Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 SF] problem z lpg

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

[B3 1.8 SF] problem z lpg

Post autor: lukaszb3 » 29 maja 2014, 21:14

Witam !
Audi 80 b3 1.8 RU problem z lpg. auto w zimie chodziło ok zapalało i jeździło ok. problem zaczął się przy wyższych temperaturach. Auto czasami odpala ok a czasami nie zapali wogóle bez różnicy czy zimny czy cieply. na benzynie odpala ok. dziwne jest też to że przy hamowaniu i gwałtownym skrecie obroty spadaja tak że auto nawet gaśnie. Co to może być ?

[ Dodano: 2014-05-30, 20:29 ]
poprawka. silnik nie RU tylko SF
Ostatnio zmieniony 17 cze 2014, 15:59 przez lukaszb3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 17 cze 2014, 12:45

Jeśli chodzi o przygasanie przy hamowaniu i skrętach to obstawiam przewody od podciśnień posprawdzaj je albo po prostu wszystkie powymieniaj. Co do odpalania to jak odpalisz na benzynie i gdy silnik się zagrzeje przełączysz go na gaz to auto gaśnie??

Co do tego przygasania to może to być jeszcze gumowa podstawka pod gaźnikiem jak jest dziurawa to silnik łapie lewe powietrze.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 17 cze 2014, 13:06

teraz sie troche poprawilo bo zostal troche przysloniety doplyw powietrza do filtra. i auto teraz na gazie zapala ok i nawet chodzi ok tylko jeszcze zostaje problem z tym przygasaniem silnika przy hamowaniu i skrecaniu.
podstawa pod gaznikiem byla zalozona nowa ale nie bylo za bardzo szczelna i zalozylem spowrotem stara ale jestem pewny ze stara jest ok. bo przy ruszaniu gaznika w rozne strony auto chodzi ok.
a czy odpalanie na ssaniu na gazie to jest normalne w lecie jesli jest tak cieplo na polu ? czy nie wazne czy silnik zimny to powinien palic bez ssania ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 cze 2014, 14:35

lukaszb3 pisze:dziwne jest też to że przy hamowaniu i gwałtownym skrecie obroty spadaja tak że auto nawet gaśnie. Co to może być ?
Mało gazu w butli oraz przeciążenia działają na membrany w parowniku i przez to też może gasnąć.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 17 cze 2014, 15:58

Bez Ssania ten silnik na gazie nie odpali nawet latem wiem co mówię mam ten sam. Kolega aldi też dobrze prawi jak jest mało gazu w butli to przy mocniejszych manewrach na biegu jałowym (bez dodawania gazu) auto też może przygasać i jest to normalne nie wiem jaki masz parownik ale w moim jest na dole taka śrubka do spuszczania syfu który zbiera się w parowniku (spróbuj się go pozbyć) to powinno trochę poprawić sytuację .

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 17 cze 2014, 22:40

w butli mam zawsze przynajmniej polowe nie doprowadzam do tego zeby bylo malo. parownik mam lovato i faktycznie jest sruba do spuszczenia tego syfu ze srodka ale to zbedne bo nie dawno zmienialem membrany w parowniku i dobrze go wymylem tak ze jeszcze sie nie mialo co zasyfic. jutro sprawdze te podcisnienia. podlaczalem je patrzac z innego silnika bo byly cos pokrecone... a schematu nigdzie nie znalazlem.
z tego co wiem to te silniki byly dosc wytrzymale i raczej problemow z nimi nie bylo.
PS. nie wiem czy to jest cos wspolnego ale benzyny jak by duzo palila nie sprawdzilem dokladnie ile ale po tym jak wskazowka leci w dol to wydaje mi sie ze za duzo tej benzyny bierze. gazu w granicach 10-11

[ Dodano: 2014-06-17, 22:44 ]
a przy gazniku nie powinno byc jakies regulacji powietrza dostajacego sie do gaznika?

[ Dodano: 2014-06-19, 13:20 ]
podcisnienia sprawdzone i sa ok

[ Dodano: 2014-06-27, 16:29 ]
mniej wiecej problem jest rozwiazany. zalozona jest przyslonka na dolocie powietrza do filtra zeby bral mniej powietrza i chodzi w miare ok tylko podczas jazdy na luzie trzyma wysokie obroty a po zatrzymaniu spadaja na normalne wychodzi na to ze podczas jazdy wdmuchuje mu za duzo powietrza. ale ten waz powinnien byc wlozony za lampa w ta dziure ? i bez zadnych przyslonek powinna chodzi normalnie. czyli jeszcze cos jest nie tak ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl