[2.3] wolne obroty
[2.3] wolne obroty
Witam, mam problem niestety z wolnymi obrotami, całą wiedze z forum przyswoiłem, ale nadal sobie z nim nie radzę.
Wygląda to tak, ze auto po osiągnięciu 90st na wolnych trzyma ok 300rpm na lpg (blos), na PB jest wszystko ok, auto w dobrym stanie, nowe świece, kable kopułka i palec itd, tylko tej jeden szkopuł:/ i zastanawia mnie dlaczego dzieje sie tak tylko na gazie
Wygląda to tak, ze auto po osiągnięciu 90st na wolnych trzyma ok 300rpm na lpg (blos), na PB jest wszystko ok, auto w dobrym stanie, nowe świece, kable kopułka i palec itd, tylko tej jeden szkopuł:/ i zastanawia mnie dlaczego dzieje sie tak tylko na gazie
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
maszu nie skumał i pisał o benzynie...
pojedź do gazownika, niech Ci na rozgrzanym motorze ustawi blosa, dawke przy ok 3000rmp i na wolnych, oraz przy maksie w sumie fajnie by bylo, ale tego nikt nie robi.
Do instalacji gazowej praktycznie nie ma podłączonych żadnych czyjników srujników, które mogłyby tu psuć coś. jedynie gazownik regulacja. <ok>
zapomniałem dodać:
DOBRY gazownik. Bo wielu w ogóle nie wie co to blos.
pojedź do gazownika, niech Ci na rozgrzanym motorze ustawi blosa, dawke przy ok 3000rmp i na wolnych, oraz przy maksie w sumie fajnie by bylo, ale tego nikt nie robi.
Do instalacji gazowej praktycznie nie ma podłączonych żadnych czyjników srujników, które mogłyby tu psuć coś. jedynie gazownik regulacja. <ok>
zapomniałem dodać:
DOBRY gazownik. Bo wielu w ogóle nie wie co to blos.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
Dokładnie jak napisał quattroBandit, a teraz o dobrego gazownika to jest ciężkoquattroBandit pisze:maszu nie skumał i pisał o benzynie...
pojedź do gazownika, niech Ci na rozgrzanym motorze ustawi blosa, dawke przy ok 3000rmp i na wolnych, oraz przy maksie w sumie fajnie by bylo, ale tego nikt nie robi.
Do instalacji gazowej praktycznie nie ma podłączonych żadnych czyjników srujników, które mogłyby tu psuć coś. jedynie gazownik regulacja. <ok>
zapomniałem dodać:
DOBRY gazownik. Bo wielu w ogóle nie wie co to blos.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc napiszę tu, kupiłem wczoraj swoją audiczke NG, nie chodzila na benzynie i gosc nie wiedział dlaczego, wystarczylo zmienic bezpiecznik, i na benzynie zimny silnik trzyma ładnie wolne obroty niestety na gazie zimny sie dławi i przygasa, i druga rzecz nie działa kontrolka temperatury chciałem kupić czujnik ale widziałem ze 3 różne i nie iwem jaki dokładnie i gdzie sie on dokładnie znajduje
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Auto ciężko wchodzi na obroty i gaśnie
Siema wszystkim. Panowie ja miałem identyczne objawy w mojej 80-tce B4 2.3 Awant NG
ale tylko na gazie.Fakt mój czujnik temperatury nie pokazuje już pełnej wartości 90stopni lecz na maxa tylko 70 stopni dlatego że nie ma przy nim orginalnej wtyczki na 4 piny (bo się jakimś cudem poprzedniemu właścicielowi połamała)tylka są tam wciśnięte złączki żeńskie takie jak do głośników ,a na nich są po naciągane złączki termokurczliwe i podgrzane ( mój pomysł), reszta jest ok łącznie ze szczelnością.OKazało się moje autko miało ustawioną zbyt ubogą mieszankę gazu .Dodam że sam to tak ustawiłem poprzez podkręcenie w prawo pokrętłem znajdującym się w dolnej części mieszalnika STAGA sugerowałem się patrząć na kontrolkę komputera GAZU aby paliła się na zielono przy jak najwyższych obrotach silnika.
FAKT-w mieszanym trybie paliła 12,5 l LPG a jak regulował gazoenik to od 14l do 16,5 l LPG
dodam że mam ciężką nogę.
MOJA AUDINKA myślę sobie ładnie lata jak na swoje lata bo 207 km/h z lekkiej górki na gazie. :mrgreen:
[ Dodano: 2014-05-08, 10:46 ]
Chyba się przechwaliłem, moje audi znowu zaczeło szwankowac na gazie-nie trzyma obrotów i szarpać przy ruszaniu gasnąć też.Zresetowałem komputer i było wszystko ok ,przejechałem tak 120 km dziś w nocy ale jak się zatrzymałem auto zaczeło mieć podobne obiawy jak wcześniej. Stwirdziłem że czas odwiedzić GAZOWNIKA . Byłem u niego z samego rana
najdroższy i podobno najlepszy u nas w Elblągu w pierwszej kolejności sprawdził szczelność,
i okazało sie że silnik łapie lewe powietrze przy kolektorze ssącym i z tyłu silnika z jakiejś rury.GAZOWNIK kazał mi najpierw usunąć nieszczelności póżniej wrócić na regulacje .
mówił "to typowa i najczęstsza przypadłość tych silników 2.3 NG .NO cóż ; kolejna naprawa i kolejny wydatek
pozdrawiam
ale tylko na gazie.Fakt mój czujnik temperatury nie pokazuje już pełnej wartości 90stopni lecz na maxa tylko 70 stopni dlatego że nie ma przy nim orginalnej wtyczki na 4 piny (bo się jakimś cudem poprzedniemu właścicielowi połamała)tylka są tam wciśnięte złączki żeńskie takie jak do głośników ,a na nich są po naciągane złączki termokurczliwe i podgrzane ( mój pomysł), reszta jest ok łącznie ze szczelnością.OKazało się moje autko miało ustawioną zbyt ubogą mieszankę gazu .Dodam że sam to tak ustawiłem poprzez podkręcenie w prawo pokrętłem znajdującym się w dolnej części mieszalnika STAGA sugerowałem się patrząć na kontrolkę komputera GAZU aby paliła się na zielono przy jak najwyższych obrotach silnika.
FAKT-w mieszanym trybie paliła 12,5 l LPG a jak regulował gazoenik to od 14l do 16,5 l LPG
dodam że mam ciężką nogę.
MOJA AUDINKA myślę sobie ładnie lata jak na swoje lata bo 207 km/h z lekkiej górki na gazie. :mrgreen:
[ Dodano: 2014-05-08, 10:46 ]
Chyba się przechwaliłem, moje audi znowu zaczeło szwankowac na gazie-nie trzyma obrotów i szarpać przy ruszaniu gasnąć też.Zresetowałem komputer i było wszystko ok ,przejechałem tak 120 km dziś w nocy ale jak się zatrzymałem auto zaczeło mieć podobne obiawy jak wcześniej. Stwirdziłem że czas odwiedzić GAZOWNIKA . Byłem u niego z samego rana
najdroższy i podobno najlepszy u nas w Elblągu w pierwszej kolejności sprawdził szczelność,
i okazało sie że silnik łapie lewe powietrze przy kolektorze ssącym i z tyłu silnika z jakiejś rury.GAZOWNIK kazał mi najpierw usunąć nieszczelności póżniej wrócić na regulacje .
mówił "to typowa i najczęstsza przypadłość tych silników 2.3 NG .NO cóż ; kolejna naprawa i kolejny wydatek
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle