Witam
Czy jest jakaś różnica między zaworem "pierburg" N75 o numerze 7.21924.13 a 7.21895.55.0 :?:
Chodzi mi o to czy parametry są takie by pasowały do mojej audi80 1.9tdi (1Z, 90KM, 1992r). Z wyglądu wydają się takie same (metalowe puszki) Są też wersje plastikowe z białą główką, ale te mnie nie interesują oczywiście.
Można się w tym pogubić i na aukcjach też róż=żnie z tym bywa.
Wymieniłem u siebie ten pierwszy na ten drugi nowy i jakby nic się nie zmieniło w dmuchaniu w gruszkę...
[B4 1.9 1Z 90KM] Różnica między zaworami N75
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Każdy zawór N75 spełnia swoją role, a numery mają inne bo do innych modeli aut były montowane. Najważniejsze to taki sam kształt wtyczki i potem właściwe podłączenie wężyków.
N 75
N 75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I nic się nie zmieni 8-) ,bo nie tu tkwi problem ...odpowiedziałem Ci wyczerpująco w tym temacie <ok> https://audi80.pl/b4-1zniskie-dolado ... 693,15.htm w czym tkwi problem zamulonego "boscha " Sprawdzone i "uleczone '' we wszystkich kilkudziesiąciu przypadkach ,z którymi miałem do czynienia :mrgreen:mirkowal pisze:Wymieniłem u siebie ten pierwszy na ten drugi nowy i jakby nic się nie zmieniło w dmuchaniu w gruszkę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Panowie a czy na biegu jałowym dodając gazu ma się poruszać ta gruszka pod turbiną??? Bo mam zamulone autko i nie wioem od czego tak naprawde zacząć. Teorji jest mnóstwo a chciałbym coś konkretnego spróbować. Autko zapala super, pali w pieron bo około 7l/100km a jedzie się tak jakby turbiny nie było. Do czego powinienem popatrzyc ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat tak ma być ,i inaczej być nie może 8-) ekperymenty z gazowaniem na biegu jałowym i czekaniem aż sztanga ruszy ,są stratą czasu i kompletnie bez sensu :roll:mirkowal pisze:U mnie nadal jest tak samo, czyli nie widać ruchu sztangi na jałowym i przygazowieniu, może ten typ tak ma
[ Dodano: 2014-05-19, 20:05 ]
Od sprawdzenia dawki paliwa i cisnienia doładowania manometrem 8-) I z opisu domyślam się że auto na starym osprzecie ,z nastawnikiem potencjometrycznym :roll: one niestety rzadko kiedy po tylu latach zbierają się jak należy ...baaa...większość zbiera się gorzej niż fiat 126p ,bez żadnej reakcji na wciskanie gazu ,szczególnie na 4 i 5 tym biegu :mrgreen: ale da się je ożywić ,tylko trzeba wiedzieć gdzie łapki wsadzić ...doładowanie przywrócić do zadanego 0,8 -0,9 bara ,no a po tym koniecznie tuningowy komp ,bo jak podlejemy paliwkiem ,to i spalin więcej dla turbinki niestety nie potrafię tego zrobić na odległość ,ale jak do tej pory ,ozywiłem wszystkie forumowe staruszki na "boschu ",jakie trafiły w moje ręcemariusz1979 pisze:jedzie się tak jakby turbiny nie było. Do czego powinienem popatrzyc ???