Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 RA/SB] Szary dym i twarda praca (filmik)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

[B3 1.6 RA/SB] Szary dym i twarda praca (filmik)

Post autor: neoxpl » 22 maja 2014, 20:20

Witam. Audi jeździło znakomicie leczy ciekło paliwo z pompy wiec postanowiłem wymienić pompę na inna, po założeniu drugiej pompy okazało się ze cieknie jeszcze gorzej niż pierwsza i audi kopci na szaro i klepie jakby w zawory. Wiec postanowiłem wrócić do starej pompy wymieniłem oring w glowiczce pompy poskładałem i oto efekt FILMIK.
Rozrząd ustawiony na znaki zero przecięte wałek równo z głowica zablokowany płaskownikiem pompa zablokowana, kąt wtrysku ustawiony zegarem 0.9, zresztą i tak ruszając pompa na oko
przód tył dalej klepie i kopci. Objawy są takie ze jakby klepało po zaworach z bardzo wczesnym wtryskiem przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach nie klepie i oczywiście kopcenie na szaro na obydwu pompach. Pomocy bo ręce opadają.

[ Dodano: 2014-05-23, 11:04 ]
Myslalem i myslalem i wymyslilem ze byc moze pompa ktora zakladalem byla zasyfiona i poszlo do wtryskow i podwiesilo ktores. Dzis to sprawdze :p

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 23 maja 2014, 14:44

kulturę pracy ma nawet nie najgorszą. Ale pierwszy raz widzę tak kopcącego na szaro (?) diesla pompa do regulacji. A wtryskiwacze sprawdzałeś ? Rozgrzej do temperatury roboczej i popuszczaj przewody idące do wtryskiwaczy jeden po drugim jak po popuszczeniu zacznie klepać i szarpać to znaczy, że wtryskiwacz jest ok. A jak nie będzie różnicy znaczy, że coś z nim nie hula i trzeba go wyjąć i obadać sprawę.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 23 maja 2014, 15:15

Pompa jest stara co była tak jak wtryskiwacze wszystko było dobrze na nich tylko w tej pompie wymieniłem oring. Popuszczałem przewody od wtryskiwaczy i na każdym zaczyna telepać i kulać. Jeszcze spróbuje jakoś sprawdzić czy któryś nie jest zawieszony.

[ Dodano: 2014-05-23, 16:57 ]
No i podmienilem wtryskiwacze i dalej to samo :/

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 23 maja 2014, 19:03

Jeśli po popuszczeniu każdego telepie i kuleje to nie masz co szukać są ok. Ustaw porządnie pompe
Na moje chłopskie oko winny jest kąt wtrysku o ile się nie mylę to biały dym i spalanie detonacyjne (turkotanie i głośny klekot) jest przy zbyt wczesnym kącie wtrysku postaraj się go trochę opóźnić i sprawdź pracę z wyciągniętym przyspieszaczem i bez. Na przyspieszaczu powinien mieć dość twardą pracę i może puszczać lekki dymek siwy <-- takie wskazówki organoleptyczne

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 24 maja 2014, 05:51

Kat wtrysku ustawiony na zegar 0.9 zreszta luzowalem pompe i probowalem w calym zakresie ruszac pompa i dalej tak samo w kazdej pozycji.

Problem rozwiazany pomieszalem przewody od wtryskiwaczy. :-/:-/:-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl