[B4 2.0 ABT] Prawidłowy montaż końcówek drążków kierowniczyc
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie, może ja się nie znam a ja tu nie widzę żadnego problemu. U mnie jedna końcówka drążka też jest lekko przegięta a jeżdżę już tak ze dwa lata i nic się nie dzieje więc dla mnie jest to szukanie dziury w całym.
A jeśli kolegę j.grud to mocno drażni to trzeba poluzować kontrę lekko drgnąć końcówką na jabłku i dokręcić i powinno być oki.
A jeśli kolegę j.grud to mocno drażni to trzeba poluzować kontrę lekko drgnąć końcówką na jabłku i dokręcić i powinno być oki.
Mnie to w tej chwili nie drażni. Rozdrażni mnie jak się okaże, że trzeba będzie przed czasem wymienić końcówki. Mechanik który demontował stare końcówki powiedział, że guma w nich była przetarta właśnie z powodu tarcia o zwrotnicę i to jest wg mnie logiczne wyjaśnienie. Co o tym sądzicie?PieterB pisze:Panowie, może ja się nie znam a ja tu nie widzę żadnego problemu. U mnie jedna końcówka drążka też jest lekko przegięta a jeżdżę już tak ze dwa lata i nic się nie dzieje więc dla mnie jest to szukanie dziury w całym.
A jeśli kolegę j.grud to mocno drażni to trzeba poluzować kontrę lekko drgnąć końcówką na jabłku i dokręcić i powinno być oki.
Tak wygląda dobrze i żle zamontowana końcówka. Jeżeli masz żle to niech ci zrobi żeby było jak należy, bo , zależy jak bardzo żle, wcześniej czy troszkę póżniej wywalisz na darmo kasę. Albowiem poniewasz isz, niepisane prawo mówi, że w interesie mechanika nie leży żeby samochody się nie psuły, w interesie policjanta żeby nie było bandytów i złodziejów, w interesie lekarza żeby ludzie były zdrowe i tak dalej i tak dalej.
A jak mało to w interesie szejka co ma za stodołą 77 studni z ropą, też nie leży żeby samochody paliły mało nafty.
Takie to są precedury proszę ja Szanownych Panów.
A jak mało to w interesie szejka co ma za stodołą 77 studni z ropą, też nie leży żeby samochody paliły mało nafty.
Takie to są precedury proszę ja Szanownych Panów.
Taaak masz rację .
Dotyczy to również skręcania na gotowo tulei wahaczy kiedy koła wiszą i przy pierwszym podniesieniu koła np. na krawężniku, tuleje zostaną zerwane.
Dotyczy to nabijania przegubów na półosie poprzez napier...niczanie młotkiem tak że siła napier...niczania przenoszona jest przez śruty i czaszę przegubu.
Można by jeszcze mnożyć np. z osadzaniem łożysk na piasty, z niewłaściwym zakładaniem i podpieraniem pasków rozrządu......., łoj szkoda czasu na wymienianie.
Ale Szanowne Państwo gadam , z czegoś trzeba żyć i nie ważne jak- byle prawo na to zezwalało .
A u nas prawo pozwala na bardzo dużo
Dotyczy to również skręcania na gotowo tulei wahaczy kiedy koła wiszą i przy pierwszym podniesieniu koła np. na krawężniku, tuleje zostaną zerwane.
Dotyczy to nabijania przegubów na półosie poprzez napier...niczanie młotkiem tak że siła napier...niczania przenoszona jest przez śruty i czaszę przegubu.
Można by jeszcze mnożyć np. z osadzaniem łożysk na piasty, z niewłaściwym zakładaniem i podpieraniem pasków rozrządu......., łoj szkoda czasu na wymienianie.
Ale Szanowne Państwo gadam , z czegoś trzeba żyć i nie ważne jak- byle prawo na to zezwalało .
A u nas prawo pozwala na bardzo dużo