owszem udałoszuan pisze:panie, tu widownia czeka. Udało się poskładać zestaw?quattro pisze:Dokładny opis oraz foto prześle z montażu w poniedziałek
Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm
Prześwit między zaciskiem a felgą wystarczający by zmieściły się jeszcze ciężarki <ok>luk448 pisze:Tarcze to od Mikody? Masz przeswit miedzy felga a zaciskiem?Ja musialem opierdziel&*^%ic wulkanizatora by dobrze ciezarki przykleil by nie wadzily o zacisk :mrgreen:
[ Dodano: 2014-04-23, 21:26 ]
A juz wszystko wiem z czego te zaciski i tarcze
\
Różnica po między dwu tłoczkowymi a cztero jest bardzo odczuwalna mimo iz pompa została jeszcze seryjna będzie zastąpiona serwem w raz z pompą z master 2.5 DCiaudki pisze:Czym podyktowana była zmiana hebli?? dwutloki nie dawały rady?? jaka różnica jest po zmianie?? pompa podołała czy też wymieniałeś??
A co myślisz o pompie i servie z A6 C4 2,5 TDI R5 Quattro avant??quattro pisze:Różnica po między dwu tłoczkowymi a cztero jest bardzo odczuwalna mimo iz pompa została jeszcze seryjna będzie zastąpiona serwem w raz z pompą z master 2.5 DCiaudki pisze:Czym podyktowana była zmiana hebli?? dwutloki nie dawały rady?? jaka różnica jest po zmianie?? pompa podołała czy też wymieniałeś??
Ktoś to chyba pakował do b4 i sobie chwalił . Ja zobaczę czy ładnie spasuje z masterka bo akurat taką mam , jak miała by być większa rzeźba to pitole i kupje właśnie z A6 się okaże.audki pisze:A co myślisz o pompie i servie z A6 C4 2,5 TDI R5 Quattro avant??quattro pisze:Różnica po między dwu tłoczkowymi a cztero jest bardzo odczuwalna mimo iz pompa została jeszcze seryjna będzie zastąpiona serwem w raz z pompą z master 2.5 DCiaudki pisze:Czym podyktowana była zmiana hebli?? dwutloki nie dawały rady?? jaka różnica jest po zmianie?? pompa podołała czy też wymieniałeś??
Na razie bawię się z tylnym zawieszeniem :->
[ Dodano: 2014-07-10, 09:26 ]
Samochód zestrojony niestety tylko na 212 PS i 418 Nm okazało się że pompki już niezbyt dają rade , dodatkowo siadło nowe turbo GTB22
Więc szykują sie kolejne mody przy audi
A no i wykresik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Witam, odświeżę trochę temacik, piszę jako nowy właściciel Audicy, pod moją opieką jest zaledwie od miesiąca. Miałem wcześniej sedana, który nie wyszedł cało ze zderzenia czołowego. Znalazłem ten ciekawy projekcik i postanowiłem go kontynuować.
Dotychczasowe działania:
- wymiana pompek na AL 073 stan igła (poprzedniki AL z końcówkami FIRAD padły)
- montaż podświetlenia tylnej tablicy, poprowadzenie nowej wiązki
- grill w czarny mat
Plany na najbliższy miesiąc:
- wywalenie końcowego tłumika, pociągnięcie przelotu do końca, końcówka dwie rureczki 3,5" w dół
- nowy program
- wymiana zewnętrznych przegubów przednich
- regeneracja zacisków tył, lakierowanie na czerwono, nowe klocki, tarcze nawiercane
- lakierowanie felg na czarny połysk + dystanse 15 mm
Poniżej kilka fotek:
Dotychczasowe działania:
- wymiana pompek na AL 073 stan igła (poprzedniki AL z końcówkami FIRAD padły)
- montaż podświetlenia tylnej tablicy, poprowadzenie nowej wiązki
- grill w czarny mat
Plany na najbliższy miesiąc:
- wywalenie końcowego tłumika, pociągnięcie przelotu do końca, końcówka dwie rureczki 3,5" w dół
- nowy program
- wymiana zewnętrznych przegubów przednich
- regeneracja zacisków tył, lakierowanie na czerwono, nowe klocki, tarcze nawiercane
- lakierowanie felg na czarny połysk + dystanse 15 mm
Poniżej kilka fotek: