Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ceramizer Auto-Repair

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jasiekddd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:02
Lokalizacja: Biała Podl

Post autor: jasiekddd » 29 lis 2007, 22:45

Ilu znawcow, tyle opinii.

Właśnie przed wejściem na forum wlałem motor life do skrzyni :mrgreen: dwojka cięzko wchodzi a synchronizator 3. biegu dawno się skończył, więc postanowiłem zprobować. Poczekam na efekty,sam ocenie i opiszę efekty. mam nadzieję, że zadziała. Z tego, co mi wiadomo, tego typu środki tworza warstewkę ochronna na powierzchni metalu oraz trochę zagęszczają olej, dlatego np. zwieksza sie ciśnienie w cylindrach przez mniejsze przedmuchy, dzięki temu silnik ciszej pracuje.
tyle ode mnie.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 lis 2007, 23:39

jasiekddd, nie ma szans, aby jakikolwiek preparat naprawił Ci synchronizator i sprzęgło, bo zapewne dlatego biegi ciężko wchodzą.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 30 lis 2007, 04:42

Ja przed wymianą swojego ABC wlałem motor-life do silnika, żeczywiście chodził lżej jak i odpalał z rańca, polecam. Ale ceramizer i motor-life to dwa różne specyfiki (słyszałem ze motor-life to podróbka militeca ale ile w tym prawdy :roll: Militec jest też dostępny w sieci). Motor-life jest uszlachetniaczem metalu a nie dodatkiem do oleju, olej jest nośnikiem preparatu (tak jak jest powtarzane w instrukcji) "modyfikuje właściwości powierzchni trących poprzez utworzenie molekularnej siatki-wiązania, które to wiązanie powstałe na metalu zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu" Nie zawiera cząstek stałych : ołowiu, miedzi, teflonu, itd
Natomiast z tego co poczytałem (a jest kilka takich dyskusji na róznych forach :-D ) ceramizer zawiera cząstki stałe, tworzące ochronną powłokę, no i chyba trzeba pierwsze 150 czy 200KM na nim zrobić nie przekraczając 2,700obr/min a na lifie nie. Dokładnie juz nie pamiętam co różni poszczególne preparaty :roll: czym więcej się o nich czyta tym przeróżniesze opinie :-/ Może sam się zamieszałem ale ceramizera bałem się zapodać, natomiast motor-lifa dolałem nawet do baku na przeczyszczenie wtrysków :mrgreen: Do nowego ABC chyba też na zime zaleje tego lifa <ok>

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 30 lis 2007, 14:24

Panowie ...
Po co być gołosłownym.
Postanowiłem zakupić ceramizer, ale wcześniej odezwałem się do firmy Ceramizer.pl, spotkałem, porozmawiałem.

Okazało się, że dogadaliśmy sie co do ciekawego barteru.
każdy z nas będzie miał 10 % zniżki jeśli planuje zakupić. Na mój adres trafi komplet ceramizerów. Przez prywatną wiadomość znajdę osoby, które będą mogły, chciały to przetestować.
Testy zwłaszcza pomiaru cieśnienia, zdjęcia, fotostory, efekty ( obiektywne ) będą nagradzane. Nie chodzi o wychwalanie tylko rzetelny test udokumentowany zdjęciami opisem itp.

Ponadto ceramizer pojawi się na naszych zlotach w sezonie.

To w telegraficznym skrócie. Wkrótce dam znać o szczegółach.
W chwili obecnej zniżki na zakup jeszcze nie posiadamy. Proszę czkac na informacje ode mnie. Pozostało nam sfinalizowanie sprawy.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 30 lis 2007, 14:52

<bravo> <ok> <spoko> Super sprawa Doc, gratulacje. Z niecierpliwością czekam na efekty i wyniki testów.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 lis 2007, 16:50

Super sprawa. Ja ruwnież będę pilnie śledził wszystko co będzie działo sie w tym temacie.

Awatar użytkownika
mymaney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2007, 00:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: mymaney » 02 gru 2007, 18:05

To jest coś, czego potrzebuje mój silniczek :-D 285tys km przejechane, głośne klekotanie z rana... zrobię pomiary ciśnienia na garach i pomiar głośności w dB, zaleję ceramizer i zobaczymy ;-)
A swoją drogą, jak wleję do oleju silnikowego ceramizera a do napędowego motor-life, to poprawi mu się chyba jeszcze bardziej ? Tu uszczelnione, tu oczyszczone...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 gru 2007, 18:39

mymaney pisze:a do napędowego motor-life
na Twoim miejscu tego bym nie robił. Motor life to nie jest uszlachetniacz paliwa :-) .
mymaney pisze:Tu uszczelnione
Podobnie Ceramizer to nie uszczelniacz. Jak już Doc wspomniał, nie można oczekiwać cudów od ceramizerów czy motor life'a. To nie naprawia tylko opóźnia zużycie.

Awatar użytkownika
mymaney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2007, 00:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: mymaney » 02 gru 2007, 18:56

...a do napędowego motor-life...
Fakt, nie miałem na myśli motor-life :oops: dzisiaj byłem w Realu i tyle się tego naoglądałem i naczytałem, że pomieliło mi się ;-) Chodzi mi o serię dodatków i uszlachetniaczy do paliwa firmy Xeramic, a dokładniej o Extra Cleaner Diesel . Co o tym sądzicie?

knocke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 24 kwie 2007, 12:26
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: knocke » 03 gru 2007, 10:03

Ja się piszę na testy :)

Jaki klucz (typ, rozmiar) jest potrzebny żeby odkręcić korek (nie spustowy) do skrzynki i dolać Ceramizera?

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 03 gru 2007, 14:04

Danek pisze:mymaney napisał/a:
a do napędowego motor-life
na Twoim miejscu tego bym nie robił. Motor life to nie jest uszlachetniacz paliwa .
A ja wlałem :mrgreen: jak już kupiłem to kierowałem się instrukcją "Motor-life jest nadzwyczaj skuteczny po wlaniu do oleju napędowego w ilości 250ml na 50litrów paliwa, posmarowane wówczas wszystkie newralgiczne części pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Szczególnie zalecane jest dolewanie Motor-life w takiej samej ilości do benzyny w samochodach z wtryskiem paliwa i w samochodach posiadających instalacje gazową." Ile w tym prawdy? :roll: i czy działa? to dokładnie nie wiem, bo zaniżyłem troszke proporcje i nie dolewałem poźniej :-(
Jest jeszcze wzmianka o wstrzyknięciu tego cuda pod osłone gumową tłoczka hamulcowego :roll: ( która zabezpiecza tłoczek przed dostaniem się wody i innych zanieczyszczeń) zapobiega jego blokowaniu i korozji.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2007, 15:35 przez hołard, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 gru 2007, 15:02

hołard pisze:A ja wlałem :mrgreen: jak już kupiłem to kierowałem się instrukcją "Motor-life jest nadzwyczaj skuteczny po wlaniu do oleju napędowego w ilości 250ml na 50litrów paliwa
A to widzisz ja już nawet nie pamiętam tej instrukcji bo od kiedy pierwszy raz użyłem Motor-life'a (7 lat temu :-) i robię to do dziś), to już jej nie czytałem :-) . A skoro tak pisze w instrukcji to czemu nie. W końcu wtryskiwacze, pompy itp. też podlegają tarciu. Ceramizera do baku bym raczej nie wlał, ale motor life skoro tak pisze w instrukcji to pewnie tak.
Więc mymaney, zwracam honor :mrgreen:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 03 gru 2007, 15:38

Heh miałem instrukcje to zacytowałem :mrgreen: 7lat :shock: zniżkę ci powinni dać ;-)

Sory za OT :oops:

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 gru 2007, 20:27


pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 03 gru 2007, 23:21

A u mnie motor- life jest nawet w półośkach. Lałem, leję i będę lał :mrgreen: , tylko trochę ostatnio jestem w stresie, bo w tym kraju nie wiadomo co jest oryginałem a co podróbą. Ale na tym to polega, żeby nie odróżnić :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl