[b4 1.9 tdi 1z] katalizator - usunąć czy nie
Ja właśnie też się grubo zastanawiam nad wywaleniem kata. Nasi zachodni sąsiedzi walą już spore kary za brak kata i bycia na bakier z ekologią. Nie uważam siebie za ekologa i chętnie też bym wywalił, ale obawiam się właśnie kar pieniężnych. Jak coś to skłaniałbym się raczej do wybebeszenia i wspwania rury. Pytanie czy warto? :roll:
nie mam kata wbitego w dowód to sie go pozbylem ,w miejsce wstawiłem tlumik od b3 i autko delikatnie lepiej sie zbiera od dołu mało wyczuwalna róznica ale za to znikło buczenie podczas przyśpieszania od dołu pewnie kat był zabitydrivtens pisze:Ja właśnie też się grubo zastanawiam nad wywaleniem kata. Nasi zachodni sąsiedzi walą już spore kary za brak kata i bycia na bakier z ekologią. Nie uważam siebie za ekologa i chętnie też bym wywalił, ale obawiam się właśnie kar pieniężnych. Jak coś to skłaniałbym się raczej do wybebeszenia i wspwania rury. Pytanie czy warto? :roll:
a i jeszcze kat poszedł do żyda i po zakupie tłumika od b3 zostało na parenaście piwek
elbula, masz coś takiego wsadzone, będzie pasować?
http://allegro.pl/rura-srodkowa-audi-80 ... 96222.html
czy raczej coś takiego?
http://sklep.eternalcar.com/tlumik_pocz ... p,223.html
http://allegro.pl/rura-srodkowa-audi-80 ... 96222.html
czy raczej coś takiego?
http://sklep.eternalcar.com/tlumik_pocz ... p,223.html
twoj avant nie jest pewnie inny niz moj ale ta rurka z 1szego linku jakos mi konty nie pasujadrivtens pisze:elbula, masz coś takiego wsadzone, będzie pasować?
http://allegro.pl/rura-srodkowa-audi-80 ... 96222.html
czy raczej coś takiego?
http://sklep.eternalcar.com/tlumik_pocz ... p,223.html
ta 2ga juz predzej, czemu nie chcesz wybebeszyc ori?!
Mniej roboty. Zlecam to mechanikowi bo nie mam niestety kanału i narzędzi w razie jak coś pójdzie nie tak, a oni sie nie bawią w takie rzeczy. Przekładka na gotowy kosztuje grosze.
EDIT:
Dzwoniłem tam i za wybebeszanie biorą 60 zł, więc chyba się zdecyduję na to. Zalecał mechanior aby nic nie wspawywać tylko wydłubać.
EDIT:
Dzwoniłem tam i za wybebeszanie biorą 60 zł, więc chyba się zdecyduję na to. Zalecał mechanior aby nic nie wspawywać tylko wydłubać.
pasuje raczej druga tylko jak pisalem ladnie cicho chodzi na tłumiku z b3 a za stary zwróci ci sie robocizna
a tlumik ma być środkowy z b3 1.6 td albo tdi
o np taki pasuje p&p
http://allegro.pl/tlumik-przedni-audi-8 ... 53347.html
a tlumik ma być środkowy z b3 1.6 td albo tdi
o np taki pasuje p&p
http://allegro.pl/tlumik-przedni-audi-8 ... 53347.html
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Dokładniedrivtens pisze:Decyduję się na wstawienie tłumika z B3, ale już po przyjeździe z wakacji. Koszt ostateczny wydłubywania to 160 zł w moim przypadku, bo trzeba jeszcze wymienić śruby mocowania, kołnież i opaskę łączącą kata z tłumikiem. Więc wolę go wyciągnąć i sprzedać. Najrozsądniejsze rozwiązanie. :lol:

pkrr, zajrzyj na stronę: http://www.polmostrow.pl/katalog-osobow ... u=fromMenu
Chodzi o tłumik o numerze 01.58, sam u siebie mam taki założony.
Efekt naprawdę odczuwalny, miałem u siebie chyba mocno zanieczyszczony ten katalizator... Auto duzo lepiej zbiera się z dołu nie ma takiego odjazdu przy 2000 obr, bo jest elastyczniejsze. Polecam taki zabieg każdemu kto jeszcze jeździ z katem.
Za kata dostałem 150 zl <wodka>
Chodzi o tłumik o numerze 01.58, sam u siebie mam taki założony.
Efekt naprawdę odczuwalny, miałem u siebie chyba mocno zanieczyszczony ten katalizator... Auto duzo lepiej zbiera się z dołu nie ma takiego odjazdu przy 2000 obr, bo jest elastyczniejsze. Polecam taki zabieg każdemu kto jeszcze jeździ z katem.
Za kata dostałem 150 zl <wodka>