Witam !
Audi 80 b3 1.8 RU problem z lpg. auto w zimie chodziło ok zapalało i jeździło ok. problem zaczął się przy wyższych temperaturach. Auto czasami odpala ok a czasami nie zapali wogóle bez różnicy czy zimny czy cieply. na benzynie odpala ok. dziwne jest też to że przy hamowaniu i gwałtownym skrecie obroty spadaja tak że auto nawet gaśnie. Co to może być ?
[ Dodano: 2014-05-30, 20:29 ]
poprawka. silnik nie RU tylko SF
[B3 1.8 SF] problem z lpg
[B3 1.8 SF] problem z lpg
Ostatnio zmieniony 17 cze 2014, 15:59 przez lukaszb3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Jeśli chodzi o przygasanie przy hamowaniu i skrętach to obstawiam przewody od podciśnień posprawdzaj je albo po prostu wszystkie powymieniaj. Co do odpalania to jak odpalisz na benzynie i gdy silnik się zagrzeje przełączysz go na gaz to auto gaśnie??
Co do tego przygasania to może to być jeszcze gumowa podstawka pod gaźnikiem jak jest dziurawa to silnik łapie lewe powietrze.
Co do tego przygasania to może to być jeszcze gumowa podstawka pod gaźnikiem jak jest dziurawa to silnik łapie lewe powietrze.
teraz sie troche poprawilo bo zostal troche przysloniety doplyw powietrza do filtra. i auto teraz na gazie zapala ok i nawet chodzi ok tylko jeszcze zostaje problem z tym przygasaniem silnika przy hamowaniu i skrecaniu.
podstawa pod gaznikiem byla zalozona nowa ale nie bylo za bardzo szczelna i zalozylem spowrotem stara ale jestem pewny ze stara jest ok. bo przy ruszaniu gaznika w rozne strony auto chodzi ok.
a czy odpalanie na ssaniu na gazie to jest normalne w lecie jesli jest tak cieplo na polu ? czy nie wazne czy silnik zimny to powinien palic bez ssania ?
podstawa pod gaznikiem byla zalozona nowa ale nie bylo za bardzo szczelna i zalozylem spowrotem stara ale jestem pewny ze stara jest ok. bo przy ruszaniu gaznika w rozne strony auto chodzi ok.
a czy odpalanie na ssaniu na gazie to jest normalne w lecie jesli jest tak cieplo na polu ? czy nie wazne czy silnik zimny to powinien palic bez ssania ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Bez Ssania ten silnik na gazie nie odpali nawet latem wiem co mówię mam ten sam. Kolega aldi też dobrze prawi jak jest mało gazu w butli to przy mocniejszych manewrach na biegu jałowym (bez dodawania gazu) auto też może przygasać i jest to normalne nie wiem jaki masz parownik ale w moim jest na dole taka śrubka do spuszczania syfu który zbiera się w parowniku (spróbuj się go pozbyć) to powinno trochę poprawić sytuację .
w butli mam zawsze przynajmniej polowe nie doprowadzam do tego zeby bylo malo. parownik mam lovato i faktycznie jest sruba do spuszczenia tego syfu ze srodka ale to zbedne bo nie dawno zmienialem membrany w parowniku i dobrze go wymylem tak ze jeszcze sie nie mialo co zasyfic. jutro sprawdze te podcisnienia. podlaczalem je patrzac z innego silnika bo byly cos pokrecone... a schematu nigdzie nie znalazlem.
z tego co wiem to te silniki byly dosc wytrzymale i raczej problemow z nimi nie bylo.
PS. nie wiem czy to jest cos wspolnego ale benzyny jak by duzo palila nie sprawdzilem dokladnie ile ale po tym jak wskazowka leci w dol to wydaje mi sie ze za duzo tej benzyny bierze. gazu w granicach 10-11
[ Dodano: 2014-06-17, 22:44 ]
a przy gazniku nie powinno byc jakies regulacji powietrza dostajacego sie do gaznika?
[ Dodano: 2014-06-19, 13:20 ]
podcisnienia sprawdzone i sa ok
[ Dodano: 2014-06-27, 16:29 ]
mniej wiecej problem jest rozwiazany. zalozona jest przyslonka na dolocie powietrza do filtra zeby bral mniej powietrza i chodzi w miare ok tylko podczas jazdy na luzie trzyma wysokie obroty a po zatrzymaniu spadaja na normalne wychodzi na to ze podczas jazdy wdmuchuje mu za duzo powietrza. ale ten waz powinnien byc wlozony za lampa w ta dziure ? i bez zadnych przyslonek powinna chodzi normalnie. czyli jeszcze cos jest nie tak ?
z tego co wiem to te silniki byly dosc wytrzymale i raczej problemow z nimi nie bylo.
PS. nie wiem czy to jest cos wspolnego ale benzyny jak by duzo palila nie sprawdzilem dokladnie ile ale po tym jak wskazowka leci w dol to wydaje mi sie ze za duzo tej benzyny bierze. gazu w granicach 10-11
[ Dodano: 2014-06-17, 22:44 ]
a przy gazniku nie powinno byc jakies regulacji powietrza dostajacego sie do gaznika?
[ Dodano: 2014-06-19, 13:20 ]
podcisnienia sprawdzone i sa ok
[ Dodano: 2014-06-27, 16:29 ]
mniej wiecej problem jest rozwiazany. zalozona jest przyslonka na dolocie powietrza do filtra zeby bral mniej powietrza i chodzi w miare ok tylko podczas jazdy na luzie trzyma wysokie obroty a po zatrzymaniu spadaja na normalne wychodzi na to ze podczas jazdy wdmuchuje mu za duzo powietrza. ale ten waz powinnien byc wlozony za lampa w ta dziure ? i bez zadnych przyslonek powinna chodzi normalnie. czyli jeszcze cos jest nie tak ?