Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 16v ACE] regulator ciśnienia paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

[2.0 16v ACE] regulator ciśnienia paliwa

Post autor: Rychu82 » 26 maja 2014, 13:21

Witam 
nie mogę znaleźć potrzebnych informacji o tym ustrojstwie. 

silnik odpala i gaśnie, a jak odłączę z tego wtyczkę (2-pinowa) to udaje się odpalić. Można to jakoś ustawić? napięcie jest 4,98V. 

po za tym auto po odpaleniu ma niskie obroty i ze wzrostem temperatury obroty tez rosną 

nie da się wyregulować auta na gazie...albo działa na pb albo lpg...no i na obu i tak kuleje...ale to na później najpierw możne ustawienie tego regulatora ciśnienia paliwa...co mogę tam zrobić?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 maja 2014, 13:48

Tego regulatora się nie ustawia. A przepływomierz powinien być tak ustawiony aby rozgrzany silnik pracował dobrze z odpiętą tą wtyczką. On ma za zadanie wzbogacić mieszankę gdy silnik jest zimny, odciąć paliwo przy hamowaniu silnikiem a po rozgrzaniu wprowadzać lekkie korekty od sondy lambda.

A mierzy się nie napięcie na tym regulatorze a natężenie, czyli musisz przeciąć jeden z kabli i wpiąć amperomierz (chyba że będziesz miał wtyczkę i gniazdo i zrobisz sobie przejścówkę).
Tutaj masz temat o natężeniu prądu na nastawniku: https://audi80.pl/ng-ke-jetronic-jak ... t55734.htm

Czyli po rozgrzaniu prąd powinien się zmieniać nieznacznie na +10mA do -10mA.

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 26 maja 2014, 15:13

też mam ten problem !!
jeżeli mówisz o tej wtyczce
Obrazek

odpalam z wtyczką, potem gdy czuje, że go zalewa to ją odpinam i też nie wiem co jest przyczyną, ale póki co mi padł mi akumulator

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 27 maja 2014, 11:23

dzięki za odp, z tą wtyczk na krótkim odcinku tak działa. odpalam z włożoną potem jak go zaleje to odpinam ale jak przejade jakies 3km i ma obroty poniżej 2500 to tez go zalewa ...gasnie i trzeba odpalac co chwile.
wyczytałem z tego co aldi wkleił, że steruje tym sonda lambda....ale dalej jak to ustawić albo sprawdzić a najlepiej zrobić eby działało...to nie wiem

spróbuje jak to bedzie jezdzilo z odpiętą lambdą...chyba ze ktos wie jak to sie zachowa?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 maja 2014, 12:14

Właśnie w tamtym linku była napisane że trzeba ustawiać ramię przepływomierza (śrubką w rozdzielaczu) aby prąd na nastawniku oscylował w okolicach 10mA do -10mA. Ale warunek jest taki że sonda musi być sprawna. Jeśli nie będzie albo będzie nie sprawna to sterownik silnika po jakimś czasie powinien przestać próbować zmieniać natężenie prądu na nastawniku.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 27 maja 2014, 21:09

prąd ma oscylować 0-5mA przy KE-Motronicu, tak mówi SSP od tego silnika, jakby miał oscylować 0d -10 do 10mA to sonda musiałaby być na wykończeniu, w praktyce prąd przy sprawnej sondzie zmienia się 0-3mA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl