[B3 1.8 RU] Problem z gaźnikiem
[B3 1.8 RU] Problem z gaźnikiem
Witam wszystkich
mam takie pytanie posiadam taki gaźnik (jak na zdjęciu poniżej) prawdopodobnie Keihin I z audi B3 1.8 nie wiem czy dokładnie JN bo to auto stało na złomie a gaźnik idzie do innego silnika. Tylko proszę o pomoc w rozwiązaniu podpięcia wtyczek w tym gaźniku jedna jest na 3 piny (kolor brązowy masa, i dwa żółto czarne) i druga wtyczka na dwa piny do jakiegoś zaworu podciśnieniowego. Może ktoś się orientuje gdzie wpiąć to w instalacje?
http://s2.uploads.ru/elEpN.jpg
Z góry dziękuje za pomoc
mam takie pytanie posiadam taki gaźnik (jak na zdjęciu poniżej) prawdopodobnie Keihin I z audi B3 1.8 nie wiem czy dokładnie JN bo to auto stało na złomie a gaźnik idzie do innego silnika. Tylko proszę o pomoc w rozwiązaniu podpięcia wtyczek w tym gaźniku jedna jest na 3 piny (kolor brązowy masa, i dwa żółto czarne) i druga wtyczka na dwa piny do jakiegoś zaworu podciśnieniowego. Może ktoś się orientuje gdzie wpiąć to w instalacje?
http://s2.uploads.ru/elEpN.jpg
Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 20 cze 2014, 07:55 przez mlodyks, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy o te kostki i wtyczki chodzi ? ale tak z kapelusza Tobie powiem że to połączenie co niżej , to idzie pod czujnik temp. wody przy głowicy- ten co od spodu.
To brązowe to jest elektryka do zaworka odcinającego paliwo do gażnika. Jak się kluczyk przekręci na wyłączenie zapłonu to się powoduje że zamyka się zaworek do gażnika i nie zalewa się gaznik ,silnik i tak dalej.
Chyba jedna fotka poszła 2 razy , ale to nic .
To brązowe to jest elektryka do zaworka odcinającego paliwo do gażnika. Jak się kluczyk przekręci na wyłączenie zapłonu to się powoduje że zamyka się zaworek do gażnika i nie zalewa się gaznik ,silnik i tak dalej.
Chyba jedna fotka poszła 2 razy , ale to nic .
dzieki kolego więc mówisz ze ten jeden jest podpięty pod czujnik ale to bezpośrednio ? a ten drugi ma tylko mieć podany w takim razie 2xplus po przekręceniu stacyjki a po wyłączeniu ma zniknąć tam plus dobrze rozumiem?
P.S nie byłem przekonany do końca więc od razu uprzedziłem ze to nie jest chyba JN
P.S nie byłem przekonany do końca więc od razu uprzedziłem ze to nie jest chyba JN
Nie wiem czy bezpośrednio , ale myślę że tak. Można go rozpiąć za gażnikiem i przy głowicy na tym króćcu z 3-ma czujnikami , i przedz"wonić miernikiem.
On jest dwupinopwy i zaczyna działać od 60 "C. Wtedy jest puszczany na niego plus czy masa ( nie wiem ) i otwiera się elektrozaworek żeby zasysać i robić podciśnienie.
Jak znajde to wrzucę fotkę jak jest rozpięty.. chyba tutaj go widać.
Ten brązowy to też nie wiem w jakich sytuacjach stacyjki ma prąd. Nie miałem dzięki Bogu potrzeby dociekania . Ale to też miernik do ręki i próbówkę z żaróweczką i można obczaić co i jak. Też jak znajdę fotkę to wrzucę.
On jest dwupinopwy i zaczyna działać od 60 "C. Wtedy jest puszczany na niego plus czy masa ( nie wiem ) i otwiera się elektrozaworek żeby zasysać i robić podciśnienie.
Jak znajde to wrzucę fotkę jak jest rozpięty.. chyba tutaj go widać.
Ten brązowy to też nie wiem w jakich sytuacjach stacyjki ma prąd. Nie miałem dzięki Bogu potrzeby dociekania . Ale to też miernik do ręki i próbówkę z żaróweczką i można obczaić co i jak. Też jak znajdę fotkę to wrzucę.
tyle kolego że ja ten gaźnik wkładam do silnika który miał jedno punkt i będzie problem z przedzwonieniem miernikiem tych kabelków a jeszcze jedno pytanie bo mam podpięta pompę paliwową typową do gaźników i przelewa mi po prostu paliwo przez rurkę emisyjną czy jak ona się tam nazywa na tej fotce poniżej widać taką ścięta pod kątem. Co może być przyczyną ? pływak nie jest dziurawy ani się nie zacina.
https://b-a.d-cd.net/314e67u-960.jpg
https://b-a.d-cd.net/314e67u-960.jpg
Ou, przerabianie wtrysku na gaznik, to faktycznie trzeba mieć trochę poukładane pod deklem, znać różnice w czujnikach i przewodach i wiedzieć o co chodzi i na jakiej zasadzie to działa, w obu przypadkach zasilania.
Przecie to wyższa szkoła jazdy i nic tu ci nie pomoże jakiś antoni. Tu trzeba fachowca i o takich się upominaj ( proś ) i z takimi rozmawiaj.--Nie przeczę, że możesz mieć szczęście.
Jeśli jednak ci się uda coś samemu podłączyć i będzie to działało, to tylko na zasadzie ślepej kury co też czasem trafi nie na kamyka tylko na ziarno.
Bedziesz pisał potem , a to że ci nie wchodzi i nie schodzi , a to że falują obroty i siły nie ma i ine ...je-muje będą się działy.
Jeśli idzię o pytanie z paliwem , to nie wiem . Jak znajdę to wrzucę coś z okolicy pompy.
[ Dodano: 2014-06-20, 18:42 ]
Ztej ściętej pod kątem cienkiej rureczki, powinno sikać paliwo w momencie mocniejszego wciśnięcia na gaz.. Jeśli leje się cały czas to coś jest nie tak. To jest chyba, o ile pamiętam , jeśli się nie mylę, z tego co wiem i inne pierdu pierdu, pompka przyśpieszenia. Ależ gdzież tam ja bym sie kiedyś mylił.
To jest rurka końcowa do gardzieli od pompki przyśpieszenia. Jak byś toto zaznaczył jakąś strzałeczką to by wiadomo było czy o nią chodzi.
Bo tam panie rurecka na rurecce siedzi.
Przecie to wyższa szkoła jazdy i nic tu ci nie pomoże jakiś antoni. Tu trzeba fachowca i o takich się upominaj ( proś ) i z takimi rozmawiaj.--Nie przeczę, że możesz mieć szczęście.
Jeśli jednak ci się uda coś samemu podłączyć i będzie to działało, to tylko na zasadzie ślepej kury co też czasem trafi nie na kamyka tylko na ziarno.
Bedziesz pisał potem , a to że ci nie wchodzi i nie schodzi , a to że falują obroty i siły nie ma i ine ...je-muje będą się działy.
Jeśli idzię o pytanie z paliwem , to nie wiem . Jak znajdę to wrzucę coś z okolicy pompy.
[ Dodano: 2014-06-20, 18:42 ]
Ztej ściętej pod kątem cienkiej rureczki, powinno sikać paliwo w momencie mocniejszego wciśnięcia na gaz.. Jeśli leje się cały czas to coś jest nie tak. To jest chyba, o ile pamiętam , jeśli się nie mylę, z tego co wiem i inne pierdu pierdu, pompka przyśpieszenia. Ależ gdzież tam ja bym sie kiedyś mylił.
To jest rurka końcowa do gardzieli od pompki przyśpieszenia. Jak byś toto zaznaczył jakąś strzałeczką to by wiadomo było czy o nią chodzi.
Bo tam panie rurecka na rurecce siedzi.