[B3/B4]Licznik
[80S B3 SF] Padły zegary
Witam
Wczoraj chcialem włączyć podgrzewanie tylnej szyby. Przycisk świecił się cąły czas, jak go wcisnąłem, to zaczął mrugać i po chwili przestały działać mi zegary, kontrolki i poświetlenie przycisków. Wszyskie bezpieczniki są ok. Jak włącze światła, to zegary są podświetlone.
Czy są gdzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może ktoś z was miał podobna sytuację, lub wie jak to rozwiązać?
Wczoraj chcialem włączyć podgrzewanie tylnej szyby. Przycisk świecił się cąły czas, jak go wcisnąłem, to zaczął mrugać i po chwili przestały działać mi zegary, kontrolki i poświetlenie przycisków. Wszyskie bezpieczniki są ok. Jak włącze światła, to zegary są podświetlone.
Czy są gdzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może ktoś z was miał podobna sytuację, lub wie jak to rozwiązać?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[b4 1.9 tdi 1z]problem z licznikiem
witam.panowie dzis kupiłem całe liczniki z obrotomierzem.chciałem je sprawdzić jak działaja i podpiołem zamiast mojego licznika.w tym co kupiłem nie było kilku żarówek ale nic w ich miejsce nie zakładałem i teraz moje pytanie:
1 - po przekręceniu kluczyka zegarek świeci normalnie ale jak włącze światła to zegarek gaśnie.czemu tak szie dzieje i jak to naprawić??
2 - nie swieci sie podswietlanie zegarów.kontrolki swiecą a zegary nie. czy moze miec na to wpływ to ze w kilku miejscach brakowało żarówek oraz powiedcie mi czy moze miec na to wpływ to ze nie podłączyłem do licznika tego kabla zakonczonego żarówką ( po co wogóle ten kabel z żarówka tam jest) podłączyłem te 3 wtyczki niebieska, zółtą i białą ale tej żarówki nie.
1 - po przekręceniu kluczyka zegarek świeci normalnie ale jak włącze światła to zegarek gaśnie.czemu tak szie dzieje i jak to naprawić??
2 - nie swieci sie podswietlanie zegarów.kontrolki swiecą a zegary nie. czy moze miec na to wpływ to ze w kilku miejscach brakowało żarówek oraz powiedcie mi czy moze miec na to wpływ to ze nie podłączyłem do licznika tego kabla zakonczonego żarówką ( po co wogóle ten kabel z żarówka tam jest) podłączyłem te 3 wtyczki niebieska, zółtą i białą ale tej żarówki nie.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
raczej :mrgreen: czyli nie jestes pewny?? a ten potencjometr w którym miejscu sie znajduje?? bo ja chciałem przełożyć z mojego licznika do tego który kupiłem tylko prędkosciomierz bo jest z anglika więc przełoże najwyżej jeszcze potencjometr ale gdzie one jest :mrgreen: a jak przełoże sam prędkościomierz to nie bedzie działało?? chciałbym uniknąć lutowania...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
miałes cobra racje walnieta była ściezka.zlutowałem ja i teraz zegarek już mi nie gaśnie ale świeci sie tylko połowe licznika (prędkosciomierz i wskaźnik paliwa) a reszta pozostała w ciemnosci.nie wiem już co to moze byc.wiecej sciezek nie widze by były przepalone a potencjometr wymieniłem ze starego licznika.mysle ze bede musiał jednak założyc piny do starej płyty i dopiero to złożyć.mam tylko jedno pytanie co do tej instrukcji jak to zrobic w dzile download.na ostatnich dwuch rysunkach jest by połączyć drucikiem dwa punkty oznaczone dwoma strzałkami ale jest przed tym jeszcze jedno zdjecie gdzie strzałka jest skierowana na dzire od żarówki co trzeba tam zrobić??
aha i panowie jeszcze jedno jak nazywają sie fachowo te piny które trzeba wlutować,bo jesli dobrze wiem to one mają różne nazwy i jakij sa długości.chyba ze lepiej wylutowac z tej starej zepsutej płyty??jak myslicie??
aha i panowie jeszcze jedno jak nazywają sie fachowo te piny które trzeba wlutować,bo jesli dobrze wiem to one mają różne nazwy i jakij sa długości.chyba ze lepiej wylutowac z tej starej zepsutej płyty??jak myslicie??
zamontuj sprawne żarówki a będzie świecić cała płyta <mikolaj> , albo sprawdź czy cieżka od podświetlenia nie jest pęknięta (na samym środku płyty, poniżej wyświetlacz od MC), ale gdybyś się uparł lutować to:
konektorki=piny=złączki (radzę Ci je wylutowac z nowej płyty)
2 punkty łączysz jak pokazałem na zdjęciu, a w to miejsce na żarówkę trzeba zamontować żarówke <ok>
konektorki=piny=złączki (radzę Ci je wylutowac z nowej płyty)
2 punkty łączysz jak pokazałem na zdjęciu, a w to miejsce na żarówkę trzeba zamontować żarówke <ok>
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ok jutro sie za to zabiore.mam nadzieje ze nic nie zepsuje.aha mam jeszcze dwa pytania:
1 - wspomniałem juz o tym ze z tyłu licznika do jednego z otworów żarówek była podłączona żarówka na kablu.ten kabel wchodzi gdzies głęboko pod kierownice.
minon1 twierdził że jest to zarówka od sygnalizatora postojówek.zainteresowałem sie tym bardziej i okazało sie ze jest to zarówka sygnalizujaca air bag. czemu jest to tak podłączone??
2 - druga sprawa dotyczy tej kontrolki postojówek. czy ona jest oznaczona jedynką z dwoma strzałkami?? nie mam pod nia zadnej żarówki.czy jak wstawie w jej miejsce żarówke to ta kontrolka bedzie działac normalnie??
1 - wspomniałem juz o tym ze z tyłu licznika do jednego z otworów żarówek była podłączona żarówka na kablu.ten kabel wchodzi gdzies głęboko pod kierownice.
minon1 twierdził że jest to zarówka od sygnalizatora postojówek.zainteresowałem sie tym bardziej i okazało sie ze jest to zarówka sygnalizujaca air bag. czemu jest to tak podłączone??
2 - druga sprawa dotyczy tej kontrolki postojówek. czy ona jest oznaczona jedynką z dwoma strzałkami?? nie mam pod nia zadnej żarówki.czy jak wstawie w jej miejsce żarówke to ta kontrolka bedzie działac normalnie??