[All] Jaki sprzet grający wybrać
-
- Forum Audi 80
[All] Jaki sprzet grający wybrać
WItam.
Zakupiłem radioodtwarzacz Alpine, i apetyt wzrasta wraz z jedzeniem, czyli chcę zamontować jakiś dobry sprzęt grający. Nie znam się prawie wcale na tym, dlatego proszę o pomoc. Jakie potrzebne będą kable, urządzenia, wzmacniacz, tuba/subofer. Mam 2 oryginalne głośniki z przodu w desce, i nic poza tym. Chciał bym aby był też jakiś basik? Co potrzeba aby to zrealizować? Proszę o pomoc szczególnie pana Vigasyu , bo widzę że zna się jak mało kto. Budżet jaki moge przeznaczyć? w sumie to nie mam pojęcia ile to wszystko kosztuje. Prosze o jakieś rozwinięcie tematu, wtedy bedę mógł powiedzieć czy mi ceny odpowiadają. Pozdrawiam
Zakupiłem radioodtwarzacz Alpine, i apetyt wzrasta wraz z jedzeniem, czyli chcę zamontować jakiś dobry sprzęt grający. Nie znam się prawie wcale na tym, dlatego proszę o pomoc. Jakie potrzebne będą kable, urządzenia, wzmacniacz, tuba/subofer. Mam 2 oryginalne głośniki z przodu w desce, i nic poza tym. Chciał bym aby był też jakiś basik? Co potrzeba aby to zrealizować? Proszę o pomoc szczególnie pana Vigasyu , bo widzę że zna się jak mało kto. Budżet jaki moge przeznaczyć? w sumie to nie mam pojęcia ile to wszystko kosztuje. Prosze o jakieś rozwinięcie tematu, wtedy bedę mógł powiedzieć czy mi ceny odpowiadają. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 maja 2014, 21:29 przez Kamillo444, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
Jeżeli chodzi o zestaw w miarę grający, a w razie potrzeby łupiący mega czystym basem to ja mam:
- 6m grubego kabla zasilającego
- przewody sygnału
- Nowa skrzynia MDF 50l z głośnikiem PowerBass S-124X, 12", 300@ RMS
- Używany wzmacniacz Lightning Audio s4.400.2 RMS 400W
- 2x nowe głośniki 8" trójdrożne Blaupunkt GTx 803SC 260W
Całość wyniosła mnie 750zł, a składane przez kolegę zajmującego się caraudio. Mówił, że to jeden z lepszych zestawów w tej cenie.
- 6m grubego kabla zasilającego
- przewody sygnału