Slawo777, a może ktoś inny moze podać dokładne wymiary tej blokady?
na rys.2 jest cos nie tak...te wystajace "bolce" to ni to 0,6mm ni to 6mm. przydałby sie jeszcze wymiar otworu w tym długim precie(ten z wymiaru D-20cm) i czy jest on przelotowy no i ewentualnie srednica preta z którego zrobiony jest hak.
dzieki
[AAH] Wymiana paska rozrządu
Dawno miałem zajęcia techniczne z rysunku Hmm 0,6 to chodzi na rys od środka bolca do punktu odniesienia obwodu dużego koła.Sam bolec ma 0,8 mm.Mniejszy ma 0,6.
N rys 2 jest to punkt C czyli 1,9cm średnica i jest przelotowy.Pręt to na rys 1 punkt H jest śróba M8 czyli nakrętka na klucz 13.Pozdrawiam
N rys 2 jest to punkt C czyli 1,9cm średnica i jest przelotowy.Pręt to na rys 1 punkt H jest śróba M8 czyli nakrętka na klucz 13.Pozdrawiam
olewam ten pret bo bez niego tez ustawie. mozesz zweryfikowac albo ktos kto ma dostep do tego ustrojstwa, wymiary z rysunku ponizej ? szczególnie odległosci miedzy otworami szczególnie wymiar: 517;53;26...moze jest gdzie dostepny rysunek wykonawczy tego uzadzenia? kiedys bylo na c4 forum ale widze ze zniknelo
właśnie jestem po takiej robocie i szczerze powiem że to żadna filozofia jak ktoś ma nawet nieduże pojęcie o mechanice. Blokadę zrobiłem sam z kawałka płaskownika i czterech śrub, a była pomocna żeby ustawić w poziomie wałki. Poprzedni majster co robił mi rozrząd zarzekał się że jest zrobione tak jak "fabryka" i wałki oczywiście były przestawione ( już mu powiedziałem co o nim myślę ). Największym problemem było poluzowanie kół zębatych na wałkach bo nie miałem ściągacza ale jakoś poszło. Rysunek techniczny blokad mogę przesłać na email, kontakt na pw