Witam, jestem nowy, na autach nie znam się zbyt dobrze.. ale mam nadzieję to zmienić.
Kupiłem niedawno Audi 80 b3 2.0 16v Color edition. I tu zaczęły się problemy, wiedziałem że jest trochę do zrobienia, ale to co teraz wychodzi to jest porażka. Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik. Jak kupiłem (była spalona pompka) to odpalał w miarę nieźle na gazie, po wymianie reduktora nie odpala na gazie.. dopiero po podłączeniu prostownika odpala, trzyma obroty można jeździć ale jak się zgasi nie da się odpalić. Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd. I teraz pytanie, co mogę zrobić aby to w ogóle jeździło, chociaż na tym gazie.. Już tracę jakiekolwiek nadzieję że kiedyś tym wyjadę.. Z góry dziękuje i pozdrawiam
[B3 2.0 16v 6A LPG] Problem z odpalaniem.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ale to przecież łatwo sprawdzić wystarczy zobaczyć jak wygląda klapa spiętrzająca i czy nie jest pogięta i nigdzie nie ociera.Kanciapa pisze:Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd.
czy rozrząd na pewno poprawnie zrobiony :?: i czy po wymianie parownika byłeś na jakiejś regulacji :?: pompa paliwa nowa czy używana :?: może ma zbyt małe ciśnienie.Kanciapa pisze:Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
rzadko kiedy jest opłacalny swap silnikaKanciapa pisze:A opłacalna zmiana na zwykły silnik 2.0 115km ?
to jak się nie znasz to zostaje tylko zaprowadzić do mechanika i tyle, chodź znalezienie takiego który w ogóle podejmie się naprawy będzie graniczyło z cudem.Kanciapa pisze:Łatwo sprawdzić jak się ktoś na tym zna..
A tak w ogóle jak Ci tam jakiś mech grzebał to niech teraz zrobi aby było oki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko jak coś to pakuj z B4 bo jak wsadzisz 2.0 na mechanicznym wtrysku z B3ki (tam miał 113KM jak dobrze pamiętał) bo jak w przysłowiu zamienił stryjek, tylko że kijek na kijek.Kanciapa pisze:A opłacalna zmiana na zwykły silnik 2.0 115km ?
Wycugany Mechaniczny wtrysku + nieumiejętne naprawy potrafi sprawić problem nawet bez gazu.Kanciapa pisze:Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd. I teraz pytanie, co mogę zrobić aby to w ogóle jeździło, chociaż na tym gazie..
A żeby latać na gazie możesz stosować patenty ludzi (druciarzy) nie radzących sobie z mechanicznym wtryskiem.
Czyli, wywalenie klapki przepływomierza, zrobienie sobie przycisku podającego plus na elektrozawór gazu aby przed odpaleniem podać dawkę "startową", do tego przycisk do ręcznego włączania wtryskiwacza rozruchowego. Jak falują obroty to zamiast zaworu stabilizacji wolnych obrotów wsadzają register od gazu.
Napisz skąd jesteś bo jest w Polsce kilka osób, które znają się bardzo dobrze na mechanicznym wtrysku może mieszkasz niedaleko któregoś z nich.