Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] proszę o pomoc w eksploatacji

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Hali
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.0 ABK] proszę o pomoc w eksploatacji

Post autor: Hali » 03 cze 2014, 09:47

Witam.
Posiadam od dwóch tygodni swoje pierwsze audi więc mam kilka pytań dotyczących eksploatacji jako że nie mam doświadczenia z tym modelem.
Przebieg oczywiście nieznany jak w większości aut z Niemiec kupionych w Polsce :-P
Pierwsze co mnie drażni to rozruch silnika na zimnym.Tłucze się coś niemiłosiernie przez 2-3 sekundy,potem cisza.Wydaje mi sie że to szklanki lub zawory.Co z tym zrobić i czy wogóle robić?Może ten typ tak ma?
Auto z LPG.
Druga sprawa to olej.Wlany jest mobil 5W50.Niby wszystko pięknie ale po przejechaniu 700km musiałem dolać litr (dość drogi interes).Czy jak wleje 10w40 to będzie mniej brał?
Chciałbym jak najdłużej utrzymać auto w dobrej kondycji bo generalnie jest w dobrym stanie technicznym.
Wyciek w aucie tylko jest między silnikiem a skrzynią na simeringu.Nie kapie na ulice.

Dziękuje z góry za wszystkie popdpowiedzi.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: 12adriatexs15 » 03 cze 2014, 12:39