[B4 1.9 1Z] Kontrolka check
[B4 1.9 1Z] Kontrolka check
Witam.
ostatnio w czasie jazdy autostradą 140km/h silnik złapał mi temperature powyżej 100stopni iś zapaliła sie kontrolka check. zjechałem na stacje i okazało sie ze pękł mi kruciec (trójnik) wchodzący do silnika i wyrzuciło mi całą wode z układu. po wymianie trójnika nadal pali sie kontrolka CHECK. Silnik nie ma mocy i słabo przyśpiesza. a temp. płynu dochodzi tylko do 70 stopni. uszczelki pod głowica chyba nie wydmuchało. co robić ? gdzie szukać przyczyny ?
ostatnio w czasie jazdy autostradą 140km/h silnik złapał mi temperature powyżej 100stopni iś zapaliła sie kontrolka check. zjechałem na stacje i okazało sie ze pękł mi kruciec (trójnik) wchodzący do silnika i wyrzuciło mi całą wode z układu. po wymianie trójnika nadal pali sie kontrolka CHECK. Silnik nie ma mocy i słabo przyśpiesza. a temp. płynu dochodzi tylko do 70 stopni. uszczelki pod głowica chyba nie wydmuchało. co robić ? gdzie szukać przyczyny ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Kontrolka check
Skoro jest błąd, więc zapisany jest w pamięci ECU, a jak wiadomo VAG prawde Ci powie, więc musisz połączyć sie ze sterownikiem programem diagnostycznym.Mlody13 pisze:Witam.
ostatnio w czasie jazdy autostradą 140km/h silnik złapał mi temperature powyżej 100stopni iś zapaliła sie kontrolka check. zjechałem na stacje i okazało sie ze pękł mi kruciec (trójnik) wchodzący do silnika i wyrzuciło mi całą wode z układu. po wymianie trójnika nadal pali sie kontrolka CHECK. Silnik nie ma mocy i słabo przyśpiesza. a temp. płynu dochodzi tylko do 70 stopni. uszczelki pod głowica chyba nie wydmuchało. co robić ? gdzie szukać przyczyny ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pagadaj z nimi, Karol ma vaga to powinien ogarnąć połączenie z vagiem i odczytem błędów.
https://audi80.pl/karolek22xx,u,21176.htm
https://audi80.pl/przemas80,u,24207.htm
https://audi80.pl/karolek22xx,u,21176.htm
https://audi80.pl/przemas80,u,24207.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Woda z króćca ,nic mu na pewno nie była w stanie zrobić 8-) Pewnie cewka ma przerwę w obwodzie ,co się czesto zdarza ,szczególnie w pierwszych tdi z jednosprężynkowymi wtryskami .Pięć takich przypadków miałem ,tylko jeden zdzarzył się w dwusprężynkowym sterującym ,pozostałe w jednosprężynkowych ...Niestety cewka ,rzecz nie naprawialna ,także tylko wymiana na sprawny A zeby nie zawracać sobie głowy numerami ,bo są mało ważne ,to skup się na rozpoznaniu wzrokowym <ok> jednospręzynkowe wtryski są króciutkie ,a sterujący jest długości zwykłego wtrysku dwusprężynkowego ...dodatkowo wyjscie kabelka z cewki ,jest od strony przodu auta ,gdzie dwusprężynkowy ma wyjscie od strony ściany grodziowej 8-) Jak byś miał jednospręzynkowy ,to mogę taki mieć 100% sprawnyMlody13 pisze:błąd to wtrysk sterujący najprawdopodobniej zalała go woda z krućca i padł.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
246 Bar. Masz jednospręzynowy wtrysk w takim razie. Szukanie takiego wtrysku nie ma juz sensu.Mlody13 pisze: 028 130 201 A 264bar.
Szukaj całego kompletu od AFN'a. od 250 zł można już nabyć takie wtryski w komplecie. Do tego przewody wtryskowe tez 50 zł dochodzi i podkładki będą potrzebne pod te łapki od wtryskiwaczy, na koniec znów vag bo kąt wtrysku Ci się zmieni i dawka.
Nie będę zakładał nowego tematu, podepnę się pod ten , mianowicie ostatnio zachciało mi się sprawdzić v - max mojego auta i przy prędkości 160km/h zobaczyłem w lusterku dużo szarego dymu i zwolniłem, trochę mnie to zaniepokoiło, nic się nie działo potem ale wiem, że już nie będę jej męczył, co to mogło być?