Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nowy nabytek 2.4 Quatrro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Nowy nabytek 2.4 Quatrro

Post autor: GreenNatural » 14 kwie 2014, 00:09

[center]Audi 80 B4 2.0 ABT Original Style[/center]

[center]Witam czas się pokazać. Auta poszukiwałem już dawno a ze poruszałem się do tej pory B3 nie miałem zamiaru zmieniać marki autka . B4 zostało zakupione przez przypadek podczas zakupów w markecie, a dokładnie jakiś dziadzio zostawił ja w komisie na wymianie za dopłata, moje oko ujrzało w oddali gościa z komisu który cyka fotki wiec w pedzie zajechałem swoim starym klasykiem i po krótkich oględzinach auto trafiło w moje ręce i tako to wygląda.Plany jakie mam dla tego autko to utrzymanie go w serii . [/center]

[center]Obrazek[/center]



[center]Wyposażenie:[/center]
[center]
:arrow: Rok 94
:arrow: Silnik 2.0 Benyznka+LPGI
:arrow: Centralny zamek
:arrow: Antena W Szybie
:arrow: Regulowane światła
:arrow: Abs
:arrow: Szyber dach Elektryka
:arrow: Wspomaganie kierownicy
:arrow: Przednie fotele z regulacja wysokości
:arrow: Fabryczne radio
:arrow: Podgrzewanie tylnej szyby[/center]
[center]
Dokumentacja

[/center]

[center]Obrazek
Obrazek[/center]
[center]Kod wyposażenia:[/center]

[center]B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C5S = 1f59 felga aluminiowa 7 jx15h2 et37 4/108
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1E = Battery 220 a (40 ah)
M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UC = Airbag dla kierowcy
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RD = 2 głoŚniki(zwykłe)
1LA = Faustsattelbremse przod
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
[/center]

[center]Kila fotek z przed zakupu
[/center]
[center]
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]Co zostało zrobione:[/center]

[center]
:arrow: Osłaona maglownicy
:arrow: Filtr oleju
:arrow: Filtr Paliwa
:arrow: Filtr Powietrza
:arrow: Olej Lotos 5L
:arrow: Klocki hamulcowe komplet
:arrow: Końcówki drążka kierowniczego
:arrow: Pasek klinowy
:arrow: Tuleje wahacza
:arrow: Filtr kabinowy
:arrow: Sworzeń wahacza lewy
:arrow: Sworzeń wahacza prawy
:arrow: Poduszka stabilizatora x2
:arrow: Poduszka belki x2
:arrow: Króciec głowicy układu Chłodzenia
:arrow: Poduszka silnika x2
:arrow: Szlifowanie tarcz przód tył
:arrow: Belka przednia
:arrow: Zestaw regeneracyjna zacisków
:arrow: Płyn hamulcowy
:arrow: Linki
:arrow: Zbieżność
[/center]


[center]Zatamowanie wycieków[/center][center]

:arrow: Czujnik Oleju
:arrow: Uszczelka pod klawiatura[/center]

[center]Wymiana uszczelniaczy[/center]
[center]Niestety po załozeniu LPGI zaczeło dymic wiec poszły gumki na zaworach co mnie pocieszyły bo to niewielki koszt bez zdejmowania głowicy przy okazji auto przestało pic olej teraz wychodzi mi mniej niz 100 na 1000 mysle ze w miare jak na leciwe auto :-P [/center]

[center]
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]
[center]
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]
[center]
Kosmetyka[/center]

[center]
:arrow: Pranie całości
:arrow: Naprawa fotela kierowcy
:arrow: Ori mieszek
:arrow: Pasta lekko ścierna
:arrow: Woskowanie
:arrow: Wymiana oświetlania licznik nawiew zapalniczka[/center]

[center]Audio[/center]

[center]
:arrow: Pioneer DEH 6400 BT
:arrow: Pioneer TS-G1022i
:arrow: Na tyle jakies masowanie pleców z poprzedniego autka[/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]Foto po czyszczeniu
[/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]


[center]Naprawa oświetlenia [/center]
[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]
[center]Obrazek Obrazek[/center]


[center]Mała Sesja[/center]
[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]

[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]

[center]Obrazek Obrazek
Obrazek[/center]

[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]

[center]Wymiana zacisku[/center]

[center]Niestety regeneracja zacisków wytrzymała jakieś 8 tys. Nie było co kombinować auto dostało nowy zacisk firmy TRW.
[/center]
[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]Wymiana żarówek[/center]

[center]Obrazek Obrazek
Obrazek[/center]



[center]Okablowanie [/center]

[center]Z braku zajęcia poprawiłem kabelki do radio żeby miało ręce i nogi

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


[center]Podświetlanie tablicy [/center]

[center]Miałem brak oświetlenia w lewej lampce tablicy wymieniłem na nowe gdzieś musiała dostawać się woda i oprawa przerdzewiała niestety nie dorwałem nigdzie białego leda same kolory zainwestowałem tymczasem w zwykłe żarówki :) [/center]

[center]Obrazek Obrazek
[/center]

[center]Odświeżenie bagażnika [/center]
[center]
Miałem małe braki pod klapa a dokładnie brak prawej zaślepki na lampę i przy okazji wymieniłem dywanik bo trafił się mniej wyeksploatowany niż mój[/center]
[center]
Obrazek Obrazek Obrazek
[/center]


[center]Polerka rurki[/center]

[center]Zrobiłem to tylko papierem wodnym o gradacji 220,320,400 najpierw na sucho następnie jeszcze raz na mokro i auto maxem efekt jak widać wszystko ręcznie,wiadomo zdjęcia nie oddają efektu.Koszty jakieś 8 PLN godzinka pracy i banan na gębie :mrgreen: [/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]Parę strzałów po myjni [/center]

[center]Obrazek Obrazek[/center]

[center]Obrazek Obrazek[/center]

[center]Obrazek Obrazek[/center]

[center]Obrazek[/center]

[center]Wymiana tarcz & klocków [/center]

[center]Nadeszła pora na wymianę przednich tarcz i przy okazji klocków , powodem było denerwujące drganie kierownicy przy hamowaniu wiec postanowiłem to zrobić raz a dobrze i wybór padł na firmę TRWi kilka fotek.[/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]!!!!!!300000!!!!!! [/center]
[center]I stuknęło na okrągło niestety rozmazane bo w trasie .Przy aucie nic się nie dzieje wszystko na bieżąco teraz tylko kołpaków ori szukam [/center]

[center]Ostatnie wymiany [/center]
[center]:arrow: Filtr oleju
:arrow: Filtr Paliwa
:arrow: Olej Lotos 5L
:arrow: Paski
:arrow: Pompa wody i oczywiście płyn [/center]

[center]Obrazek Obrazek[/center]

A wiec przy babci troszkę się działo miało być na wiosnę ale był urlopik trzeba było skorzystać zacząłem od wymiany zużytych gąbek nawiewu skoro połowę deski już rozebrałem narodził się plan wymiany nagrzewnicy co się okazało nagrzewnica grzała tylko do połowy ale jak wiadomo przyczyna to klapki ,zrobiłem to patentem własnego pomysłu zwykła cieniutka blacha i parę nitów teraz już nic tego nie ruszy .Rozwiązałem też problem z panelem sterowanie prędkości nawiewu którego nie mogłem wyłączyć zatrzymywał się w pozycji nr 1 co był dość irytujące podczas jazdy a przyczyną był stopiony jak by to nazwa ślimak zakupiłem cały panel od b3 ale nie pasowały gałki wiec wymęczyłem sam plastik :
[center]
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
[/center]

Po tym zabiegu cisza w aucie oprócz kata który dzwonił i wyleciał został zastąpiony nowym tłumikiem z b3 ala kat od razu poleciał oraz drugi bo i tak by nie polatał za długo po co 2 razy to samo robić jak będę na kanale to zrobię foto pogladowe.Zdjęć z wymiany nagrzewnicy brak pogoda nie za bardzo była do przerywania pracy doda tylko ze jeśli ktoś powie ze da się klapki zmienić bez zdejmowania deski lub wymienić ja w 2 godziny to dostanie litr oleju do głowy :mrgreen:

[center]Obrazek Obrazek Obrazek[/center]



[center]Trzy fotki poprzedniczki [/center]
[center]Niestety więcej nie mam gdzieś wcięło jak znajdę to coś dodam. [/center]

[center]Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

[center]Mała poprawa materiału na tunelu[/center]
[center]
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center] Naprawa zużytych gąbek nawiewu[/center]
[center]Roboty nie wiele oprócz zdjęcia konsoli środkowej ale warto :-D
[/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek[/center]

[center]Po złożeniu wygląda to tak :
[/center]

[center]Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek[/center]
Ostatnio zmieniony 12 cze 2016, 22:36 przez GreenNatural, łącznie zmieniany 34 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 kwie 2014, 20:45

GreenNatural, dbaj tak dalej <ok> <piwo>
a co tam pod maska ABT czy ABK ?

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 14 kwie 2014, 21:00

a b3 zostało w rozliczeniu? czy jak?

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 15 kwie 2014, 14:54

PieterB pisze:GreenNatural, dbaj tak dalej <ok> <piwo>
a co tam pod maska ABT czy ABK ?
Pieterb

M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d

ABT według kodu dobry osiołek wiem bo też miałem takiego,teraz ma brat mój <piwo> <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 kwie 2014, 15:21

Przemas80 pisze:
PieterB pisze:GreenNatural, dbaj tak dalej <ok> <piwo>
a co tam pod maska ABT czy ABK ?
Pieterb

M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d

ABT według kodu dobry osiołek wiem bo też miałem takiego,teraz ma brat mój <piwo> <ok>
fakt moje niedopatrzenie :oops:

<piwo>

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 15 kwie 2014, 16:20

B3 cały czas łyka kilometry

[center]Silniczek bardzo proszę[/center]
[center]Troszku zasyfiony po zimie jeszcze nie czyszczony[/center]

[center]Obrazek[/center]


Panowie co poradzić na odstające listwy 8-) ?

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 15 kwie 2014, 17:10


Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 02 maja 2014, 20:13

Niestety regeneracja zacisków wytrzymała jakieś 8 tys. Nie było co kombinować auto dostało nowy zacisk firmy TRW.


[center]Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek[/center]
Ostatnio zmieniony 02 maja 2014, 20:25 przez GreenNatural, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 maja 2014, 20:17

GreenNatural pisze:Nie było co kombinować auto dostało nowy zacisk firmy TRW.
po ile takie cudo chodzi :?:

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 02 maja 2014, 20:24

No nie mało ponoć po rabacie nabyłem za 400 PLN i 3 lata gwarancji ale teraz nieporównanie 1 ząbek na ręcznym i koła ciągnie za sobą

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 02 maja 2014, 21:56

za jeden zacisk? :roll:

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 06 maja 2014, 21:25

Tak jeden

Dzisiaj zostały wymienione żarówki myślałem ze będzie większa różnica ale jest ok przynajmniej mam białe światło

[center]Obrazek Obrazek
Obrazek[/center]


Małe pytanie czy do zamontowania przycisków wystarczy wywalić półkę czy trzeba ramkę

[center]Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 06 maja 2014, 21:38

Półka przykręcona jest tylko jedną śrubką. Zobacz do środka.

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 06 maja 2014, 21:40

to wiem tylko cz trzeba ramkę na resztę przyciskowy

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 06 maja 2014, 22:15

tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl