[B4 1.9 1Z] Nastawnik Wrocław Kto ma?
[B4 1.9 1Z] Nastawnik Wrocław Kto ma?
Witam
Jestem z okolic Wrocławia, mam problem z nastawnikiem. Mam stary typ z wyjściem u góry. Trochę się zdenerwowałem bo kupiłem nowy 3 lata temu w Opolu, dałem 1600 zł i sie popsuł :evil: , rozmawiałem z pompiarzem i jedyne co mi pomógł to ustawił samochód tak żeby nie falował na wolnych obrotach, samochód jest słabszy, ciężko się odpala. Niektóre zakłady juz tego nie robią.
Kurcze co mam zrobić, samochód jest naprawdę dobry ale to poważna usterka!!!
Pomocy
Jestem z okolic Wrocławia, mam problem z nastawnikiem. Mam stary typ z wyjściem u góry. Trochę się zdenerwowałem bo kupiłem nowy 3 lata temu w Opolu, dałem 1600 zł i sie popsuł :evil: , rozmawiałem z pompiarzem i jedyne co mi pomógł to ustawił samochód tak żeby nie falował na wolnych obrotach, samochód jest słabszy, ciężko się odpala. Niektóre zakłady juz tego nie robią.
Kurcze co mam zrobić, samochód jest naprawdę dobry ale to poważna usterka!!!
Pomocy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Nastawnik Wrocław Kto ma?
pisz priv do muniora ogarnie ci temata i dojazd ci sie zwrocidawid93 pisze:Witam
Jestem z okolic Wrocławia, mam problem z nastawnikiem. Mam stary typ z wyjściem u góry. Trochę się zdenerwowałem bo kupiłem nowy 3 lata temu w Opolu, dałem 1600 zł i sie popsuł :evil: , rozmawiałem z pompiarzem i jedyne co mi pomógł to ustawił samochód tak żeby nie falował na wolnych obrotach, samochód jest słabszy, ciężko się odpala. Niektóre zakłady juz tego nie robią.
Kurcze co mam zrobić, samochód jest naprawdę dobry ale to poważna usterka!!!
Pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Są tylko dwie opcje ,albo nalałeś jakiegoś trefnego paliwa ,albo jakiś nieudany egzemplarz nastawnika Ci się trafił :roll: chociaż jak to ori boscha ,to raczej mało prawdopodobne :roll:dawid93 pisze:Jestem z okolic Wrocławia, mam problem z nastawnikiem. Mam stary typ z wyjściem u góry. Trochę się zdenerwowałem bo kupiłem nowy 3 lata temu w Opolu, dałem 1600 zł i sie popsuł
No i co Ci tu można poradzić <hmm> mam do odsprzedania kilku letni nastawnik ,kupiony jako nówka za ok.1600zł ,po tych kilku latach , wyglada i sprawuje się jak nówka .Odkupiłem go w rozliczeniu .Można też przełożyć osprzet i nastawnik na bezproblemowy indukcyjny ...jednak musiał byś sie przejechać kawałek drogi do mnie W razie czego pisz na PW 8-)dawid93 pisze:Kurcze co mam zrobić, samochód jest naprawdę dobry ale to poważna usterka!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Bierz tyle co wydałeś na nowy nastawnik 3 lata temu, i goń do Muniora całą polskę masz do przegonienia ale efekt wyśmienity... Ja aktualnie latam na Kazachstańskim paliwku, i audiolka śmiga aż miło <ok>dawid93 pisze:MUNIOR wydaje mi sie ze to paliwo cos takiego zrobiło
Ile musiałbym przyszykować funduszy na coś takiego żeby działało?
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
nie to nie . nie namawiajcie kolegi do czegos jak nie chce . przekona sie sam po roku bądz dwóch
mam taki nastawnik na sprzedaz jak chcessz ...
A hahah dobra cisnąc juz nie bede . doczytałem ... 1600 zł juz poszlo . teraz kolejne . i potem znow kolejne itp itd etc ...( i co tu mozna jeszcze wpisac )
500 km ? hymm raptem moze z 40 litrow ON na droge wydac i spokoj do konca życia +więcej koni przy okazji + pełna diagnostyka ... i blokuje to tylko 500 km hahahaha
P.S nie ciśnijcie po mnie -proszę xD
mam taki nastawnik na sprzedaz jak chcessz ...
A hahah dobra cisnąc juz nie bede . doczytałem ... 1600 zł juz poszlo . teraz kolejne . i potem znow kolejne itp itd etc ...( i co tu mozna jeszcze wpisac )
500 km ? hymm raptem moze z 40 litrow ON na droge wydac i spokoj do konca życia +więcej koni przy okazji + pełna diagnostyka ... i blokuje to tylko 500 km hahahaha
P.S nie ciśnijcie po mnie -proszę xD
- krzyn33
- Forum Audi 80
- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
A jeszcze kolega Endriu robi przekładki, on jest chyba z okolic Bydgoszczy (gdzieś wyczytałem na forum), to nie wiem, czy nie miałbyś bliżej z Wrocławia :mrgreen:
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htmEndriu
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.htmEndriu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Chodzi o zmianę przepływki Boscha na Pierburga, czyli nastawnik potencjometryczny do kosza, a wpada Ci indukcyjny bezawaryjny <ok> dla tych 500km myślę że byś wolał aby audiolka chodziła jak zegarek, uwierz. No i tak jak koledzy mówili więcej kucy pod maską, no i diagnostyka pełnadawid93 pisze:MarcinexB4 nie będę jechał 500 km w jedną stronę za częścią, bez przesady
MUNIOR nic nie dostałem na PW
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
zapomniałeś jeszcze o zmianie ECU
kucy od tak to sobie nie przybędzie - trzeba to sprezycowac ... A ja powiem tak osprzęt PIERBURG to bardzo dobra podstawa pod zwiększenie ilości koni . z czasem powymieniasz sobie kilka waznych rzeczy -ogarniesz dobrego softa od KOSTRZA i mozesz miec spokojnie 130/350 w porownaniu do 90 KM Bajka zastanów się
kucy od tak to sobie nie przybędzie - trzeba to sprezycowac ... A ja powiem tak osprzęt PIERBURG to bardzo dobra podstawa pod zwiększenie ilości koni . z czasem powymieniasz sobie kilka waznych rzeczy -ogarniesz dobrego softa od KOSTRZA i mozesz miec spokojnie 130/350 w porownaniu do 90 KM Bajka zastanów się
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
poświęci kolega zbiornik paliwa, bo przeciez wracając do domu to pastuchy na 4-tym biegu będzie brać o bmk'ach nie wspomne :mrgreen:szymon_xd2 pisze:zapomniałeś jeszcze o zmianie ECU
kucy od tak to sobie nie przybędzie - trzeba to sprezycowac ... A ja powiem tak osprzęt PIERBURG to bardzo dobra podstawa pod zwiększenie ilości koni . z czasem powymieniasz sobie kilka waznych rzeczy -ogarniesz dobrego softa od KOSTRZA i mozesz miec spokojnie 130/350 w porownaniu do 90 KM Bajka zastanów się