hahaha dobre dobre :lol:Masa_Avant pisze:w audi jest taki motyw, ze po otwarciu zamka, automatycznie zaczynaja sie grzac swiece
A tak na poważnie to w silnikach 1z świece żarowe załączają się dopiero poniżej 5 st Celsjusza
Sprawdż czy kodowanie w twoim 16 bitowym kompie (jak dobrze pamiętam masz go ode mnie ) ma wartość 0002 ...bo taką powinno mieć ...jak ma inną wartość to recode i zmieniasz <ok>dydo85 pisze:witam wczoraj tez mnie dopałd syndrom migającej kontroli świec żarowych :evil: nie ogladałem jeszcze filtra i bezpiecznika. podłczyłem VAGa i pokzał cos takiego... 01044. komputer sterujcy silnikiem-kodownie. Niestety nie udało sie skasować błedu bo zaraz po jego skasowaniu wywaloło go na nowo... :evil:
bo dowiedziałem sie ze jak mi uruchamiali tempomat to weszli w rózne opcje, servixc, lgogowanie, kodowanie i możliwe ze mogli mi cos poprzestawiac... tak mam od Ciebie. Bede musił tam zerknącMUNIOR pisze:dydo85 napisał/a:
witam wczoraj tez mnie dopałd syndrom migającej kontroli świec żarowych nie ogladałem jeszcze filtra i bezpiecznika. podłczyłem VAGa i pokzał cos takiego... 01044. komputer sterujcy silnikiem-kodownie. Niestety nie udało sie skasować błedu bo zaraz po jego skasowaniu wywaloło go na nowo...
Sprawdż czy kodowanie w twoim 16 bitowym kompie (jak dobrze pamiętam masz go ode mnie ) ma wartość 0002 ...bo taką powinno mieć ...jak ma inną wartość to recode i zmieniasz
Tu masz już przyczynę migania kontrolki , a raczej skutek <ok>Boski;) pisze:Podczas jazdy miga mi kontrolka świec żarowych.
A przyczyną jest prawdopodobnie skrajnie brudny nastawnik ,przez co komp nie może ustawić prawidłowej dawki i obroty fiksują ...I na pewno nie jest to wina przepływki ,bo przepływkę możesz sobie odpiąc i nie ma prawa nic przebierać ,czy falować 8-)Boski;) pisze:Od momentu zakupu szarpał na wolnych obrotach i przebierał w czasie jazdy.
Boski;) pisze: Po podłączeniu do kompa , pokazało że ciśnienie doładowania jest nie halo
I dobrze pokazywało ,bo vag pokazuje ciśnienie względne ,czyli atmosferyczne ok.1000milibarów + to co napompuje turbina ...czyli na wolnych praktycznie nic <ok> ewentualnie po dodaniu gazu ok.1300-1400milibarów maxBoski;) pisze:Pokazywało że ciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach jest 2x większe