Ganimadeus pisze:Do grobu i tak wozu nie zabierzesz ;p A po to to zostało stworzone, a tym bardziej zmodzone przez właściciela żeby cieszyć
Hehe To Ty rzuć jakiś filmik dla zmobilizowania innych
A masz u mnie w temacie ;p
A chcę filmik bo mniej więcej chcę porównać t2 bo jak dla mnie to lipa to jest ^^ ja lubię wciskać pedał i od razu czuć przyspieszenie a nie, że wciskam pedał czekam czekam i dopiero jedzie Albo takiego delikwenta muszę dorwać na żywo i sprawdzić.
Z resztą i tak w tym czy następnym roku zetor idzie na sprzedaż.
gazela93, Kwestia gustu mi się tak lepiej podoba, poza tym, pod ori. zderzak można zapomnieć o takim FMIC. :->
Ganimadeus, Myślę że powinieneś się jednak przejechać T2 po modach, to już nie to samo wkręcanie się jak ori. Wiadomo że strzałka na manometrze nie leci tak szybko jak na t15 ale mi bardziej pasuje T2
Ganimadeus, Jak kto woli Lepiej byłoby zapakować Turbo od PD 130KM to byłby mocny dół i góra Ale to już zabawa z kierownicą i podciśnieniem, a na razie nawet nie myślę żeby się w to pchać
Krzysiek 84 pisze:jak iść w podciśnienie to ładować juz GTB 1756VK. Raz a dobrze, Bezpiecznie prawie do 2 barow może dmuchnąć, więc jak na 1Z to nawet z zapasem będzie.
Ale znów pod takie turbo to już przydałyby się wtryski 0,230 :shock:
Mój setup na chwilę obecną nie będzie się już zmieniał
Krzysiek 84 pisze:jak iść w podciśnienie to ładować juz GTB 1756VK. Raz a dobrze, Bezpiecznie prawie do 2 barow może dmuchnąć, więc jak na 1Z to nawet z zapasem będzie.
Ale znów pod takie turbo to już przydałyby się wtryski 0,230 :shock:
Mój setup na chwilę obecną nie będzie się już zmieniał
ja zastanawialem sie nad gt1749va/b ale tak jak ty narazie pasuje, trzeba ogarnac to co sie juz udalo "poskladac"
Na weekend byłem na wycieczce w Wilnie Bardzo fajnie się jechało, akurat na liczniku wybiło mi 300kkm :mrgreen: Przy prędkości 100-120km/h 5osób na pace i bagaż spalił mi poniżej 6L/100km więc jest nieźle W catch Tanku zebrało się trochę oleju
Krzysiek 84, Bardzo Ładnie I jak to teraz chodzi ? jest jakaś różnica czy raczej ciężko coś wyczuć ? I pytanie czy czymkolwiek się różni głowica od AFN od 1z ? i czym szczególnym, jedni mówią że to samo, drudzy że minimalnie się różnią. :-> Robiłeś kompletny remont tej głowicy ?
Ps. na dniach byłem po paliwo w obwodzie Kaliningradzkim, i powiem tak, ropka dużo lepsza od polskiej i białoruskiej, auto lepiej ciągnie i nie zauważyłem żadnego dymku za mną, na białoruskiej bardziej muli a za autem batory. :-| Ruska ropa pachnie jak odrdzewiacz firmy FÖRCH
az kurde sam musze sie tez wypowiedziec, tyle ze to temat Filipa
@Krzysiek: naprawde profi robota, wyglada to zajefajnie, szacun.
Ad glowicy afn, ponoc ona ma lzesze zawory co wplywa na mieksza prace motoru, tylko ze to akurat slyszalem a nie wyczytalem, sam bym chcial z ciekawosci wiedziec, napisz Krzychu wiecej
i widze ze down-pipe chyba jest nie z tej bajki i jedyne co bym osobiscie zmienil, zasilanie olejem turbo nie jest za blisko cieplej strony turbiny?!
Zawory są lżejsze i ogólnie większe obciążenie znosi od głowicy z 1Z, Kostrz mowił, że znosi moce do 180 km. Uszczelniacze zaworowe są z otworem 7 mm, miałem od 1Z 8mm i były za duże. Silnik pracuje bardziej miękko, nie wiem czy to głowica ma jakiś wpływ na to czy kolektor.
Silnik wkręca sie ładnie i płynnie, na ori kolektorze był taki strzał Momentu przy około 2 tyś obr, co również pewnie troszke sprzęgło mogłoby dostawać przez to po d...
Tutaj natomiast te przyśpieszenie jest płynne. Głowica została zakupiona po kompletnej regeneracji i było przejechane na niej 2 tyś km, ale dla gościa znów ubywał płyn chłodniczy, jak się potem okazało miał pękniety blok i kupił drugi silnik.
Głowica poszła tylko do sprwadzenia płaszczyzny i zabielenia materiału pod nową uszczelke i nowe uszczelniacze zostały założone, symering wałka rozrządu i szpilka od rolki napinacza, oraz podgrzewacz z tyłu głowicy. Co do przewodu zasilającego turbo to chciałem zakuć go na kolanku 45 stopni, a że nie mieli na stanie to wziąłem 90 stopni i wygląda jak wygląda. Biore pod uwage owinięcie bandażem trochę częsci wydechu i turbo żeby na kolektor dolotowy nie szło tyle ciepła i ten przewód zasilający.
Obecnie mam ze 300 km przejechane, wycieków brak, olej też trzyma max poziom. Wszystko na uszczelkach elringa składane plus szpilki głowicy też elring'a i masa dirko pod uszczelke pokrywy zaworów.
Turbo wleciało po regeneracji, stara dostała luzu poprzecznego i zaczęło poddymiać na zimnym silniku i po osiągnięciu temperatury gdy korzystało się z mocy.
Wczoraj przeczyściłem od razu IC, oleju nic nie było w środku tylko osad na ściankach.
Przed zmianą oleju była zrobiona płukanka, jak widać olej nawet nie jest jeszcze czarny,
zdjęcia słabej jakości bo robione kostką do papieru ściernego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: