Witam. Audi jeździło znakomicie leczy ciekło paliwo z pompy wiec postanowiłem wymienić pompę na inna, po założeniu drugiej pompy okazało się ze cieknie jeszcze gorzej niż pierwsza i audi kopci na szaro i klepie jakby w zawory. Wiec postanowiłem wrócić do starej pompy wymieniłem oring w glowiczce pompy poskładałem i oto efekt FILMIK.
Rozrząd ustawiony na znaki zero przecięte wałek równo z głowica zablokowany płaskownikiem pompa zablokowana, kąt wtrysku ustawiony zegarem 0.9, zresztą i tak ruszając pompa na oko
przód tył dalej klepie i kopci. Objawy są takie ze jakby klepało po zaworach z bardzo wczesnym wtryskiem przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach nie klepie i oczywiście kopcenie na szaro na obydwu pompach. Pomocy bo ręce opadają.
[ Dodano: 2014-05-23, 11:04 ]
Myslalem i myslalem i wymyslilem ze byc moze pompa ktora zakladalem byla zasyfiona i poszlo do wtryskow i podwiesilo ktores. Dzis to sprawdze :p
[B3 1.6 RA/SB] Szary dym i twarda praca (filmik)
kulturę pracy ma nawet nie najgorszą. Ale pierwszy raz widzę tak kopcącego na szaro (?) diesla pompa do regulacji. A wtryskiwacze sprawdzałeś ? Rozgrzej do temperatury roboczej i popuszczaj przewody idące do wtryskiwaczy jeden po drugim jak po popuszczeniu zacznie klepać i szarpać to znaczy, że wtryskiwacz jest ok. A jak nie będzie różnicy znaczy, że coś z nim nie hula i trzeba go wyjąć i obadać sprawę.
Pompa jest stara co była tak jak wtryskiwacze wszystko było dobrze na nich tylko w tej pompie wymieniłem oring. Popuszczałem przewody od wtryskiwaczy i na każdym zaczyna telepać i kulać. Jeszcze spróbuje jakoś sprawdzić czy któryś nie jest zawieszony.
[ Dodano: 2014-05-23, 16:57 ]
No i podmienilem wtryskiwacze i dalej to samo
[ Dodano: 2014-05-23, 16:57 ]
No i podmienilem wtryskiwacze i dalej to samo
Jeśli po popuszczeniu każdego telepie i kuleje to nie masz co szukać są ok. Ustaw porządnie pompe
Na moje chłopskie oko winny jest kąt wtrysku o ile się nie mylę to biały dym i spalanie detonacyjne (turkotanie i głośny klekot) jest przy zbyt wczesnym kącie wtrysku postaraj się go trochę opóźnić i sprawdź pracę z wyciągniętym przyspieszaczem i bez. Na przyspieszaczu powinien mieć dość twardą pracę i może puszczać lekki dymek siwy <-- takie wskazówki organoleptyczne
Na moje chłopskie oko winny jest kąt wtrysku o ile się nie mylę to biały dym i spalanie detonacyjne (turkotanie i głośny klekot) jest przy zbyt wczesnym kącie wtrysku postaraj się go trochę opóźnić i sprawdź pracę z wyciągniętym przyspieszaczem i bez. Na przyspieszaczu powinien mieć dość twardą pracę i może puszczać lekki dymek siwy <-- takie wskazówki organoleptyczne