[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy
[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy
Witam mam pewien problem.
Audi 80 B4 2.0 ABK benzyna/LPG zwykła instalacja.
Auto ma problem z obrotami otóż jak odpalam to ma 1100 obrotów normalnie jedzie ma moc itd lecz po krótkim czasie jazdy obroty spadają do 1000 i wtedy zaczyna się cały problem. Auto na 1000 obrotów ma strasznego muła nie ma przyspieszenia(wyjeżdżając z mojego ronda stoję na górce i na 1000 obrotów nie mogę normalnie wyjechać tylko się toczę przez cale rondo z prędkością 5 km/h)
Dzieje się to tylko na gazie wymieniłem silniczek krokowy lecz problem nie ustąpił.
Co to może być za przyczyna?
Audi 80 B4 2.0 ABK benzyna/LPG zwykła instalacja.
Auto ma problem z obrotami otóż jak odpalam to ma 1100 obrotów normalnie jedzie ma moc itd lecz po krótkim czasie jazdy obroty spadają do 1000 i wtedy zaczyna się cały problem. Auto na 1000 obrotów ma strasznego muła nie ma przyspieszenia(wyjeżdżając z mojego ronda stoję na górce i na 1000 obrotów nie mogę normalnie wyjechać tylko się toczę przez cale rondo z prędkością 5 km/h)
Dzieje się to tylko na gazie wymieniłem silniczek krokowy lecz problem nie ustąpił.
Co to może być za przyczyna?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, 14:28 przez Sharky09, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 maja 2014, 00:34
Witam , Daje tu ponieważ nie umiem stworzyć nowego posta nie znam się na tym . Problem mam następujący jest tylko na gazie . wcisne 2/4 gazu obroty szybko idą wszystko pięknie ładnie odcinka przy max. natomiast gdy wcisne cały pedał gazu obroty idą do 2,8 tyś obrotów i nagle zaczyna samochodem szarpać jakby nie było gazu i stoją obroty na tej wysokości na każdym biegu . natomiast na Benzynie wszystko działa 100 % pełny gaz w podłoge pełna moc. Prosze o odpowiedzi z góry dziękuje . dodam że wcześniej tak nie było . silnik wymieniony w 100 % sprawny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Proponowałbym odnaleźć fioletowy przewód od instalacji LPG (tym przewodem idzie sygnał z sondy do sterownika LPG), czy nie zrobił się zimny lut. No i w ogóle co pokazuje podczas pracy (czy zmienia swoje wartości od 0 do 1V).
Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.
Ile mają nalatane parowniki i jak wygląda sprawa z filtrami fazy lotnej i ciekłej? Kiedy były wymieniane?
Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.
Ile mają nalatane parowniki i jak wygląda sprawa z filtrami fazy lotnej i ciekłej? Kiedy były wymieniane?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja też tak proponuje bo jak nic się tam nie zobaczy to dopiero można ryć instalacje w ciemno.Francis1982 pisze: Najlepiej było by podpiąć sekwencję pod kompa i sprawdzić parametry.
Najlepiej zacząć od zobaczenia ciśnienia gazu. Może ktoś ustawił bardzo niskie minimalne ciśnienie tak że samochód ledwo jedzie bez przełączania się na benzynę.
Witam problem rozwiązany po podłączeniu się do VAG'A.
Wystarczyło wymienić czujnik temperatury wody na króćcu wody (niebieski) ponieważ komputer widział temperatury silnika na -23 i dawał zbyt bogatą mieszankę. Po zmianie czujnika auto ma 900 obrotów i pracuje jak powinien
PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie
Wystarczyło wymienić czujnik temperatury wody na króćcu wody (niebieski) ponieważ komputer widział temperatury silnika na -23 i dawał zbyt bogatą mieszankę. Po zmianie czujnika auto ma 900 obrotów i pracuje jak powinien
PS. Jeszcze i tak mnie czeka wymiana sondy którą też VAG wykrył jako błąd, ale to w swoim czasie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 maja 2014, 00:34
Witam naprawiłem okazało się że to filtry dziękuje za pomoc. A teraz inne pytanko z innej bajki a może ktoś pokieruje mam silnik ABK 115km benzyna/LPG zdarzyło mi się raz zajechać silnik więc mam pytanie jak lece w trasie to ile obrotów trzymać tak aby prędkość była dość dobra i nie zajechać nowego silnika ?