[B4 1Z] Bifor TDI by jerry
[B4 1Z] Bifor TDI by jerry
Po skończeniu 18tki i zdaniu prawka padła decyzja o sprzedaży mojego projektu Polo 86c i kupna dupowozu. Początkowo tata miał dołożyć trochę keszu i celowałem w BMW e46, przed wczoraj powiedział mi, że nie dołoży mi więc za pieniążki zarobione i te ze sprzedaży Polo nabyłem Audi 80 B4 z silnikiem 1Z.
Dałem 2500zł, myślę, że to był dobry zakup
Audi kupiłem od gościa, który był właścicielem przez 5 lat, zrobił nim 120tyś km.
Bifor prawdopodobnie bierze olej, nie wiem czym to jest spowodowane, oby turbiną, tylko... Kopci też dość mocno na czarno, ale chodzi ładnie. Odpala na zimnym i ciepłym tak samo dobrze.
*Rocznik 1993r.
*Silnik 1.9 TDI (1Z)
*Moc: 90KM/66kw
*Turbina Garret
*Kolor: Zielony
*Alufelgi ''15
*Opony 105/60/15
*Radio JVC (kupione od razu, bo był kaseciak)
*Centralny zamek
*5-biegowa skrzynia biegów
*Szyberdach elektryczny
*Szyby w korbotroniku
*Dywaniki Audi 80 :mrgreen:
*Podświetlenia (ledowe <yes> ) na nogi, dość przydatne
Tylny zderzak i klapa po przygodzie ze znakiem (pan zapomniał ręcznego zaciągnąć), przedni przerysowany leciutko na parkingu. W środku odklejająca się podsufitka (podobno tak wyprali...), ale dziś ogarnięte zostało to na szybko prostym sposobem, pineski załatwiły wszystko <ok> teraz mam podsufitke "gwieździstą" hehe. Rdzy mało, lekko dookoła szyby i przy szyberdachu. Radio JVC kupione, w tylne półce głośniki Sony X-Plod, z przodu prawdopodobnie oryginały.
Dziś wypolerowany cały ręcznie na szybko, myśle, że za tą cenę to dobrze trafiłem
Szczęśliwy (jak na razie) właściciel
Pozdro
Dałem 2500zł, myślę, że to był dobry zakup
Audi kupiłem od gościa, który był właścicielem przez 5 lat, zrobił nim 120tyś km.
Bifor prawdopodobnie bierze olej, nie wiem czym to jest spowodowane, oby turbiną, tylko... Kopci też dość mocno na czarno, ale chodzi ładnie. Odpala na zimnym i ciepłym tak samo dobrze.
*Rocznik 1993r.
*Silnik 1.9 TDI (1Z)
*Moc: 90KM/66kw
*Turbina Garret
*Kolor: Zielony
*Alufelgi ''15
*Opony 105/60/15
*Radio JVC (kupione od razu, bo był kaseciak)
*Centralny zamek
*5-biegowa skrzynia biegów
*Szyberdach elektryczny
*Szyby w korbotroniku
*Dywaniki Audi 80 :mrgreen:
*Podświetlenia (ledowe <yes> ) na nogi, dość przydatne
Tylny zderzak i klapa po przygodzie ze znakiem (pan zapomniał ręcznego zaciągnąć), przedni przerysowany leciutko na parkingu. W środku odklejająca się podsufitka (podobno tak wyprali...), ale dziś ogarnięte zostało to na szybko prostym sposobem, pineski załatwiły wszystko <ok> teraz mam podsufitke "gwieździstą" hehe. Rdzy mało, lekko dookoła szyby i przy szyberdachu. Radio JVC kupione, w tylne półce głośniki Sony X-Plod, z przodu prawdopodobnie oryginały.
Dziś wypolerowany cały ręcznie na szybko, myśle, że za tą cenę to dobrze trafiłem
Szczęśliwy (jak na razie) właściciel
Pozdro
spoko okojerry_B4 pisze:Nic nie cieknie, silnik suchutki. Audi po prostu bierze olej prawdopodobnie, a też już czas na wymiane oleju
vavolina polecam na forum lubiany jest
troszke mi oleju ubywało ,ukapało troszke prezed wymianą wumieniłem uszczelke dekla ,oring pod filtrem oleju i przy okazji rozrządu jeden uszczelniacz który sie pocil i 10 tys km i nic na miarce stały stan
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Zaślepienie EGR w planach, myślę, ogólnie o pół przelocie, zobaczymy.
Co do gwintu i koła wole to niż moc, bardziej chodzi mi o małe spalanie, mocy wystarczy, jak na 90km to się dziadek jeszcze odpycha
W tydzień zrobione 1000km, w niedziele lecimy dalej na Sunrise do Kołobrzegu, 700km będzie znowu. Jak na razie auto bez zarzutu, poza tym, że wczoraj w lewym tylnym kole zaczęło coś szurać, to były klocki a raczej ich brak. Komplet z tyłu wymieniony, trochę lewe koło piszczy, ale myślę, że po kilku km jeszcze się ułożą.
i takie po wymiane klocuszkow
Co do gwintu i koła wole to niż moc, bardziej chodzi mi o małe spalanie, mocy wystarczy, jak na 90km to się dziadek jeszcze odpycha
W tydzień zrobione 1000km, w niedziele lecimy dalej na Sunrise do Kołobrzegu, 700km będzie znowu. Jak na razie auto bez zarzutu, poza tym, że wczoraj w lewym tylnym kole zaczęło coś szurać, to były klocki a raczej ich brak. Komplet z tyłu wymieniony, trochę lewe koło piszczy, ale myślę, że po kilku km jeszcze się ułożą.
i takie po wymiane klocuszkow
Docisk się zapiekł i dociskał cały czas klocek do tarczy, a potem wcale nie dociskał. Już wszystko ogarnięte, tarcza jeszcze jest ok, po prostu nalot rdzy jest na niej. Na takim klocku zrobiłem może 30km wiec luz. Teraz wszystko hamuje dobrze, słychać takie piszczenie troszke, ale myślę, że to ustanie.
[ Dodano: 2014-07-23, 16:37 ]
Przed chwilą kumpel skończył montować uniwersalne gniazdo zapalniczki, bo nie było wcale, a jak wiadomo jest przydatne... oczywiście do podłączenia ładowarki do telefonu czy GPS'a
[ Dodano: 2014-07-23, 16:37 ]
Przed chwilą kumpel skończył montować uniwersalne gniazdo zapalniczki, bo nie było wcale, a jak wiadomo jest przydatne... oczywiście do podłączenia ładowarki do telefonu czy GPS'a