[B3/B4] Części z innych samochodów, które pasują do B3 i B4
[B3/B4] Części z innych samochodów, które pasują do B3 i B4
Temat edytowany,
Generalnie wpisujemy rzeczy z innych samochodów które można wstawić do Audi B3/B4.
Generalnie wpisujemy rzeczy z innych samochodów które można wstawić do Audi B3/B4.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, 10:47 przez szychu, łącznie zmieniany 3 razy.
śrubka do przykręcenia reflektora przedniego nie dość ze pasuje z B3 do B4 to jeszcze się nada z lewej lampy do prawej
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Można trochę powymieniać ale nie wiem czy jest sens
Ja bym skupił się na częściach które pasują ale są trochę inne
właśnie takie jak wymienione powyżej lampy, pokrętła nawiewów, kierownice (różne typy)
Nie widzę sensu wymieniać czegoś takiego jak filtry, częsci zawieszenia czy układu hamulcowego lub kierowniczego bo to wszystko jest wypisane w prawie każdym katalogu z częściami.
Ja bym skupił się na częściach które pasują ale są trochę inne
właśnie takie jak wymienione powyżej lampy, pokrętła nawiewów, kierownice (różne typy)
Nie widzę sensu wymieniać czegoś takiego jak filtry, częsci zawieszenia czy układu hamulcowego lub kierowniczego bo to wszystko jest wypisane w prawie każdym katalogu z częściami.
Tunel środkowy (część z hamulcem ręcznym) zasadniczo pasuje. Zakładałem tunel z B3 do B4 avant. Przód spasował się bez problemu. Jedyna różnica jest w mocowaniu z tyłu: B4 (Avant) jedna duża śruba na środku tunelu, a B3 na dwie śruby.
Obrotomierz z B3 benzyna R4, podszedł do licznika B4 TDI. Oba VDO. Oczywiście konieczne było dorobienie pinów/kabelków, aby przekazać sygnał do obrotka, ale to standard.
Obrotomierz z B3 benzyna R4, podszedł do licznika B4 TDI. Oba VDO. Oczywiście konieczne było dorobienie pinów/kabelków, aby przekazać sygnał do obrotka, ale to standard.
Przypomniało mi się. W B3 o symbolu silnika RU, jest przy podłodze na lewym słupku taka kosteczka co sie nazywa Moduł Zapłonowy.
Jak się to w srodku uszkodzi, to pasuje ( w moim przypadku ) od Polo. Podobno nie tylko od Polo, z innych wolksvagenów też pasi. Z wyglądu są takie same, różnią się tylko literką na końcu numeru.
[ Dodano: 2015-06-16, 08:37 ]
Boczne szyby od strony kierowcy i pasażera pasują od B-4 do B-3.
O bocznych z tyłu jeszcze nie wiem, bo jak dotąd żeden Skvrrfiel mi nie wybił.
Jak się to w srodku uszkodzi, to pasuje ( w moim przypadku ) od Polo. Podobno nie tylko od Polo, z innych wolksvagenów też pasi. Z wyglądu są takie same, różnią się tylko literką na końcu numeru.
[ Dodano: 2015-06-16, 08:37 ]
Boczne szyby od strony kierowcy i pasażera pasują od B-4 do B-3.
O bocznych z tyłu jeszcze nie wiem, bo jak dotąd żeden Skvrrfiel mi nie wybił.