Mała aktualizacja
Pojawił się w końcu gwint SLG, chwila walki, kręcenia i taki to efekt.
Wypadło także ślizgające się od początku sprzęgło 7A 228mm jednomas zastąpione serią S4C4 240mm dwumas z nową tarczą sachs
I taki mały rodzynek zakupiony już dość dawno temu ale teraz dopiero wrzucam, montaż pewnie także nie nastąpi dość szybko bo w planach jest całkowita przebudowa wiązki z przeniesieniem skrzynki bezpieczników pod nogi pasażera.
Poza tym powoli w dosłownym znaczeniu tego słowa do przodu, to usuniecie jakiegoś wycieku przy pompie wspomagania, to naprawa dzwoniącego alternatora itd
Jednak dopiero teraz po wymianie sprzęgła będzie można dalej coś działać w temacie mocy
A wszystkie te przygotowania między innymi i przy okazji .....
Więc udało się przetrwać pierwszą ćwiartkę bez większych przygód, jedynie w w drugim przejeździe naderwałem gumki podtrzymujące podstawę lewarka, a w następstwie tego w trzecim przejeździe wyrwał się całkowicie przebijając z 2giego na 3ci bieg co sprawiło, że ostatnie metry doleciałem na luzie. Ostatecznie udało się naprawić szybciutko i na ostatni czwarty przejazd pojechałem już sprawnym autem.
Ogólnie jedynie pierwszy bieg można zaliczyć do miarodajnych jako tako choć już wtedy było wilgotno na torze, kolejne przejazdy już z racji mokrej nawierzchni coraz gorsze.
Może nie jestem zadowolony z najlepszego czasu ET 13,37 bo przez tą całą pogodę nie sprawdziłem max tego co można było wycisnąć z auta.
Bonusem była wygrana w ostatnim przejeździe z Corvettą Z06 515KM
Startowałem wspólnie z naszym kolegą z forum o nicku sagem ( Audi 80 B4 avant quattro AAN+MTM całkowicie pusta w środku)
oraz ostatni czwarty przejazd na dość już mokrej nawierzchni