Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 1.8S SF] Wymiana uszczelniaczy zaworów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

[90 B3 1.8S SF] Wymiana uszczelniaczy zaworów

Post autor: Tokash » 28 cze 2014, 12:12

Czy w silniku SF również można bez większych problemów wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy metodami opisywanymi na forum?

Edit.
Jakiej firmy uszczelniacze polecacie?

Awatar użytkownika
cinu77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 15 lut 2007, 09:26
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: cinu77 » 29 cze 2014, 10:41

Tak można ,a jeśli chodzi ci o uszczelniacze to nie wiem jak jest dokładnie u ciebie ze średnicą trzonków zaworowych.W abk są dwa rodzaje,a co do firmy to ja zastosowałem corteco i dają rade już kilka lat.

zoon02
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 gru 2013, 09:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: zoon02 » 06 lip 2014, 19:00

Ja własnie wczroaj wymieniłem uszczelniacze na Erling, jak dlugo wytrzymaja to sie okaże . Stare mialem popękane i sztywne strasznie. Polecam ten zabieg auto mi przestało kopcic :)

Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

Post autor: BULINEK » 06 lip 2014, 19:21

Erling był montowany na pierwszy montaż ,powinno byc ok. Kolega z forum zmieniał u mnie i róznica jest wielka,na 1000km brał ok.0,7-1,00lit. teraz ok.0,10-0,20lit max,warto wymienic,pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lip 2014, 19:35

Mi brał 1,5l na 1tyś/km po zmianie 0.

Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

Post autor: Tokash » 07 lip 2014, 22:41

Sprzedawca również polecił mi Erlingi, działa bdb, nie wcina oleju, a przy okazji zdobyłem świece, które były montowane seryjnie w Golfach i 80 z silnikiem 1.8, lekko używane ale różnica jest spora :)
Sama wymiana uszczelniaczy nie jest większym problemem :)

Damik1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 12 maja 2014, 16:33

Post autor: Damik1992 » 13 lip 2014, 12:18

Jako kolejny polecam Erlingi <ok> montowałem je w moich tdi oraz w vr6 i nie było problemu z nimi

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 11 paź 2014, 15:52

Damik1992 pisze:Jako kolejny polecam Erlingi <ok> montowałem je w moich tdi oraz w vr6 i nie było problemu z nimi

Dorzucę coś o Erlingu
Ja kupiłem do mojej 16v 16 uszczelniaczy Erling - ciężko się zdziwiłem jak jeden z nich zobaczyłem że jest fabrycznie uszkodzony - efekt - jeden dzień opóźnienia bo trzeba było zamówić - wniosek - kupić 18 uszczelniaczy

Gdzieś muszę to wrzucić - może tu - wymiana uszczelniaczy - czas na jeden uszczelniacz to 13 minut.


W 16v (6A lub ACE) demontaż gratów zanim dostaniemy się do uszczelniaczy to około 2 godzin koszmaru rozkręcania osprzętu !!!
Bardzo trzeba uważać by nie uszkodzić rurek plastikowych w których siedzą wtryskiwacze podczas zdejmowania kolektora dolotowego !!!
Film na temat rozkręcania silnika do wymiany "gumek"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl