Witam jakieś dwa miesiące temu pojechałem w nocy do Krakowa by pozbawić Kaczoka jego Compi, i tak też zrobiłem, bo mu go zabrałem. <ok> Jak wiadomo Audi Competition Quattro przedstawiać nikomu nie trzeba, do rzeczy.
Audi po modyfikacjach silnika, zmieniono m.in, cytuje:
- cala nowa hydraulika, rozrzad
- walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR
- wtryski i komp od vw corrado G60
- wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I,
- komputer DIGIFANT I
- listwa wtryskowa wykonana z alu
- blos
- stożek
Wyposażone w:
-wspomaganie kierownicy
- dodatkowe zegary na środkowym panelu
- hamulce tarczowe tył przód wentylowane
- ABS
- klimatyzacja
- Wspomaganie kierownicy
- 4x elektryczne szyby
- 2x elek lusterka
- podgrzewane lusterka
- QUATTRO
- blokada tylnego mostu
- centralny zamek z alarmem na pilota
- halogeny
Co zrobiłem w ostatnim czasie:
- Wymieniłem kopułkę wraz z palcem (nadpalone, spalone, rozpadło się w łapkach)
- Czujnik położenia wału korbowego.
- Regulacja przepustnicy
- Wymiana oleju z filtrem
- Przód w końcu spasowany
Co do zrobienia:
- Wymiana tarcz hamulcowych przód
- Wymiana łożyska tył
- Wymiana podpory wału
- Wymiana poduszki pod skrzynią (chyba)
- Wymiana zegarów (nie działa prędkościomierz)
- Naprawa fotela kierowcy i tapicerki.
- Lakier + blacharka.
Plany:
- doprowadzić do jak najlepszego stanu.
- Koło (albo szeroka stal 16 albo 17tka alu.)
Co dalej się okaże, mam go krótko.
Kilka zdjęć po kupnie i z kilku dni:
UP 26-07-2014r zimowa stal.
Audi Competition Quattro
Audi Competition Quattro
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, 10:52 przez chojnass, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok, tak więc mały UP, na "nowym" kole, tz. na zimowej stali.
Co do blacharki, prawa strona powiedzmy okey, lewa miała przygodę jakąś, lewy przedni błotnik inny, i lewy tylny panel przeszczepiony, prawdopodobnie jak twierdził właściciel, ale nie wiem czy zrozumiałem, robił go DUO pozostawiając szparę, sporą więc trzeba poprzesuwać drzwi itd żeby to wszystko wyrównać no i lakier, tylne oba błotniki są jaśniejsze, a maskę i klapę bagażnika lakierował jakiś uczeń.
Co do blacharki, prawa strona powiedzmy okey, lewa miała przygodę jakąś, lewy przedni błotnik inny, i lewy tylny panel przeszczepiony, prawdopodobnie jak twierdził właściciel, ale nie wiem czy zrozumiałem, robił go DUO pozostawiając szparę, sporą więc trzeba poprzesuwać drzwi itd żeby to wszystko wyrównać no i lakier, tylne oba błotniki są jaśniejsze, a maskę i klapę bagażnika lakierował jakiś uczeń.