Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] pompa 11 czy to sa symbole pompy 11?

ODPOWIEDZ
kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

[B4 1.9 1Z] pompa 11 czy to sa symbole pompy 11?

Post autor: kudys78 » 30 sty 2014, 19:06

witam,panowie powiedzcie mi czy to sa numery pompy wtryskowej tkw 11? u nas facet sciaga z niemiec wozki na czesci i wlasnie ma taka audi a4 110 km afn w automacie,pompa rzekomo jest nowa bo pokazywal mi fakture jak niemiec zmienial i rzeczywiscie tak jest cena jest przystepna z wtryskami , z faktury wychodzi ze ma ta pompa przejechane tylko 20tys,tylko ta tabliczka znamionowa mi podpada ale wypowiedzcie sie ,dolaczam fotke tabliczki

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 sty 2014, 19:30

kudys78 pisze:panowie powiedzcie mi czy to sa numery pompy wtryskowej tkw 11?
Mniejszej fotki już nie dało się zrobic :?: :roll: Na tej miniaturce nie da się niczego odczytać :roll: Pompa z tłoczkiem 11 mm ,będzie miała na pewno w numerze taki początek <ok> 0460414....i tu jeszcze trzy cyferki ...przynajmniej ori numery tak muszą wyglądać ...a co nabili na tabliczce ,po remoncie pompy ,tego nie wiem 8-) Ogólnie to słynne 107 J ,pompy 11mm z vw, występowały w pasatach b5 z silnikiem AHH w automacie

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

pompa 11

Post autor: kudys78 » 30 sty 2014, 21:24

przesylam lepsze zdjecie ;-) czyli afn w autoamcie audi ma 10 tak?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 sty 2014, 21:32

kudys78 pisze:przesylam lepsze zdjecie ;-) czyli afn w autoamcie audi ma 10 tak?
Tak i nigdy nie było 11 tek w AFN-ach ,a na fotce widać 0460404 ...czyli 10 tka ;-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 31 sty 2014, 09:53

dobra dzieki za podpowiedz 8-) zamykam temat

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 sty 2014, 10:34


Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 08 mar 2014, 20:41

Przy sprawnych rączkach i paluszkach taniej kupić sam tłokorozdzielacz 11mm <ok>

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 05 cze 2014, 17:18

tłokorozdzielacz i dodatkowo FALA musi być ;) wiem bo sam przerabiałem u siebie w A4 AHU ;) dawca prawdopodobnie megane 1.9dti.. koszt 150 zł + oringi boscha za 60 :D sama frajda robić samemu. poza tym tu na forum jest dobrze opisane jak to ogarnąć. ;-) ;-)

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 05 cze 2014, 21:06

athek pisze: poza tym tu na forum jest dobrze opisane jak to ogarnąć. ;-) ;-)
Możesz podkręcić gdzie ??

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 06 cze 2014, 16:55

skwaromir pisze:
athek pisze: poza tym tu na forum jest dobrze opisane jak to ogarnąć. ;-) ;-)
Możesz podkręcić gdzie ??
Temat trepka rozbieranie pompy VP37. Tylko, że tłokorozdzielacz podmieniasz.

Co do fali nie jest musowo ją podmieniać z DE015 na DE110.

Przy zmianie samej fali bez sprężyny dynamicznego przestawiacza kąta wtrysku potrzebne jest przestawienie pompy o ząb, ponieważ remap wymaga innego statycznego kąta wtrysku.

Np. u mnie statyczny kąt wtrysku w BS wynosi ok. 80 co może wydawać się morderstwem dla silnika.

Na nominalnym ustawieniu w BS mogłem uzyskać tylko 18-20 statycznego kąta wtrysku.

Poza tym wymiana tłokorozdzielacza to bardziej umiejętności manualne, olej w głowie i pilnowanie samego siebie podczas pracy czego nie da się w jakikolwiek sposób opisać.

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 06 cze 2014, 20:58

Dzięki za info. Narazie nie mam do tego głowy. Mój diesel najpierw dostanie syncro a w między czasie pobawię się mapami.

Tak tylko dla ścisłości Francis1982, Ty swoją pompę sam rozbierałeś ?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 08 cze 2014, 01:01

Tak. Ale jak z respektem podejdziesz do tematu to śmiało można zrobić. Tylko pompę trzeba wyjąć...

[ Dodano: 2014-06-09, 19:36 ]
Dodam tylko tak dla ścisłości.

Podczas podmiany tłokorozdzielacza oraz fali kolega arwam polecił by nie zakładać takiej cienkiej sprężyny. Ma ok. 1cm średnicy i troszkę więcej długości. Nie wiem jaki jest jej wpływ na naprężenia w pompie ale bez niej zrobiłem kilka tysięcy km i wszystko gra.

Zapewne ma ona jakiś wpływ na pracę pompy jednak za mało wiem by cokolwiek konkretnego powiedzieć. Wiem, że bez niej na nowej fali DE 110 jest ok <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl