[B3 1,8] Wymiana licznika z VDO na UN4
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
[B3 1,8] Wymiana licznika z VDO na UN4
Mam pytanie czy można bez problemu zamienić licznik VDO na UK4 bez ingerencji w elektrykę ponieważ z moim VDO dzieją się cuda (raz nalicza kilometry a raz nie, raz świeci a raz nie) Mam okazję kupić tanio licznik UK4. Czy wystarczy samo podpięcie i będzie działał czy wymaga to jakiejś zabawy z kabelkami?
Ostatnio zmieniony 24 cze 2014, 07:18 przez Wino, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
<bylo> wtyczki tak, ale nie wszystko bedzie grac
Wino, ty masz b3, wiec troche rzezby cie czeka, bo w b3 kontrole oleju masz na dodatkowym przekazniku i bedziesz musial ciagnac kable. albo mini czeka swego zalozyc z b3 do tego un4, oraz nie bedziesz mial prawidlowo predkosci pokazanej, bo w b3 sa kola 14calowe a liczniki UN4 byly w B4 no a tam kola 15tki, oraz niewiem czy ten un4 bedzie ci dobrze obroty pokazywal tez zalezy ile cylindrow, wiec nie tak hop siup
poczytaj jakie obrotomierze z jakich silnikow pasuja do siebie a sie dowiesz
dodatkowo, nie bedzie ci sie zgadzal uklad ikonek miedzy zegarami, zalezy co ci sie trafi, a szczegolnie mi chodzi o symbol awaryjnych, niema go w licznikach un4, oraz symbol olejarki wystepuje w miniczeku w b4 a w b3 miedzy zegarami
reasumujac poszukaj sobie licznik od b3 albo napraw swoj
Wino, ty masz b3, wiec troche rzezby cie czeka, bo w b3 kontrole oleju masz na dodatkowym przekazniku i bedziesz musial ciagnac kable. albo mini czeka swego zalozyc z b3 do tego un4, oraz nie bedziesz mial prawidlowo predkosci pokazanej, bo w b3 sa kola 14calowe a liczniki UN4 byly w B4 no a tam kola 15tki, oraz niewiem czy ten un4 bedzie ci dobrze obroty pokazywal tez zalezy ile cylindrow, wiec nie tak hop siup
poczytaj jakie obrotomierze z jakich silnikow pasuja do siebie a sie dowiesz
dodatkowo, nie bedzie ci sie zgadzal uklad ikonek miedzy zegarami, zalezy co ci sie trafi, a szczegolnie mi chodzi o symbol awaryjnych, niema go w licznikach un4, oraz symbol olejarki wystepuje w miniczeku w b4 a w b3 miedzy zegarami
reasumujac poszukaj sobie licznik od b3 albo napraw swoj
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Jednak nie do końca.Kofper pisze:UN4 <ok> Tak zwane Plug&Play wszystko pasuje
Dzisiaj podjechałem na ten szrot wykręciłem licznik UN4 i władowałem go do swojej 80 i działa prawie wszystko oprócz wskaźnika temperatury który nie raczył się dźwignąć.
Tak więc odpuściłem temat UN4 i objechałem wszystkie okoliczne szroty w poszukiwaniu działającego VDO i udało się dorwać licznik z identycznej wersji jak moja to jest gaźnikowca z ręcznym ssaniem, jedynym minusem jest rozlany zegarek ale jak będę miał chwile to przekręcę z mojego.