Mógłbyś podpowiedzieć, jak sie dobrać do tego uszczelniacza ?Slawo777 pisze:Tak się zastanawiałem że to będą resztki zastygającego oleju tuż przy uszczelniaczu wybieraka.Pozdrawiam
[80 ALL] Diagnostyka sterowania sprzęgłem
Jest na skrzyni pod pierwszą osłoną aluminiową od silnika.Choć widać ją razem z wybierakiem ale jest lepszy dostęp do niej jak ją zdejmiesz. Raczej się do niej nie dobieraj,jedynie wtedy jeśli przepuszcza olej ze skrzyni.Ja ją wymieniłem przy wymianie oleju z tego powodu.misiekb4 pisze:Mógłbyś podpowiedzieć, jak sie dobrać do tego uszczelniacza ?
Hmm no nie bo ja jestem tego pewien.Mnie się to dzieje tak,może faktycznie ja Cię nie zrozumiałem.Wsiadam do auta i nie mogę np z wstecznego dać na luz na zimnym nie zapalonym aucie po nocy.Choć podejrzewam coś jeszczecinu77 pisze: Panowie chyba sobie hece robicie z tym zastygającym olejem
Skoro tak to tylko demontaż i będziesz wiedział wszystko.Jedno jest pewne że sprężyna będzie peknięta a w zestawie naprawczym ich nie ma.cinu77 pisze:przecież wam napisałem że to będzie wina albo pompki albo siłownika a nie żaden zastygający olej.
Dokładnie, trzeba mieć pomysł, nie mam dostepu do kanału i tak dobrej wiedzy, a pseudo mechanicy zaraz pewnie wymyślą ściąganie skrzyni czy coś...Slawo777 pisze:Zgadzam się całkowicie z Tobą choć trochę wydech przeszkadza.Zapomniałeś dodać że nie tak łatwo go stamtąd wyjąć bez pomysłu na niego.Pozdrawiamtomek1982 pisze:po jakiego ciorta skrzynie zwalac?po to by wybierak wymienic? nic nie trzeba zwalac
Ale kupie ten uszczelniacz, olej już mam więc w czwartek coś bede mądrze kombinować.
Witam,
A ja Panowie mam następujący problem. Ostatnio jechałem przez miasto i nagle poczulem że jest coś nie tak, zmiana biegu i dodanie gazu nie wywoływało żadnej reakcji, oczywiście diagnoza brak napędu. Silnik kręci się bez zmian, biegi wchodzą normalnie, sprzeglo nie wpadło. Czy to możliwe że skończyły się okładziny na tarczach? Autko mam dopiero drugi tydzień. Silnik to 2.8, napęd tylko przód
A ja Panowie mam następujący problem. Ostatnio jechałem przez miasto i nagle poczulem że jest coś nie tak, zmiana biegu i dodanie gazu nie wywoływało żadnej reakcji, oczywiście diagnoza brak napędu. Silnik kręci się bez zmian, biegi wchodzą normalnie, sprzeglo nie wpadło. Czy to możliwe że skończyły się okładziny na tarczach? Autko mam dopiero drugi tydzień. Silnik to 2.8, napęd tylko przód
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Gdyby padło coś od strony sprzęgła to by miał trudności z włączaniem biegów. A skoro pedał nie wpada to można wykluczyć hydraulikę sprzęgła.PieterB pisze: ja bym szukał przyczyny gdzie indziej może wysprzęglik bo
Szukaj usterki w półosiach albo w przegubach pierw. Jeżeli tam w porzadku to raczej coś w skrzyni mogło się ukręcić.