Audi 8G cabrio V6 by POOREK
też może i prawda jakbym miał rozkręcać to pomyślę jeszcze nad tym aby wymienić rotory i ten bardziej wysunięty co prawda o 7mm dać na przód i zrobić tam 9 cali, a ten schowany dać na tył i dokupić rant i powalczyć o 10 cali ale muszę żobaczyć czy bebny są takie same, żeby nie było niespodzianek, bo na przód chyba więcej jak 9 cali przy tym ET nie ma sensu pchać szkoda ze obie osie nie mają rotorów ET27 pomierzymi, pomyślimyVinCe pisze:.. koła rozkręcaj i rób na tip top bo będziesz sie wkurzał potem jak będziesz widział ze tu rant dotknięty , tam zadarty i jeszcze coś krzywy. jakbys chciał półśrodki to byś kupił jakieś chińczyki
jeśli rozkręcę to na koło mam taki pomysł aby pozłocić śrubki lub jakoś inaczej zrobić żeby złote byly (nie znam kosztu jeszcze), dać złote główki na śruby od kół, rant wypolerować i rotor albo wypolerować albo zaanodować na wiśniowo, ale nie wiem czy ktoś by mi to wykonał bo każdy barwnik jest chemicznie uzyskiwany, no i przede wszystkim koszt więc może lepiej byłoby się odkuć z drugiej strony i na następny sezon zrobić tak jak piszę... ale rzeczywiście mogą mnie te ubytki draznić.ATLAS pisze:Jeśli śrubki nie są w idealnym chromie to też oddaj je do renowacji.
nie przeszkadza mi to zupełnie że naciag będzie trochę inny, bardziej tutaj myślę zeby w ranty błotników idealnie wpasować no ale firmy tej samej to mogły by być żeby sposób układania był taki sam, tzn rant ochronny nad 205/35 pomyślę, ale bardziej nastawiłem się póki co na komplet 215/35Kolczat pisze:ja bym na przod dal 205/35, ale to juz wiaze sie z wieksza kasa, bo zalozenie 215/35 na dwa rozmiary kół spowoduje ze z tylu bedziesz mial wiekszy naciag niz z przodu
właśnie widziałem różne zdjęcia, osobiście mi też podchodzą jedynie tak jak założyłem, fajnie właśnie że są kierunkoweATLAS pisze:Dobre w tych felgach jest to, że są prawe i lewe rotory. Na szczęście ty masz dwa prawe i dwa lewe Mi się podoba tak jak je założyłeś na przymiarce. Ale niektórzy zakładają łezkami w drugą stronę.
no właśnie ja je chciałem wcześniej wyrwać ale koleżka i tak okazał się bucem i powiedział że mam licytować i nie zakończy aukcji przed czasem pod żadnym pozorem, powiedział że jak mi zależy to wylicytuje, niezależnie od ceny... więc zgasił mnie trochę bo mógł uzyskać stawkę sporo większą niż oczekiwał na samym początku na szczęście nie wyszło najgorzejszuan pisze:czekałem na te felgi do wypłaty, a jednak znikły wcześniej...
cyganki? :mrgreen:GSF pisze:Kolejne "cyganki" na forum <ok>
Dzięki wszystkim za dobre słowo.
Teraz pociągnę dalej temat felg. Jeśli chodzi o opony to przekonałem się do 205/35 na 9J, natomiast trzeźwo na wszystko patrząc, niemożliwe niemal jest znalezienie takiego kompletu w uczciwych talarach. Dlatego ze względu na dostępność produktów i to że budżet jest ograniczony kupię chyba srankangi nóweczki 4x 215/35. Na tyle co przejeżdżam tym autem rocznie to powinno wystarczyć. Po sezonie najwyżej opchnę jedną parę i będę szukał 205/35. Teraz jeśli chodzi o felgi to zdecydowałem za namową kilku osób że nie będę ich narazie rozkręcał, bo jak ich rozkręcę to mi znowu dwa miesiące albo miesiąc zejdzie, a to polerka rantów, rotorów, śrubki odsyłać itp, a sezon z grubej rury już leci i autem chciałbym się jednak nacieszyć. Nie są w tragicznym stanie, przyjrzałem się im wczoraj i jedna jest idealna, dwie podotykane (!) od krawężników i najgorszej stan wrzucam poniżej (z tym że młotkiem przywalona to może przesadziłem wtedy):
W zimę zdejmę opony, porozkręcam wszystko i wtedy porobię wszystko na spokojnie. Jedyne co to felgi mają wszędzie oryginalny klar więc przepoleruję je bez rozkręcania jakąś pastą typu manzerna czy coś innego żeby nie miały rys i były gładkie jak należy. Myślę że na gniotkę mało kto zwróci uwagę.
Poza tym mam małe ogłoszenie bo chyba nie mogę dodawać ogłoszeń na giełdzie Jestem w posiadaniu czegoś takiego, jest to lampa USA:
Nie wiem natomiast do czego ona jest, do sedana do cabrio (nie przymierzałem) czy do avanta. Mogę zmierzyć lub coś innego. To czarne jest wyczyszczone i lampa ma całe szkło. Cena jaka mnie interesuje to 200zł + KW, myślę że przystępna. Zapraszam na PW żeby śmietnika nie robić w temacie, no chyba że ktoś potrafi ze zdjęcia powiedzieć od czego to lampa.
Mam również pytanie, jaki otwór centrujący ma audi? Pytam żeby się upewnić bo muszę pierścienie centrujące zamówić. Z góry dzięki za odpowiedź.
Antenę taką mam od początku i jest ona od radia, nie wiem czy to jakiś zamiennik do 8G czy dopasowane od innego auta. Pisałem kilka postów wcześniej że jakby ktoś miał na zbyciu oryginalną antenę w bardzo dobrym stanie lub dostęp do nówki to chętnie kupię, w ASO pytałem ale już nie mają.KORU pisze:Jedyne co do tego Cabrio nie pasuje to ta długa antena. :roll: Co to za wynalazek wogóle, problem z zasięgiem czy co ? No chyba ze to od CB Radio. Koła fajne.
Nie należę do osób nieuprzejmych ale jakby każdy miał takie podejście to nikt by na fajnych kołach w całej Polsce nie jeździł, albo rybki, albo akwarium. Co do spotu to cabrio zimę nie jeździło i przed zimą też w tamtym roku bardzo mało. Teraz po zimie może ze trzy razy dopiero go wyprowadziłem, m. in. na przegląd czy właśnie przymiarkę kół. Poza tym bez obrazy ale spoty to nie moje całe życie. Na jakichkolwiek spotach od dłuższego czasu bywam rzadko, a chyba wybaczysz że jeśli planuję spot to klubowy. Do Was też na pewno wpadnę i się od tego nie migam. Jeśli rzeczywiście nie chcesz go oglądać to nie oglądaj, do chłopaków na pewno wpadnę pogadać, tak więc wyluzuj gościu bo nie znam Cię wcale a taką gadką do odwiedzin nie zachęcasz.Przemas80 pisze:Cabrio jak by nie siadło te koła szkoda na radomskie i okoliczne drogi i już go nam nie pokazuj bo ciężko nawet raz zajechać na spot
Teraz pociągnę dalej temat felg. Jeśli chodzi o opony to przekonałem się do 205/35 na 9J, natomiast trzeźwo na wszystko patrząc, niemożliwe niemal jest znalezienie takiego kompletu w uczciwych talarach. Dlatego ze względu na dostępność produktów i to że budżet jest ograniczony kupię chyba srankangi nóweczki 4x 215/35. Na tyle co przejeżdżam tym autem rocznie to powinno wystarczyć. Po sezonie najwyżej opchnę jedną parę i będę szukał 205/35. Teraz jeśli chodzi o felgi to zdecydowałem za namową kilku osób że nie będę ich narazie rozkręcał, bo jak ich rozkręcę to mi znowu dwa miesiące albo miesiąc zejdzie, a to polerka rantów, rotorów, śrubki odsyłać itp, a sezon z grubej rury już leci i autem chciałbym się jednak nacieszyć. Nie są w tragicznym stanie, przyjrzałem się im wczoraj i jedna jest idealna, dwie podotykane (!) od krawężników i najgorszej stan wrzucam poniżej (z tym że młotkiem przywalona to może przesadziłem wtedy):
W zimę zdejmę opony, porozkręcam wszystko i wtedy porobię wszystko na spokojnie. Jedyne co to felgi mają wszędzie oryginalny klar więc przepoleruję je bez rozkręcania jakąś pastą typu manzerna czy coś innego żeby nie miały rys i były gładkie jak należy. Myślę że na gniotkę mało kto zwróci uwagę.
Poza tym mam małe ogłoszenie bo chyba nie mogę dodawać ogłoszeń na giełdzie Jestem w posiadaniu czegoś takiego, jest to lampa USA:
Nie wiem natomiast do czego ona jest, do sedana do cabrio (nie przymierzałem) czy do avanta. Mogę zmierzyć lub coś innego. To czarne jest wyczyszczone i lampa ma całe szkło. Cena jaka mnie interesuje to 200zł + KW, myślę że przystępna. Zapraszam na PW żeby śmietnika nie robić w temacie, no chyba że ktoś potrafi ze zdjęcia powiedzieć od czego to lampa.
Mam również pytanie, jaki otwór centrujący ma audi? Pytam żeby się upewnić bo muszę pierścienie centrujące zamówić. Z góry dzięki za odpowiedź.
1.opony 205/35 robi też nankang więc jak kupujesz nowe nankangi to równie dobrze mozesz kupić 205/35 . nie ma jakiegoś dramatu w cenie. Chociaż ja osobiście dałbym komplet 215/35. Jeździłem na 205/35 na 8,5 cala i już była ostro ponaciągana. Ja wyrosłem z takich karykaturalnych naciągów.
2.Lampa na moje oko jest z sedana
3. otwór centrujący masz 57,1
2.Lampa na moje oko jest z sedana
3. otwór centrujący masz 57,1
dziękóweczka za upewnienie z tym otworem jeśli chodzi o opony to po prostu nie ma sensu chyba dopłacać powiedzmy za Falkena czy Toyo ok 460zł/szt. gdzie Nankanga chińczyka mam za 260zł/szt. wiadomo jakość=cena ale z drugiej strony jak auto rocznie zrobi pewnie 3-5 tys :roll: i to po suchym... to wiadomo, jedna dobra opona to cena dwóch nankangów, a jednak sporo ludzi z tuningowego środowiska na tym śmiga no i ze względu na prawdopodobny roczny przebieg skłaniam się do takich niskich opon, gdyby to było auto do jazdy na co dzień to pewnie bym to dziesięć razy przemyślał to poszperam jeszcze i przemyślę, bo przyznam się ze sprawdzałem tylko na oponeo