[B4 ABT] by Jarewa
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
[B4 ABT] by Jarewa
To może i ja po dłuższym czasie pokaże czym się prowadzę. Auto z 91r.
Ogólnie auto miało iść na żyletki. Kupione za śmieszne pieniądze. Z lewej strony miało kuku. Naprawione tymczasowo. Przebiegu nie znam prawidłowego (stary licznik miał 240tyś) ale silnik żyletka bez gazu.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- elektryczne lusterka
- elektryczne szyby
- welurowa tapicerka (podsufitka nie z weluru)
Moje mody:
- Centralny zamek z pilota (alarm z powiadomieniem)
- AC/BC
- Radio Nagłośnienie
- Odświeżona tylna półka
- Termometr ori
- Dodatkowe zegary
- Regulacja świateł
- Climatronic
- Podgrzewane Siedzenie Recaro
- Przyciski A4
- Hamulce przednie V6
- Przednie lampy zespolaki
- Tylne lampy ciemne
- Przekaźnik 341
- Alufelgi
- DRL
- Tempomat
Naprawy:
- przednie sanki plus tuleje wachacza
- amortyzatory przód + łożysko macphersona
- wszystkie łożyska kół
- Zadbanie o silnik chodzi jak zegarek
Edit 17.04.2012 Włożenie AC/BC
Edit 26.04.2012 Włożenie dodatkowych zegarów
Edit 18.08.2012
Dostałem prezent do swojego audio :mrgreen:
Edit 23.09.2012
Wreszcie zawitał przycisk regulacji działający <ok>
Edit 20.12.2012
Zatkana dziura przyciskami od A4 B5 działającymi prawie bo szukam mat grzewczych <ok>
Edit 24.05.14
Pora trochę tu odkurzyć sporo się dział przez ten czas:D
Do audio doszedł zmieniarka płyt:P
Przód V6 lampy zespolone i montaż przeciwmgielnych których nie było:D
A jak z przodu było robione to i dobrze by było z tyłu lampy SIEMA BLAC
I najważniejsze po półrocznym szukaniu gratów i montażu zawitał działający climatronic:D:D:D <ok>
Edit 23.08.2014
Z nudów dodałem przekaźnik 341 co niby poprawia wyświetlanie poziomu paliwa na zakrętach
Edit 19.02.2015
Pora było zmienić siedziska wpadło RECARO z A4 :D
Trochę złe zdjęcia kalkulatorem wyszły:/ a nie mam czasu na lepsze:D
8.9.2016 Miałem chwilę natchnienia i zrobiłem do końca te audio które trochę pochłonęło,
a gra tak jak chciałem prawie 850W w rms i moduł BT dodany do kompletu. Jak i zmiana poszycia boczków
10.09.20016 Nowe kapciuszki z felgami
24.04.2018
Dodałem sobie DRL co by zaoszczędzić kilka watów na audio bo mam problemy z akumulatorem.
Lampy to JUST Top JS-148705 zwane też pod Noxon 14 slim LED oczywiście pełna papierkowa homologacja producenta.
01.09.2018
Zawitał tempomat
Choć powinienem to opisać w dziale reznanie bo to jedyny tempomat w ABT bo w tych silnikach nigdy nie występował oryginalnie tempomat wiec musiałem trochę przerobić by pod pasować. Ori graty poszły niby z ABK cała instalacja czyli środek auta i sterownik, pompka oryginalna. Niestety gruszka oryginalna to był największy problem bo przy mono-wtrysku brak na nia miejsca jak i nie ma o co zaczepić, poszperałem internet wielkie poszukiwania i tu mi przyszła z pomocą Honda a dokładnie HONDA GL1500 GOLD WING bo ma tempomat i gruszkę wymiarowo podobną ale z linką wiec po długiej przerwie dokończyłem
Gruszka hondy
Wielkie modzenie oryginalnego uchwytu w przepustnicy uchwyt z uszkodzonej przepustnicy NG i dorobienie mocowania linki (pierw prototyp robiłem na uszkodzonej przepustnicy)
Póżniej wszystko przekładałem do sprawnej przepustnicy i od nowa wiercenie gwintowanie.
Wsio działa bez zarzutu jak na razie
Wiec to raczej pierwsze i jedyne chyba ABT w tempomacie w Polsce i na świecie.
Ogólnie auto miało iść na żyletki. Kupione za śmieszne pieniądze. Z lewej strony miało kuku. Naprawione tymczasowo. Przebiegu nie znam prawidłowego (stary licznik miał 240tyś) ale silnik żyletka bez gazu.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- elektryczne lusterka
- elektryczne szyby
- welurowa tapicerka (podsufitka nie z weluru)
Moje mody:
- Centralny zamek z pilota (alarm z powiadomieniem)
- AC/BC
- Radio Nagłośnienie
- Odświeżona tylna półka
- Termometr ori
- Dodatkowe zegary
- Regulacja świateł
- Climatronic
- Podgrzewane Siedzenie Recaro
- Przyciski A4
- Hamulce przednie V6
- Przednie lampy zespolaki
- Tylne lampy ciemne
- Przekaźnik 341
- Alufelgi
- DRL
- Tempomat
Naprawy:
- przednie sanki plus tuleje wachacza
- amortyzatory przód + łożysko macphersona
- wszystkie łożyska kół
- Zadbanie o silnik chodzi jak zegarek
Edit 17.04.2012 Włożenie AC/BC
Edit 26.04.2012 Włożenie dodatkowych zegarów
Edit 18.08.2012
Dostałem prezent do swojego audio :mrgreen:
Edit 23.09.2012
Wreszcie zawitał przycisk regulacji działający <ok>
Edit 20.12.2012
Zatkana dziura przyciskami od A4 B5 działającymi prawie bo szukam mat grzewczych <ok>
Edit 24.05.14
Pora trochę tu odkurzyć sporo się dział przez ten czas:D
Do audio doszedł zmieniarka płyt:P
Przód V6 lampy zespolone i montaż przeciwmgielnych których nie było:D
A jak z przodu było robione to i dobrze by było z tyłu lampy SIEMA BLAC
I najważniejsze po półrocznym szukaniu gratów i montażu zawitał działający climatronic:D:D:D <ok>
Edit 23.08.2014
Z nudów dodałem przekaźnik 341 co niby poprawia wyświetlanie poziomu paliwa na zakrętach
Edit 19.02.2015
Pora było zmienić siedziska wpadło RECARO z A4 :D
Trochę złe zdjęcia kalkulatorem wyszły:/ a nie mam czasu na lepsze:D
8.9.2016 Miałem chwilę natchnienia i zrobiłem do końca te audio które trochę pochłonęło,
a gra tak jak chciałem prawie 850W w rms i moduł BT dodany do kompletu. Jak i zmiana poszycia boczków
10.09.20016 Nowe kapciuszki z felgami
24.04.2018
Dodałem sobie DRL co by zaoszczędzić kilka watów na audio bo mam problemy z akumulatorem.
Lampy to JUST Top JS-148705 zwane też pod Noxon 14 slim LED oczywiście pełna papierkowa homologacja producenta.
01.09.2018
Zawitał tempomat
Choć powinienem to opisać w dziale reznanie bo to jedyny tempomat w ABT bo w tych silnikach nigdy nie występował oryginalnie tempomat wiec musiałem trochę przerobić by pod pasować. Ori graty poszły niby z ABK cała instalacja czyli środek auta i sterownik, pompka oryginalna. Niestety gruszka oryginalna to był największy problem bo przy mono-wtrysku brak na nia miejsca jak i nie ma o co zaczepić, poszperałem internet wielkie poszukiwania i tu mi przyszła z pomocą Honda a dokładnie HONDA GL1500 GOLD WING bo ma tempomat i gruszkę wymiarowo podobną ale z linką wiec po długiej przerwie dokończyłem
Gruszka hondy
Wielkie modzenie oryginalnego uchwytu w przepustnicy uchwyt z uszkodzonej przepustnicy NG i dorobienie mocowania linki (pierw prototyp robiłem na uszkodzonej przepustnicy)
Póżniej wszystko przekładałem do sprawnej przepustnicy i od nowa wiercenie gwintowanie.
Wsio działa bez zarzutu jak na razie
Wiec to raczej pierwsze i jedyne chyba ABT w tempomacie w Polsce i na świecie.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2020, 10:05 przez Jarewa, łącznie zmieniany 21 razy.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przy BC to pikuś producent wyprowadził już sygnał. Z AC to na dzień dzisiejszy pozostało tylko poziom płynu spryskiwacza który będę robił choć myślę jeszcze o zużyciach klocków. Robiłem na raty pierw samo było ac bez kontroli świateł później ac/bc po pół roku tylna kontrola świateł i miesiąc temu przednia. Teraz kompletuje regulacje wysokości świateł wsio już mam tylko przerabiam trochę instalacje od B3 i daje jeszcze przeciwmgłowe bo w późniejszych planach mam soczewki lub zespolaki zależne będzie od funduszy. W tym samym czasie robię audio które już trochę pochłonęło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
- Lokalizacja: RADZYŃ PODL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów