[cabrio B4] problem z elektryką - światła przód
[cabrio B4] problem z elektryką - światła przód
Witam,
Mam dla wszystkich prawdziwe wyzwanie. Zacznę od tego jak było:
przy włączeniu świateł pozycyjnych zapalały się mijania, długie nie działały. Pozycyjnych brak.
Przy włączeniu świateł mijania, palą się nadal mijania, pozycji brak, długie działają na odwrót (jak dzwignia jest w pozycji wyłączone to światła się palą).
Do tego brak klaksonu o ile może mieć to związek...
Sprawdziłem bezpieczniki. 2 dziesiątki były przepalone.
Wymieniłem. I teraz jest tak:
Przy włączonej stacyjce ze światłami nic się nie zmieniło, a dzwignia włączania świateł przy przesunięciu a pozycję świateł mijania ZAPALA MI SILNIK !!!!!!!
Oto zdjęcie moich bezpieczników, chyba czegoś tam brakuje... Czy ktoś ma może schemat co gdzie powinno siedzieć przy modelu B4 AAH 2.8 V6 cabrio ?
Mam dla wszystkich prawdziwe wyzwanie. Zacznę od tego jak było:
przy włączeniu świateł pozycyjnych zapalały się mijania, długie nie działały. Pozycyjnych brak.
Przy włączeniu świateł mijania, palą się nadal mijania, pozycji brak, długie działają na odwrót (jak dzwignia jest w pozycji wyłączone to światła się palą).
Do tego brak klaksonu o ile może mieć to związek...
Sprawdziłem bezpieczniki. 2 dziesiątki były przepalone.
Wymieniłem. I teraz jest tak:
Przy włączonej stacyjce ze światłami nic się nie zmieniło, a dzwignia włączania świateł przy przesunięciu a pozycję świateł mijania ZAPALA MI SILNIK !!!!!!!
Oto zdjęcie moich bezpieczników, chyba czegoś tam brakuje... Czy ktoś ma może schemat co gdzie powinno siedzieć przy modelu B4 AAH 2.8 V6 cabrio ?
Ostatnio zmieniony 01 maja 2014, 14:19 przez mecelli, łącznie zmieniany 1 raz.
Typ który sprzedawał mówił że był problem ze stacyjką, to prawda... A brakuje mi kilku kostek, jest kilka wolnych miejsc. Do tego te dwa wtyki lezą luźno po lewej stronie a dwa kabelki które powinny być przykręcone też po lewej (jakaś masa...) są na skrętkę podłączone właśnie do tych luźnych wtyków... Dodatkowo: przeciwmnielne przód włącza przód, przeciwmgielne tył włącza... też przód. Do tego po włączeniu świateł około 20 sekund wariuje prawa regulacja wysokości światła... Wygląda mi to na wizytę u elektryka mistrza świata
[ Dodano: 2014-05-01, 14:20 ]
Dodatkowo po włączeniu stacyjki kontrolki na zegarach pulsują, a przy samym zapalaniu silnika pojawia się kontrolka świateł długich... Ech...
[ Dodano: 2014-05-01, 14:20 ]
Dodatkowo po włączeniu stacyjki kontrolki na zegarach pulsują, a przy samym zapalaniu silnika pojawia się kontrolka świateł długich... Ech...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to są wtyczki do diagnostyki i nie są przykręcone tylko wsunięte w miejsce ciut poniżej widoczne na fotcemecelli pisze:Do tego te dwa wtyki lezą luźno po lewej stronie a dwa kabelki które powinny być przykręcone
to zależy od wyposażenia w aucie przykład jak nie masz podgrzewanych siedzeń to przekaźnik chyba do nich też Ci nie jest potrzebny.mecelli pisze:A brakuje mi kilku kostek,
Wtyczki, ok, masz racje. Tylko widać że ktoś coś kombinował z tymi 2 przewodzikami które na skrętkę podpiął własnie do tych wtyczek... A kostki - mam w zasadzie wszystko co można mieć, podgrzewane fotele, klime, elektryczny dach itd. . Zgłosze się do elektryka, bo jak światłami zapaliłem silnik trochę mnie to już zaniepokoiło
Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2014-05-01, 14:56 ]
wyjąłem bezpieczniki 8 i 9 (od lewej) i już nie zapala "na światła" , ale światła nadal pomieszane wszystko...
Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2014-05-01, 14:56 ]
wyjąłem bezpieczniki 8 i 9 (od lewej) i już nie zapala "na światła" , ale światła nadal pomieszane wszystko...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
mecelli, tu se zerknij all-opis-bezpiecznikow-i-przekaznikow-t120.html
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
dokladnie jak pisze wyzej kolega, manetke zmien, a dopiero jak juz nie bedziesz mial pomyslow to do elektryka
w profilu masz zdjecie przodu auta, domyslam sie ze to twoje zdjecie, i na nim jest halogen przedni, tylko ze wg skrzynki bezpiecznikow twojej co dales foto w pierwszym poscie to jakbys mial tylko tylne przeciw mgielne, chodzi mi o to ze jak siema przednie przeciw mgielne to powinnien byc przekaznik w miejscu pierwszym a nie zworka, przekaznik odciaza manetke gdy sa halogeny przod i tyl, i byc moze temu sie zaczela psuc ci manetka
w profilu masz zdjecie przodu auta, domyslam sie ze to twoje zdjecie, i na nim jest halogen przedni, tylko ze wg skrzynki bezpiecznikow twojej co dales foto w pierwszym poscie to jakbys mial tylko tylne przeciw mgielne, chodzi mi o to ze jak siema przednie przeciw mgielne to powinnien byc przekaznik w miejscu pierwszym a nie zworka, przekaznik odciaza manetke gdy sa halogeny przod i tyl, i byc moze temu sie zaczela psuc ci manetka
Uhm, możesz mieć rację, bo jak pisałem coś jest pokręcone z przeciwmgielnymi. Włączam tył pali się przód i obie kontrolki na włącznikach..., włączam przód i pali się przód. Myslę jednak że coś jest mocno pokręcone z bezpiecznikami.
Znalazłem taką:
http://allegro.pl/pajak-manetka-tempoma ... 62461.html
Ogłoszenie allegro dotyczy B4, ale sedan 91-95. Ja mam cabrio 97. Będzie pasowało ?
Znalazłem taką:
http://allegro.pl/pajak-manetka-tempoma ... 62461.html
Ogłoszenie allegro dotyczy B4, ale sedan 91-95. Ja mam cabrio 97. Będzie pasowało ?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu