[ABC] nie zapala, kody błedów 62977, 502, 257
[ABC] nie zapala, kody błedów 62977, 502, 257
Hej
Auto jechało do samego końca, pozostawione na parkingu rano juz nie odpaliło:/. Auto mojego kolegi. W temacie błędy, które nie mam pojęcia co oznaczają z pominięciem 257.
vag 4.9pl w miejscu nr identyfikacyjny wyświetla tylko ööö ööö ööö
co sprawdzać czego się czepić? zmienić oprogramowanie? choć wydaje mi sie że odczytu błędów powinno wystarczyć
pzdr
Auto jechało do samego końca, pozostawione na parkingu rano juz nie odpaliło:/. Auto mojego kolegi. W temacie błędy, które nie mam pojęcia co oznaczają z pominięciem 257.
vag 4.9pl w miejscu nr identyfikacyjny wyświetla tylko ööö ööö ööö
co sprawdzać czego się czepić? zmienić oprogramowanie? choć wydaje mi sie że odczytu błędów powinno wystarczyć
pzdr
Ostatnio zmieniony 09 sie 2012, 13:01 przez klusek, łącznie zmieniany 1 raz.
a czym sie laczysz?? jakim interfejsem na usb? czy na rs232 jesli tym drugim to masz rzeczywisty port szeregowy czy na przejsciowce? jak masz na tym ostatnim to zapomnij ze cokolwiek zczytasz, starsze sterowniki w tych audikach potrzebuja interfejsu na rs232 z rzeczywistym portem szeregowym. A spradzales rozrzad jest ok? Jesli sie czujniki beda mijac iskry nie bedzie...Jesli wykluczasz powyzsze wszystkie moze masz fejsa uwalonego. A patrzyles na czujnik od polozenia walu i czujnik predkosci obrotowej silnika?? moze jakas kuna Ci go przegryzla.. Jesli sprawdzales i sa ok to czy bezpieczniki sprawdzales od zasilania cewek?? Jesli tak to masz sygnal na wejsciu wtyczce przy module? Sprawdzisz jedynie dioda pamietajac o biegunowosci( wtyczka po prawej stronie) , jesli tak to czy sprawdzales opornosc cewek po stronie wtornej czy wartosc jest prawidlowa? <czapa> ale jesli wszystko powyzsze gra to wymien sterownik
Witam wszystkich, wyskoczyły mi te błedy 62977, 502, 257, ten ostatni znam to od ABS-u, natomiast nie wiem co oznaczają tamte dwa. Jeszcze u mnie jest to że auto odpala ładnie ale nie równo chodzi zarówno na benzynie jak i na gazie, chodzi na 4-5, czasem na wszystkich cylindrach jak ją naleci. podmieniłem moduł cewek, cewki, świece wymieniłem wraz z przewodami i nic nie pomogło. A jeśli dobrze zrozumiałem to zmuszony jestem wymienić sterownik silnika ten, który znajduje się za schowkiem pasażera? Wdzięczny byłbym za pomoc. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-06-18, 19:44 ]
Witam nikt nie ma pojęcia co może być w mojej B4? Bo dzisiaj podmieniłem sterownik silnika i dalej nic nie pomogło, nawet znajomy 2szt mi przyniósł i dalej nic.
[ Dodano: 2014-06-18, 19:44 ]
Witam nikt nie ma pojęcia co może być w mojej B4? Bo dzisiaj podmieniłem sterownik silnika i dalej nic nie pomogło, nawet znajomy 2szt mi przyniósł i dalej nic.
bzibzi, dzięki już czytałem na tamtym forum jutro spróbuję założyć stare świece i przewody i posprawdzam te wężyki od instlacji gazowej, jeszcze raz dzięki za pomoc
[ Dodano: 2014-06-25, 22:50 ]
Swoją już zrobiłem, a przy okazji wymieniłem czujnik położenia wałka ori, przewody WN, świece, czujnik położenia wału ori. Podmieniałem komputer silnika, cewki, moduł cewek, a jak się okazało wina leżała w kablach od LPG wpiętych w kable do wtrysków PB i auto wariowało odcinało tak jak by zapłon na dwóch cylindrach, bo jeden kabelek nie łączył. Ale już jest zrobione i autko jeździ jak przedtem.
[ Dodano: 2014-06-25, 22:50 ]
Swoją już zrobiłem, a przy okazji wymieniłem czujnik położenia wałka ori, przewody WN, świece, czujnik położenia wału ori. Podmieniałem komputer silnika, cewki, moduł cewek, a jak się okazało wina leżała w kablach od LPG wpiętych w kable do wtrysków PB i auto wariowało odcinało tak jak by zapłon na dwóch cylindrach, bo jeden kabelek nie łączył. Ale już jest zrobione i autko jeździ jak przedtem.