Witam i Proszę o Pomoc!
Oto historia: W trakcie jazdy autko zgasło. Spróbowałem odpalić zarówno na benzynie jak i na gazie - na próżno. Otworzyłem klapę i zauważyłem wyciek płynu chłodniczego w reduktorze (urwał się metalowy króciec do którego nakładamy waż gumowy). Reduktor zamierzam wymienić z racji jego wieku i przebiegu, a teraz i usterki, ale pytanie jest takie: Czy owa usterka może powodować, że nie mogę odpalić na benzynie? A może to tylko zbieg okoliczności i padło coś innego. Dzwoniłem do gazownika i twierdził, że jak najbardziej jest to możliwe, ale szczegółów nie podał. Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
Instalacja BRC bez sekwencji
Audi 80 B4 2.0 90 KM
Z góry Dzkiękuję
[B4 2.0 ABT] Wyciek płynu chłodniczgo z reduktora LPG
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
W sumie też nie słyszałem o tym, żeby nie chciał odpalić... Chyba, że masz jakieś odcięcie zrobione - zapala się czaszka od wody to nie puszcza prądu na odpalenie. Tylko to by było wręcz głupie i niebezpieczne... :->
Prawdopodobnie jest tak jak Pieter pisze, coś musiało Ci z elektroniki zalać i tyle.
Prawdopodobnie jest tak jak Pieter pisze, coś musiało Ci z elektroniki zalać i tyle.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Jechałem i zgasł. Po bezowocnej próbie odpalenia otworzyłem maskę i zauważyłem wyciek, ale rzeczywiście odpiąłem elektrozawór i podłączyłem ponownie. Co Ci chodzi po głowie quattroBandit
[ Dodano: 2014-05-06, 10:10 ]
W elektryce sucho, rozrusznik kręci. To może inne pytanie. Co może wpływać z instalacji gazowej na to że nie chce odpalić na benzynie? Posiadam sterownik Lecho mini Lambda. Chciałbym wykluczyć instalacje LPG z potencjalnych winowajców awarii. Wydaję mi się że nawet przy uszkodzonym reduktorze czy sondzie lamda, silniku krokowym czy TPS silnik powinien odpalić na PB. Dobrze myślę?
[ Dodano: 2014-05-06, 10:10 ]
W elektryce sucho, rozrusznik kręci. To może inne pytanie. Co może wpływać z instalacji gazowej na to że nie chce odpalić na benzynie? Posiadam sterownik Lecho mini Lambda. Chciałbym wykluczyć instalacje LPG z potencjalnych winowajców awarii. Wydaję mi się że nawet przy uszkodzonym reduktorze czy sondzie lamda, silniku krokowym czy TPS silnik powinien odpalić na PB. Dobrze myślę?