Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Stukanie w silniku. Kapitalka silnika na własną

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 05 maja 2014, 12:27

mesiah pisze:Próbuje znaleźć ecu do tego silnika. Aldi z racji , że podesłałeś mi info o sterowniku do ABC może się orientujesz jaka rewizja i soft był jako ostatni przed immo w AAH?
Nie mogę za bardzo znaleźć informacji na ten temat. Ale tak na oko to wydaje mi się że od sterownika MMS400 dopiero był: http://12v.org/engine/index.php?section=hw czyli od okolic 1995 roku. Tylko z tego co pisze na 12V.org MMS200 i MMS300 nie da się zamieniać bo mają inaczej rozmieszczone piny w kostkach.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 05 maja 2014, 12:39

mesiah napisał/a: Aha kolega od motoru proponuje mi zakup ecu u niego za 50zł ( ma przysłać nr sterownika bo nie wie czy był bez immo) oraz przepływkę z całym dolotem i obudową filtra za 200zł co wydaję mi się trochę za drogo ale nei jestem pewien. Na allegro przepływki od 50zł się zaczynają.

Za ecu to bardzo tanio za resztę hmm też.Tylko te dodatkowe koszty. Spróbuj utargować 200zł za wszystko jeśli jest sprawne.Może się uda.

mesiah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 17 lis 2013, 18:32
Lokalizacja: Morąg\Mazury

Post autor: mesiah » 05 maja 2014, 12:54

Spróbuje pewnie się uda. Co do tego nie kumam i dowodu rejestracyjnego to nie chodziło mi o niego tylko o to co dalej napisałeś na temat sterowników. Wiem jakie są korzyści z mniejszej pojemności w dowodzie:)
Poczekam aż odpisze z nr tego sterownika i zobaczymy.

[ Dodano: 2014-05-06, 21:44 ]
Czekając na silnik wziąłem się za przegląd osprzętu. Zacząłem od rozrusznika. Możecie mi powiedzieć jak wziąć się za wymianę szczotek? W ogóle da się je wymienić (nie mam pojęcia jak można dojść tak głęboko w celu ich przelutowania). Nie było z nim żadnych problemów ale nie che kłaść się później bo przestał kręcić. Szczotki są na wykończeniu. Reszta chyba ok. Tulejka delikatny luz do przyjęcia , łożysko igiełkowe po drugiej stronie też ok. No i kwestia przeglądu alternatora bo delikatnie hałasuje (skrzypi). Na co zwrócić uwagę przy jego przeglądaniu? Jakiej firmy łożyska kupić żeby się nie rozleciały. Nie che już zakładać nowych wątków więc w tym polece.

[ Dodano: 2014-05-06, 21:53 ]
No i kwestia regulatora napięcia. Czy faktycznie oryginał hella kosztuje stówę? Ładowanie mam ok ale na wszelki wypadek szukam i wrzucę do szuflady żeby leżał. Syfu za 10-20zł chyba nie będę kupował bo dwa takie mi się wysrały w pasku po 2 miesiącach.

[ Dodano: 2014-05-07, 13:48 ]
Doszło też zdjęcie tego sterownika za 50zł. Brać czy nie?

Obrazek

[ Dodano: 2014-05-19, 22:19 ]
Koledzy jak to jest dokładnie z tym dwumasem w tych silnikach v6? Miałem go w 2.6 oska a teraz idzie już do mnie 2.8 i ma zwykły zamach. 2.8 też z oski. Czy jeśli zostawię zwykły zamach to ucierpi na tym kultura pracy czy może coś innego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga