Witam,
Wymieniłem niedawno tarcze na Zimmermany i klocki na Red Stuff...
I wszystko byłoby OK, gdyby nie jeden problem. Od mniej więcej tygodnia (po przejechaniu 2 tys. km) w zakresie prędkości od 120 - 60 km/h drga kierownica. Powyżej nic, poniżej nic. Bicie tarcz na poziomie 0,05mm (bardzo dobra norma), zero luzów w zawieszeniu i układzie kierowniczym, amortyzatory w porządku (sprawdzałem dzisiaj na stacji), felgi wyważone podwójnie nawet i dalej to samo. Do głowy przychodzą mi jeszcze dwie rzeczy... Zbieżność (ale czy ma aż taki wpływ ??), opony zimowe (??), luzy na zaciskach (jak sprawdzić ??), pustka w głowie.....
Czy ktoś miał podobny problem może ?
pozdrawiam
Paweł
[Coupe 8B 2.0 AAD] Drgania kierownicy przy hamowaniu -dziwne
smieszne ja mam tak samo od samego poczatku i wiesz co mi powiedzial mechanik z Audi??
heh: powiedzial ze to moc silnika chce pchac sie dalej ale nie wierze a wiec zmienilem opony na zimowki i przestalo wydaje mi sie ze to geometria kół ma najwiekszy wplyw na drgania wywarzenie kół ciezko powieedziec jezlei tobie sie zaczelo to po wymianie tarcz to szok ja wymienialem ostatnio tarcze i zaciski i nie bylo roznicy jedz na serwis niech ci sprawdza opony taka moja rada mamy podobne auta a wiec podobne zachowania sprobuj
heh: powiedzial ze to moc silnika chce pchac sie dalej ale nie wierze a wiec zmienilem opony na zimowki i przestalo wydaje mi sie ze to geometria kół ma najwiekszy wplyw na drgania wywarzenie kół ciezko powieedziec jezlei tobie sie zaczelo to po wymianie tarcz to szok ja wymienialem ostatnio tarcze i zaciski i nie bylo roznicy jedz na serwis niech ci sprawdza opony taka moja rada mamy podobne auta a wiec podobne zachowania sprobuj
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Było, było
Bardzo możliwe że nie wyczyścili ci piast przy wymianie tarcz i stąd te drgania (no chyba że sam wszytko robiłeś i przeczyściłeś ) Też miałem takie bicie powyrzej 60 Km/h do około 120km/h a winą były nie wywarzone koła, po zabiegu problem ustąpił. No ale ty wywarzałeś :roll: przydało by się sprawdzic zbieżność.
Bardzo możliwe że nie wyczyścili ci piast przy wymianie tarcz i stąd te drgania (no chyba że sam wszytko robiłeś i przeczyściłeś ) Też miałem takie bicie powyrzej 60 Km/h do około 120km/h a winą były nie wywarzone koła, po zabiegu problem ustąpił. No ale ty wywarzałeś :roll: przydało by się sprawdzic zbieżność.