Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z 90km] problem przy przyspieszaniu pomocy

ODPOWIEDZ
karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

[b4 1z 90km] problem przy przyspieszaniu pomocy

Post autor: karollolo88 » 07 cze 2014, 21:20

witam mam nastepujacy problem w mojej audi jak wcisne gaz w podloge to auto przyspiesza i jest odczuwalne takie zwalnianie i przyspieszanie i z tylu z rury ciemno i co jeszcze zauwazylem czasami jadac na 2 lub 3 biegu wpada w wibracje auto niewiem co to jest dodam iz odpala bardzo dobrze i oleju nie ubywa.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 cze 2014, 23:08

karollolo88 pisze:mam nastepujacy problem w mojej audi jak wcisne gaz w podloge to auto przyspiesza i jest odczuwalne takie zwalnianie i przyspieszanie i z tylu z rury ciemno i co jeszcze zauwazylem czasami jadac na 2 lub 3 biegu wpada w wibracje auto
A co za osprzęt posiadasz w tej audi :?: w sensie nastawnik potencjometryczny ,czy indukcyjny :?: bo opisywane objawy ,zalatują mi tym pierwszym niestety :-/

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 07 cze 2014, 23:30

a jak rozpoznac te nastawniki? wiem ze jest na pierburgu

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 cze 2014, 00:04

karollolo88 pisze:a jak rozpoznac te nastawniki? wiem ze jest na pierburgu
Czyli masz nowszy osprzęt



Obrazek



a jak zasilanie w paliwo wygłada :?:
Są bąbelki w paliwie , można by tez pokusić się o podpięcie pod vaga ;-)
Możesz też profilaktycznie odpiąć wtyczke impulsatora i porównać czy wtedy też są odczuwalne drgania i wibracje.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2014, 18:32 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 2 razy.

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 08 cze 2014, 09:10

ok dzieki za pomoc w takim razie zakupic musze kabelek i sie podlaczyc w ukladzie paliwa nie widac babelkow

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 cze 2014, 10:47

karollolo88 pisze:dzieki za pomoc w takim razie zakupic musze kabelek i sie podlaczyc
Samo podłaczenie,Ci problemu nie znajdzie ;-) ,może Cię tylko naprowadzić .Co innego ,jakbyś sobie sprawdził w czasie jazdy wsakazania z przepływomierza i doładowanie ,bo wszystko wskazuje na to ,że masz problem albo doładowaniem ,albo z przepływomierzem....albo masz nieszczelny dolot ,co może powodować problemy i z jednym i z drugim 8-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 cze 2014, 11:38

karollolo88, Jak chcesz możemy ustawić się na vaga, na Wieliczki jest dobra droga to zrobi się logi dynamiczne i MUNIOR, odczyta je dla Ciebie i będzie wiadomo co i jak.
W tym tygodniu bede do 14-tej w pracy a potem możemy pobawić sie Vagiem. 2 przejazdy wystarcza.

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 08 cze 2014, 18:42

o to jak cos to sie spiszemy a mam takie pytanie bo dzis cos mnie tracilo sprzwdzic filtr powietrza poprzedni wlasciciel mowil ze wymienial nie dawno a po zagladnieciu okazalo sie ze jest w ciezkim stanie moze miec to jakies znaczenie?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 cze 2014, 16:05

karollolo88 pisze: po zagladnieciu okazalo sie ze jest w ciezkim stanie moze miec to jakies znaczenie?
Oczywiście, zmień na nowy i czysty.

[ Dodano: 2014-06-13, 16:04 ]
Zrobiłem dziś Logi dla karollolo88,
Dawka 18 (3,6 mg / Kąt wtrysku był 95 jednostek i przy takim ustawieniu robiłem logi,
Po skończeniu logów, kąt przestawiony na 55
Auto ma zrobiony program na 110 km (Nie od Kostrza)

Grupy 3 i 4 :
http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_175751.html

Grupy 8 i 11:
http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_175752.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 cze 2014, 16:51

Krzysiek 84 pisze:Grupy 3 i 4 :
Przepływka przycina ok.2,7 tys. obr. ,w związku z powyższym komp tnie dawkę paliwa ,co widać w logu 008 ,i jazdy nie ma ;-) .Przyczyna <ok> albo przepływka siada ,albo ssie lewe powietrze miedzy przepływką a turbiną 8-)
Ostatnio zmieniony 13 cze 2014, 18:46 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

Post autor: karollolo88 » 13 cze 2014, 17:19

czyli mam sprawdzic szczelnosc od przeplywki do turba albo szukac przeplywki

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 cze 2014, 18:07

Zaślepisz Egr i podmienimy przepływke na moją i zrobimy znów logi i zobaczymy czy wyjdzie jeszcze jakaś nieszczelność. A jak wszystko będzie ok to napewno poczujesz różnice w jezdzie ze sprawna przepływką. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl