Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v 6A LPG] Problem z odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Kanciapa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2014, 19:36

[B3 2.0 16v 6A LPG] Problem z odpalaniem.

Post autor: Kanciapa » 26 cze 2014, 20:23

Witam, jestem nowy, na autach nie znam się zbyt dobrze.. ale mam nadzieję to zmienić.
Kupiłem niedawno Audi 80 b3 2.0 16v Color edition. I tu zaczęły się problemy, wiedziałem że jest trochę do zrobienia, ale to co teraz wychodzi to jest porażka. Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik. Jak kupiłem (była spalona pompka) to odpalał w miarę nieźle na gazie, po wymianie reduktora nie odpala na gazie.. dopiero po podłączeniu prostownika odpala, trzyma obroty można jeździć ale jak się zgasi nie da się odpalić. Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd. I teraz pytanie, co mogę zrobić aby to w ogóle jeździło, chociaż na tym gazie.. Już tracę jakiekolwiek nadzieję że kiedyś tym wyjadę.. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 cze 2014, 21:23

Kanciapa pisze:Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd.
ale to przecież łatwo sprawdzić wystarczy zobaczyć jak wygląda klapa spiętrzająca i czy nie jest pogięta i nigdzie nie ociera.
Kanciapa pisze:Wymieniłem rozrząd, pompkę paliwa, i parownik.
czy rozrząd na pewno poprawnie zrobiony :?: i czy po wymianie parownika byłeś na jakiejś regulacji :?: pompa paliwa nowa czy używana :?: może ma zbyt małe ciśnienie.

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 27 cze 2014, 18:45

Tak jak przedmówca,sprawdź ciśnienie paliwa jakie ma.Dodatkowo czujnik temperatury do ecu i sonde lambda.Ciekawy silnik posiadasz:)Problemów może być bardzo dużo,ale na forum jest dużo tematów na temat nieodpalania silników 6A i Ace.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 27 cze 2014, 20:12

Gaz i 6A to tak jak Kargul i Pawlak - wyrzuć gaz i potem zacznij ogarniać motor

Kanciapa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2014, 19:36

Post autor: Kanciapa » 27 cze 2014, 22:33

A opłacalna zmiana na zwykły silnik 2.0 115km ?

[ Dodano: 2014-06-27, 22:36 ]
Łatwo sprawdzić jak się ktoś na tym zna.. ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 cze 2014, 08:54

Kanciapa pisze:A opłacalna zmiana na zwykły silnik 2.0 115km ?
rzadko kiedy jest opłacalny swap silnika ;-)
Kanciapa pisze:Łatwo sprawdzić jak się ktoś na tym zna.. ;)
to jak się nie znasz to zostaje tylko zaprowadzić do mechanika i tyle, chodź znalezienie takiego który w ogóle podejmie się naprawy będzie graniczyło z cudem.

A tak w ogóle jak Ci tam jakiś mech grzebał to niech teraz zrobi aby było oki.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 cze 2014, 10:38

Kanciapa pisze:A opłacalna zmiana na zwykły silnik 2.0 115km ?
Tylko jak coś to pakuj z B4 bo jak wsadzisz 2.0 na mechanicznym wtrysku z B3ki (tam miał 113KM jak dobrze pamiętał) bo jak w przysłowiu zamienił stryjek, tylko że kijek na kijek.
Kanciapa pisze:Mechanik mówił że coś może być z przepływomierzem, że był strzał gazu itd. I teraz pytanie, co mogę zrobić aby to w ogóle jeździło, chociaż na tym gazie..
Wycugany Mechaniczny wtrysku + nieumiejętne naprawy potrafi sprawić problem nawet bez gazu.

A żeby latać na gazie możesz stosować patenty ludzi (druciarzy) nie radzących sobie z mechanicznym wtryskiem.
Czyli, wywalenie klapki przepływomierza, zrobienie sobie przycisku podającego plus na elektrozawór gazu aby przed odpaleniem podać dawkę "startową", do tego przycisk do ręcznego włączania wtryskiwacza rozruchowego. Jak falują obroty to zamiast zaworu stabilizacji wolnych obrotów wsadzają register od gazu.

Napisz skąd jesteś bo jest w Polsce kilka osób, które znają się bardzo dobrze na mechanicznym wtrysku może mieszkasz niedaleko któregoś z nich.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl