Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 200 20V] Budowa układu hamulcowego w Audi 200 20V

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audi88rsa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 28 gru 2013, 11:10
Lokalizacja: Zagórz

[Audi 200 20V] Budowa układu hamulcowego w Audi 200 20V

Post autor: audi88rsa » 03 maja 2014, 15:04

Witam potrzebuje informacji na temat układu hamulcowego w Audi 200 20V a konkretniej chodzi mi o schemat lub cos podobnego jak dokładnie maja być podłączone hamulce. Może ktoś z forumowiczów posiada jakie kolwiek zdjęcia lub rysunki tego układu. Dzięki i Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 maja 2014, 21:02

pytanie nr jeden: Masz ETKĘ ?

Układ jest bardzo podobny do układów z Audi S2 i Audi 20v. Co chcesz wiedzieć?

Awatar użytkownika
audi88rsa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 28 gru 2013, 11:10
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: audi88rsa » 07 maja 2014, 21:40

Nie mam niestety ETKI
Remontuje Audi i chcę zrobić wszystko tak jak być powinno i mam problem właśnie z hamulcami bo poprzedni właściciel puścił do tyłu jedną rurkę hamulcową i na końcu wstawił trójnik aby przez cały samochód nie ciągnąć dwóch rurek hamulcowych i tu pojawiają się problemy ponieważ od pompy ABS-u wychodzą wszystkie przewody które powinny i nie wiem jak to ma być podłączone aby działało sprawnie i kolejny problem jest taki że tak jak wcześniej napisałem od przodu idzie jedna rurka hamulcowa do trójnika a z trójnika bezpośrednio na lewy tył i przez korektor siły hamowania na prawy tył przez to tez nie działa ABS. Jeśli ktoś posiada jakieś zdjęcia, schematy lub dobrze by mi to opisał jak ma to być podłączone to bardzo bym prosił z góry dzięki i pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 maja 2014, 07:08

Normalnie dobrze masz, te układy miały puszczone jedną rurkę na tył, która potem rozdzielała się na dwa koła.

zaopatrz się w ETKA bo bez niej to jak błądzenie we mgle.

Awatar użytkownika
audi88rsa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 28 gru 2013, 11:10
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: audi88rsa » 08 maja 2014, 16:14

Leo, A jak w takiej sytuacji jest z ABS? Bo wydaje mi się że z pompy ABS każda rurka powinna iść osobno na każde koło aby ABS działał poprawnie, a poza tym pod spodem jest miejsce na drugą rurkę hamulcowa

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3803
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 maja 2014, 16:42

no cóż, abs działa tak, że jest to jeden kanał na tylną oś. Kiedyś tak się robiło, nie dziw się.

[ Dodano: 2014-05-08, 16:43 ]
Mówię - ETKA W DŁOŃ!!!!

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 10 maja 2014, 12:34

Leo pisze:[ Dodano: 2014-05-08, 16:43 ]
Mówię - ETKA W DŁOŃ!!!!
http://ifinterface.com/page/page3.php -> klikasz CarProg2 i cieszysz się ETKĄ online.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga