[8B COUPE AAH 2.8] Moje Audi Coupe
Masz racje,choć przyznam że po prostu o tym zapomniałem https://audi80.pl/80-b4fotele-przedn ... t85119.htm .Zakładałem to z gościem którego było to auto a ja sobie u niego dorabiałem.Blacharz samochodowy,zresztą zawsze bardziej pieścił cudze auta niż swoje ale to pewnie z racji zawodu.Przed sprzedażą dopiero zmienił zardzewiałe nadkole a ja je czyściłem przed malowaniem jak i parę innych elementów.Prawie jak szewc bo z dziurawym błotnikiem jeździł,śmialiśmy się.Zawsze mi się podobała więc jak ją kupiłem to się zakochałem a miłość jak wiadomo jest ślepa.Tak bardzo cieszyłem się tym autem. Na szczęście mnie obudziłeś,poprawie to kiedyś jeśli mi żona pozwoli Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-05-21, 00:16 ]
Zreanimowałem tylne hamulce bo niestety tarcze jak i klocki odbiegały już od wartości nawet minimalnych.Akurat 17 maja w sobotę w moje imieniny hmm sam sobie zrobiłem prezent.Niestety shit happens się zdarzył ale to następnym razem opisze.Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-05-21, 00:16 ]
Zreanimowałem tylne hamulce bo niestety tarcze jak i klocki odbiegały już od wartości nawet minimalnych.Akurat 17 maja w sobotę w moje imieniny hmm sam sobie zrobiłem prezent.Niestety shit happens się zdarzył ale to następnym razem opisze.Pozdrawiam
Obniżony jest trochę co widać na starszych zdjęciach,koleś przyciął i dogiął przód a tył skrócił.Zostawiłem a nowe amory tył mają rant ochronny więc nie spadną.Podejrzewam że hmm takie 40/30 50/40,coś koło tego na pewno. Przy zmianie na KYB okazało się że amortyzator tył jest wyższy od poprzedniego oraz poduszka macphersona również i teraz jest jak na zdjęciach.Pozdrawiamkrzychus pisze:witam , jakie masz tu zawieszenie , obniżone coś?
Wysypała się kolejna usterka i mogę powiedzieć że mam szczęście.Rozsypały się klapy skracania dolotu.Po demontażu jedna śrubka już goniła,jedna czekała aby wypaść.Druga klapa luzy że hej,reszta kwestia czasu.Jako że to częsty defekt nie młodego już silnika miałem plan ułożony w głowie od dłuższego czasu.Pomysł zaczerpnąłem od kolegi https://audi80.pl/aah-naprawa-klap-k ... t76105.htm ,ja zastosowałem nity stalowe 4x8mm.Pozostałości po grocie nita delikatnie wybiłem w obawie przed wypadnięciem:
A tu koleje etapy składania wszystkiego w całość po małym doczyszczeniu podzespołów.Pozdrawiam :
A tu koleje etapy składania wszystkiego w całość po małym doczyszczeniu podzespołów.Pozdrawiam :
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2015, 11:08 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
fajnie że auto idzie w miarę możliwości w kierunku oryginału.
jedynie jeśli choddzi o hamulce, to z przodu było się postarać o coś większego, jakieś 300x25mm, 312x25mm albo chodziaż na 288x25mm.
ale też bdb że nie zaniedbałeś tyłu, bo jeśli on nie działa należycie to przód choćby największy, nie będzie działał z pełną skutecznością, możesz delikatnie na korektorze nieco podciągnąć siłę hamowania, tak aby przód był mocniej dociskany
jedynie jeśli choddzi o hamulce, to z przodu było się postarać o coś większego, jakieś 300x25mm, 312x25mm albo chodziaż na 288x25mm.
ale też bdb że nie zaniedbałeś tyłu, bo jeśli on nie działa należycie to przód choćby największy, nie będzie działał z pełną skutecznością, możesz delikatnie na korektorze nieco podciągnąć siłę hamowania, tak aby przód był mocniej dociskany
W ogóle to Cię pozdrawiam <ok> Klocki już mam jakiś czas a ostatnio zakupiłem tarcze Mikoda w dobrej cenie na forum od i28.Czekają na montaż. Hmm tak jak piszesz to pewnie już zimówek 15 nie wsadzę.Girling 60 dwu tłoczkowy hamuje bardzo dobrze.Choć ceny i dostepność to już inna bajka.Pomyślę o korektorze choć przy hamowaniu auto nie ucieka w żadną stronę a zatrzymuje się bardzo szybko. Po za tym zmieniłem przy okazji płyn na świeży bo był ciemny.Na pewno nie był zmieniany hmm od bardzo dawna.Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-12-05, 12:16 ]
Więc znowu coś.Tym razem uleciały tuleje wahacza.Było już czuć bicie przy większych prędkościach jak i diagnosta zwrócił mi uwagę przy badaniach.Zastanawiając się co wsadzić zdecydowałem że założę polimerowe silent bloki padło na STRONGFLEX czerwone.Przy okazji długo oczekiwana wymiana tarcz i klocków z przodu.Jednak moim mocnym śrubokrętem udało mi się wcisnąć oba tłoczki na szczękach bez rezania jakiegoś ściągacza.
[ Dodano: 2014-12-05, 12:16 ]
Więc znowu coś.Tym razem uleciały tuleje wahacza.Było już czuć bicie przy większych prędkościach jak i diagnosta zwrócił mi uwagę przy badaniach.Zastanawiając się co wsadzić zdecydowałem że założę polimerowe silent bloki padło na STRONGFLEX czerwone.Przy okazji długo oczekiwana wymiana tarcz i klocków z przodu.Jednak moim mocnym śrubokrętem udało mi się wcisnąć oba tłoczki na szczękach bez rezania jakiegoś ściągacza.