Audi 80 od dziadka. Stan idealny - będą mody!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 lip 2014, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 lip 2014, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 lip 2014, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
też miałem, i przedstawiał się tak:Jakub.Orłowski pisze:Jeden z naszych kolegów z forum zrobił coś takiego i niesamowicie mi się podoba
a potem wpadło parę fantów, lakier, i wyglądał tak:
fakt, bywa to irytujące, mi cztery razy zabierali dowód a u Skiza nadkola wyszły bardzo ładnie :mrgreen:Wino pisze:Z tego co pamiętam to kolega Skizo poszerzył nadkola plastykowymi nakładkami żeby nie użerać się z niebieskimi o koła wystające poza obrys
to dobrze <ok> w wawie dużo jest audimaniaków, poszukaj w dziale regionalnym 8-)Jakub.Orłowski pisze:Chyba mnie namówiliście...
jeszcze mało widziałeś kolegoZbysiuuu pisze:Szeroka stal to do Golfa. Do 80-tki pasuje jak kij do d...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
oskars1434, oby jak najdłużej.
Do wysunięcia koła poza nadkole musi być mocna gleba - inaczej samochód wygląda na wyższy niż jest w rzeczywistości.
Ale wracając do tematu Jakub.Orłowski - mając ładną serię nie pchaj się w takie "tuningi". Każdy przez to przechodził, niewielu znalazło dobrą drogę dla klasyków.
W tym przypadku minimalizm jest wskazany.
Na początek pieniądze które chciałeś przeznaczyć na szeroką stal, poszerzanie nadkoli zainwestuj w sprawy mechaniczne i doprowadź samochód do stanu idealnego bez żadnych bolączek. Później przyjdzie czas na odświeżenie lakieru i resztę wyglądu zewnętrznego: obniżone zawieszenie, oraz ciekawe koło 16', lub nawet 17' - jak iść to po całości - jako wisieńka na torcie.
Mój obecny Audik miał być typowym dupowozem (po czasach wytrząsania tyłka w B3) - bez gleby, na 15' - wytrzymałem półtora roku. Po doprowadzeniu auta mechanicznie i wyglądowo do stanu nienagannego szukałem dalej co można modzić. Wylądowałem "prawie tuzin centymetrów" bliżej ziemii, z dużym kołem i masą spojrzeń na drodze.
Szeroka stal musi być dobrze skomponowana z całością, żeby wyglądała dobrze - jeżeli będzie tylko ten jeden element wygląda to dość "topornie".
Do wysunięcia koła poza nadkole musi być mocna gleba - inaczej samochód wygląda na wyższy niż jest w rzeczywistości.
Ale wracając do tematu Jakub.Orłowski - mając ładną serię nie pchaj się w takie "tuningi". Każdy przez to przechodził, niewielu znalazło dobrą drogę dla klasyków.
W tym przypadku minimalizm jest wskazany.
Na początek pieniądze które chciałeś przeznaczyć na szeroką stal, poszerzanie nadkoli zainwestuj w sprawy mechaniczne i doprowadź samochód do stanu idealnego bez żadnych bolączek. Później przyjdzie czas na odświeżenie lakieru i resztę wyglądu zewnętrznego: obniżone zawieszenie, oraz ciekawe koło 16', lub nawet 17' - jak iść to po całości - jako wisieńka na torcie.
Mój obecny Audik miał być typowym dupowozem (po czasach wytrząsania tyłka w B3) - bez gleby, na 15' - wytrzymałem półtora roku. Po doprowadzeniu auta mechanicznie i wyglądowo do stanu nienagannego szukałem dalej co można modzić. Wylądowałem "prawie tuzin centymetrów" bliżej ziemii, z dużym kołem i masą spojrzeń na drodze.
Szeroka stal musi być dobrze skomponowana z całością, żeby wyglądała dobrze - jeżeli będzie tylko ten jeden element wygląda to dość "topornie".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 lip 2014, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
szukaj oryginalnego od b3 pneumatycznego. "mechanicy" założą Ci za tą cene elektryczny który ma większe powodzenie na zepsucie się niż pneumatyczny ori nawet gdzieś miałem komplet do b3.... jade teraz do domu w weekend to mógłbym poszukać go, jeśli jesteś chętny, tylko to są puzzle do poskładania
a za traki co mówisz centralny mi kiedyś elektryk powiedział 50pln/drzwi ale to było 6 lat temu, także ceny mogły ulec z mianie, jak i region inny
a za traki co mówisz centralny mi kiedyś elektryk powiedział 50pln/drzwi ale to było 6 lat temu, także ceny mogły ulec z mianie, jak i region inny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 lip 2014, 13:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: