Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 3A] Przepływomierz ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 maja 2014, 17:48

12adriatexs15 pisze:przy pracy na benzynie slychać cykanie, namierzone, na listwie wtryskowej. Domyślam się, że wtryski podumierają troszkę, jest jakiś sposób żeby je przeczyścić (np. te środki typu STP do wtrysków benzynowych), czy wymiana na nowe ?
Nawet dobre wtryski będą cykać. Ponoć jak się bardzo dużo jeździ na gazie to mogę się zapiec ale to rzadkie zjawisko. Ale trzeba jeździć naprawę dużoooo, lepiej zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa.

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 28 maja 2014, 22:01

hej, to powiedzcie najważniejsze mi co mam zajrzeć jutro, bo jutro naładuje akumulator i chce go szybko zrobić i do żyda :)
ostatnio pamietam odpalałem na ciepłym to z odpietym wtryskiem rozruchowym, jutro bd go palił na zinmym, nagram videło dla Was - mam nadzieje, że pomozecie

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 28 maja 2014, 22:05

Pompa nowa, filtr nowy to i ciśnienie nowe ;) Ogólnie to słyszałem, że zużyte wtryski spowodowałyby utratę na osiągach, a tu nic, leci jak nowa. Może tylko wtrysk rozruchowy jakimś syfem się przytkał ? A to cykanie przez ostatni rok stało się głośniejsze jak wcześniej. Wcześniej słyszałem je z bliska, teraz nawet z zamkniętą maską :p

emczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2014, 22:54
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: emczy » 29 maja 2014, 14:47

odpaliłem rano z odpiętym tylko wtryskiem rozruchowym, odpalil, ale trza było troche go kręcic i gaz do połowy wciśniety. trzymal obroty ponad 800 z hakiem i reagował normalnie na gaz, ale mocniejsze i dynamiczniejsze wciśnięcie powodowało słabą reakcje.
Na LPG chodził poprawnie ale, że parownik się nie zdążył dogrzać to trza było go podtrzymywać na gazie.
Mechanik mówił, że klapka tego przepływomierza na zimnym powinna być zamknięta by spalało się praktycznie samo paliwo. Prawda to ? ii czy kostka, którą miałem połamaną od czujnika temp. a w zasadzie jej przewody, które łączyłem są obojętne ? czy pomylenie + z - by miało wpływ? mam żyda na auto ii chcialbym go doprowadzić do ładu na Pb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl