za każdym otwarciem i zamknięciem przepustnicy, na włączonym zapłonie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 kwie 2014, 22:42

krzA6 pisze:pstryka za każdym otwarciem i zamknięciem przepustnicy, na włączonym zapłonie
To tak powinien działać.

krzA6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:44

Post autor: krzA6 » 26 kwie 2014, 23:38

Ale wcześniej tego nie miałem, a ten grzybek co tam wystaje to nie powinno na nim być jakiegoś wężyka ?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 kwie 2014, 01:14

widać to najnormalniejszy N75 zaadaptowany do sterowania czymś w benzynie. Bardziej popularny w TDI (sterowanie gruszką WG) oraz do klimatyzacji.

Co do dźwięków N75 może cykać i będzie dalej sprawny.

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 27 kwie 2014, 08:35

W gażnikowych jest toto z jednej strony zaślepione. Moze w metodzie wtryskowej też powinien być z jednej strony gumowy kapturek. Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 kwie 2014, 09:44

Obrazek

krzA6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:44

Post autor: krzA6 » 27 kwie 2014, 10:25

No niby jest jakiś przewód, ale gdzie prowadzi to ni widzę

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 kwie 2014, 10:57

Tam powinny dochodzić dwa przewody a tym wyjściu widocznym na twoich zdjęciach powinien być kapturek oznaczony numerem 5 na schemacie od kolegi wyżej.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 kwie 2014, 11:22

Raczej po rysunku ma być odwrotnie to zdjęcie jego co jest brak ma być przewód podciśnienia z podstawy mono-wtrysku. A z drugiej strony zaślepka.

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 27 kwie 2014, 23:37

krzA6,
Obrazek
masz tu jak i gdzie wszystkie podciśnienia powinny być podłączone. Ciebie interesują tylko 3 pierwsze ale podam wszystkie, które są na wtrysku.
1 fabrycznie jest na nim kapturek ale też nie musi być gdyż ten króciec nie ma przejścia w ogóle!
2 idzie do gruszki przyśpieszacza zapłonu na aparacie zapłonowym
3 widać na zdjęciu
4 do obudowy filtra powietrza(do króćca bliżej akumulatora) steruje klapką zimne-ciepłe powietrze
5 gruby do elektrozaworu filtra węglowego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl