Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy

Wszystko co związane z LPG
Sharky09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 sty 2014, 10:55

[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy

Post autor: Sharky09 » 28 kwie 2014, 22:48

Witam mam pewien problem.
Audi 80 B4 2.0 ABK benzyna/LPG zwykła instalacja.
Auto ma problem z obrotami otóż jak odpalam to ma 1100 obrotów normalnie jedzie ma moc itd lecz po krótkim czasie jazdy obroty spadają do 1000 i wtedy zaczyna się cały problem. Auto na 1000 obrotów ma strasznego muła nie ma przyspieszenia(wyjeżdżając z mojego ronda stoję na górce i na 1000 obrotów nie mogę normalnie wyjechać tylko się toczę przez cale rondo z prędkością 5 km/h)
Dzieje się to tylko na gazie wymieniłem silniczek krokowy lecz problem nie ustąpił.
Co to może być za przyczyna?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, 14:28 przez Sharky09, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 kwie 2014, 14:27

Krokowiec jest od wolnych obrotów i do jazdy nie ma on praktycznie nic.

Jeżeli jest tak na PB i LPG obstawiam sondę (miernikiem w sygnałowy i ma skakać w granicach 1V). Jak tylko na LPG być może jest emulator sondy i padł.

Sharky09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 sty 2014, 10:55

Post autor: Sharky09 » 29 kwie 2014, 19:29

Dzieje się to tylko na gazie na PB ma normalne obroty i normalnie jedzie lecz na gazie gdy ma 1000 obrotów w ogóle ruszyć się praktycznie nie da.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 kwie 2014, 20:17

Wizyta u dobrego gazownika powinna rozwiązać problem chyba, że aldi wcześniej się odezwie.

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 29 kwie 2014, 20:45

Ja mam coś podobnego od wczoraj jak się zagrzeje to telepie im delikatnie i nie ma siły jechać jak by go coś przycinało jak dam więcej gazu to jest szarpnięcie i jest dobrze co może być, dzieje się tak na gazie. Tak jak kolega wyżej pisał emulator sondy jutro biorę się za kable WN

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 29 kwie 2014, 21:10

KAROLEK22XX, masz tak obojętnie czy na zimnym czy na ciepłym ? czy tylko na zimnym albo tylko na ciepłym silniku ?

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 29 kwie 2014, 21:23

Zapomnialem dopisac jak zlapie 90 stopni to takie jaja sa

Daniel2202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 maja 2014, 00:34

Post autor: Daniel2202 » 04 maja 2014, 00:50

Witam , Daje tu ponieważ nie umiem stworzyć nowego posta nie znam się na tym . Problem mam następujący jest tylko na gazie . wcisne 2/4 gazu obroty szybko idą wszystko pięknie ładnie odcinka przy max. natomiast gdy wcisne cały pedał gazu obroty idą do 2,8 tyś obrotów i nagle zaczyna samochodem szarpać jakby nie było gazu i stoją obroty na tej wysokości na każdym biegu . natomiast na Benzynie wszystko działa 100 % pełny gaz w podłoge pełna moc. Prosze o odpowiedzi z góry dziękuje . dodam że wcześniej tak nie było . silnik wymieniony w 100 % sprawny

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 04 maja 2014, 00:54

Sekwencja czy IIgen?

Daniel2202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 maja 2014, 00:34

Post autor: Daniel2202 » 04 maja 2014, 00:54

Sekwencja

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 maja 2014, 08:15

Proponowałbym odnaleźć fioletowy przewód od instalacji LPG (tym przewodem idzie sygnał z sondy do sterownika LPG), czy nie zrobił się zimny lut. No i w ogóle co pokazuje podczas pracy (czy zmienia swoje wartości od 0 do 1V).

Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.

Ile mają nalatane parowniki i jak wygląda sprawa z filtrami fazy lotnej i ciekłej? Kiedy były wymieniane?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 maja 2014, 17:16

Francis1982 pisze: Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.
Ja też tak proponuje bo jak nic się tam nie zobaczy to dopiero można ryć instalacje w ciemno.
Najlepiej zacząć od zobaczenia ciśnienia gazu. Może ktoś ustawił bardzo niskie minimalne ciśnienie tak że samochód ledwo jedzie bez przełączania się na benzynę.

Sharky09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 sty 2014, 10:55

Post autor: Sharky09 » 06 maja 2014, 20:53

Witam problem rozwiązany po podłączeniu się do VAG'A.
Wystarczyło wymienić czujnik temperatury wody na króćcu wody (niebieski) ponieważ komputer widział temperatury silnika na -23 i dawał zbyt bogatą mieszankę. Po zmianie czujnika auto ma 900 obrotów i pracuje jak powinien ;-)
PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 maja 2014, 21:22

Sharky09 pisze:PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie ;-)
Zobacz w blokach pomiarowych jak pracuje sonda albo po skasowaniu pojeździj tylko na benzynie bo może ten błąd jest tylko przez instalacje lpg.

Daniel2202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 maja 2014, 00:34

Post autor: Daniel2202 » 08 maja 2014, 16:01

Witam naprawiłem okazało się że to filtry dziękuje za pomoc. A teraz inne pytanko z innej bajki a może ktoś pokieruje mam silnik ABK 115km benzyna/LPG zdarzyło mi się raz zajechać silnik więc mam pytanie jak lece w trasie to ile obrotów trzymać tak aby prędkość była dość dobra i nie zajechać nowego silnika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl