Auto znalazlem przegladajac tablice rozgladalem sie za Coupe Quattro a tu mi sie 90 z 2.0 NM nawinela wiec dzwonie i w poniedzialek lecimy do Hajnowki po ogladnieciu padla decyzja ze bierzemy i tak kolejne Quattro zagoscilo na podworku.
Co do auta:
-rocznik 1988
-silnik 2.0 20v NM 160km
-klima dokladana ale dziala,
-4 el szyby,
-blokada dyfra,
-el lusterka
-welurowa tapicerka wytarta troche,
-dodatkowe zegary,
- no i auto nie widzialo nigdy gazu,
Co do zrobienia jest tego troche:
-lozyska przod bo tak rozwalonych to nigdy nie widzialem :roll:
-ogarnac podsufitke,
-dzielone kolumnu McPersona P+T,
-nowe hamulce tarcze zaciski klocki itd,
-oleje rozrzad itd,
-do ogarniecia podswietlenie zegarow,
-w zawias poliuretan i alu tuleje w sanki,
-zawieszenie sport -60-40,
-amorki tez inne pojda leza mi Sachs prawie nowki
-tylnie sanie wyleca a pojda ze stabem z nowszej wersji,
-przod tez stab do zmiany na grubszy i nowszy
-napedy i silnik wszystkie poduchy tez poliuretan,
-wieksze alu 15-16
to tak na szybko co do zrobienia ponizej pare fot
Fotki z przeprowadzonych prac
Po zdjeciu dekla ukazala mi sie taka usmolona glowica
Zdiagnozowalem tez brak ABS-u ktos przeguby od wersji bez wsadzil
Gubienie zaplonu i cieknacy aparat o przewodach i cewce nie wiadomo od czego juz nie wspomne
Pompa dwusekcyjna tez cieknie i do zrobienia
troche rudej na blotniku tylnym do wypiaskowania
Rozrzad niby nowy ale mocno wyeksploatowany
No i silnik ogolnie do wyczyszczenia
Troche czesci
gumy pod przeguby z mojej drugiej 90 Quattro
Uszczelka miski olejowej
poliuretany w zawias komplet+ powerflex na tylni stab
Wtryski niskoomowe z S6c4 V8 AEC + adaptery do nich
Stalowe kolko rozrzadu z oddzielnym klinem
Laczniki stabilizatora tyl+ stabilizator tyl 12mm
Olej i filtr
Odrazu pisze czemu Schell bo mam zasade ze wymieniam olej co 6-7 tys km nigdy wiecej a olej to podstawa dla silnika
No i z racji ze 90 dostanie sportowy zawias zrobilem plyte pod mise tak dla bezpieczenstwa
Na pierwszy plan poszedl alternator rozebrany do wymiany: regulator napiecia i lozyska
No i pompa dwusekcyjna tez do zrobienia
jeszcze przed rozebraniem
a tu juz po rozebraniu
Uszczelniacze, oringi no i luzy skasowac trzeba bylo
Tu juz zlozona i gotowa do montarzu
Pomyta skrzynia biegow, misa olejowa, pokrywa zaworow i inne pierdolki
Przegladnelem glowice dokladnie
Nowy lancuch i pasek rozrzadu pompa i rolka byly nowe wiec zostaja bo sa ok
Swoznie wachaczy na przod
Filtr powietrza ori wylatuje bedzie grzyb HKS
Odnowiony przod sanki i wachacze zostalo poliuretan wprasowac
Olej do skrzyni
Tarcze na tyl nowe byly w mojej starej 90
Druga guma przeplywka-ssacy stara byla peknieta
No i z czasem bede gwint ogarnial wiec juz zgromadzilem troche gratow sprezyny z helperami na tyl+ nakretki i kontry z talezykami i przekladkami na P+T
Audi juz jezdzi zarwana noc z piatku na sobote i w sobote zmiana kol i sprezyn bo pod te kola ktore mam poki co sprezyny sa zaniskie i by tarlo
Sanki zlozone
Kolumny przod
Podczas skladania i przeswit na ori zawieszeniu na obnizajacym nadkola siadaly na oponach
Audica dostanie nowa deske z drewnem i skorzane boczki poki co oraz poloze wiazke pod grzane dupy rzeby juz pozniej sie nie grzebac
I filmik z odpalenia... drze sie motor na grzybie ale efekt fajny
pozdro
Audi 90 Quattro 2.0 20v NM Sedan
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Dzieki za mile slowa Co do audi to mam mase roboty jeszcze przed soba poki co chodzi ale skrzynia tak jak sie obawialem konczy swoj rzywot :-| tyle ze juz mam do wybory 2szt ale nie moge sie zdecydowac czy z s6+ czy z s4 2.2t obie szostki.
decyzja o zakupie to byla chwila bo juz mialem jedna 90 z takim silnikiem tyle ze oska i bylem zadowolony do casu jak buda nie spekala i poszla na graty...
quattroBandit zestawu nie pytalem o dostepnosc w ASO wszystko dobieralem i robilem sam i jest do tej pory wszystko spoko chcesz to moge ogarnac taka pompe bez problemu
Lucash wtryski z wydajnoscia sa zblizone do tych z AAN-a juz nie pamietam ile dokladnie lac mi go leje ale to nie wina wtryskow a przeplywki i grzyba ale juz mam sposob na to
Co do modow to pokrotce juz ogarniam gwint chlodnica oleju z przystawka z 2.2t no i poluje na skorzane fotele fotki wrzuce w niedziele bo poki co musze dwie s4 ogarnac bo stoja bez skrzyn i zawiasu
decyzja o zakupie to byla chwila bo juz mialem jedna 90 z takim silnikiem tyle ze oska i bylem zadowolony do casu jak buda nie spekala i poszla na graty...
quattroBandit zestawu nie pytalem o dostepnosc w ASO wszystko dobieralem i robilem sam i jest do tej pory wszystko spoko chcesz to moge ogarnac taka pompe bez problemu
Lucash wtryski z wydajnoscia sa zblizone do tych z AAN-a juz nie pamietam ile dokladnie lac mi go leje ale to nie wina wtryskow a przeplywki i grzyba ale juz mam sposob na to
Co do modow to pokrotce juz ogarniam gwint chlodnica oleju z przystawka z 2.2t no i poluje na skorzane fotele fotki wrzuce w niedziele bo poki co musze dwie s4 ogarnac bo stoja bez skrzyn i zawiasu