Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v 6A LPG] Problem z odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Kanciapa
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3 2.0 16v 6A LPG] Problem z odpalaniem.

Post autor: Kanciapa » 26 cze 2014, 20:23

Witam, jestem nowy, na autach nie znam się zbyt dobrze.. ale mam nadzieję to zmienić.
Kupiłem niedawno Audi 80 b3 2.0 16v Color edition. I tu zaczęły się problemy, wiedziałem że jest trochę do zrobienia, ale to co teraz wychodzi to jest porażka. Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik. Jak kupiłem (była spalona pompka) to odpalał w miarę nieźle na gazie, po wymianie reduktora nie odpala na gazie.. dopiero po podłączeniu prostownika odpala, trzyma obroty można jeździć ale jak się zgasi nie da się odpalić. Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd. I teraz pytanie, co mogę zrobić aby to w ogóle jeździło, chociaż na tym gazie.. Już tracę jakiekolwiek nadzieję że kiedyś tym wyjadę.. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Post autor: Pieterb » 26 cze 2014, 21:23

Kanciapa pisze:Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd.
ale to przecież łatwo sprawdzić wystarczy zobaczyć jak wygląda klapa spiętrzająca i czy nie jest pogięta i nigdzie nie ociera.
Kanciapa pisze:Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik.
czy rozrząd na pewno poprawnie zrobiony :?: i czy po wymianie parownika byłeś na jakiejś regulacji :?: pompa paliwa nowa czy używana :?: może ma zbyt małe ciśnienie.

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: nerwus1988 » 27 cze 2014, 18:45