[B4] Błąd ABS
Po przeróbce wiązki z ośki na quattro jedyne czego nie sprawdzaliśmy to czujników właśnie podczas jazdy. Tak jak mówicie diff może mieć wpływ ponieważ do modułu sterującego blokadą jest podawany sygnał prędkości. Ponadto napięcie z modułu diff do sterownika abs przechodzi przez jakieś żaróweczki i inne elektroniczne graty więc może mieć bliżej nieokreśloną wartość....różną od napięcia zasilania. Sagem z tej wiązki quattro masz cały kompletny moduł sterowania diffem?? Obiecywałem że przyjadę ale mi tylko na tygodniu jakiś dzień pasuje Weekendy mam wyjęte z życia póki co.
Jednak zastanawiające jest do drganie pedału.....może jedno wynika z drugiego i po dołożeniu modułu diff'a problem się rozwiąże.
Jednak zastanawiające jest do drganie pedału.....może jedno wynika z drugiego i po dołożeniu modułu diff'a problem się rozwiąże.
Panowie . Sterowanie Diffem nie ma wpływu na ABS i odpowietrzanie układu.
Sagem napisz lepiej jak masz rozwiązane przewody hamulcowe bo w nich leży problem.
Przewody kupujesz na metry i dorabiasz pokolej każdy,jedynie co możesz kupić to tylko elastyczne. Aż się dziwie że nie wymieniłeś ich na nowe.
Odnośnie sterowania diffem i sygnałem prędkości : od zawsze mam odcięty kabel biały z niebieskim, Abs działa wtedy normalnie ronica jest tylko taka że powyżej 20km/h nie rozpina blokady i nadal nie włącza ABSu.
Niestety w obu moich quattro z czasem padł ABS i nie można znależć przyczyny. Bo kontrolka się nie świeci a ABSu brak. I normalnie daje się odpowietrzać układ.
Na Vagu brak błędów ABS.
Pozdro
Sagem napisz lepiej jak masz rozwiązane przewody hamulcowe bo w nich leży problem.
Przewody kupujesz na metry i dorabiasz pokolej każdy,jedynie co możesz kupić to tylko elastyczne. Aż się dziwie że nie wymieniłeś ich na nowe.
Odnośnie sterowania diffem i sygnałem prędkości : od zawsze mam odcięty kabel biały z niebieskim, Abs działa wtedy normalnie ronica jest tylko taka że powyżej 20km/h nie rozpina blokady i nadal nie włącza ABSu.
Niestety w obu moich quattro z czasem padł ABS i nie można znależć przyczyny. Bo kontrolka się nie świeci a ABSu brak. I normalnie daje się odpowietrzać układ.
Na Vagu brak błędów ABS.
Pozdro
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Masz tylko odcięte sterowanie prędkości a nie zapinanie i odpinanie z manuala. Zauważ, że tylko rozpinanie dyfra masz wyłączone a ABS działa poprawnie. Wychodzi na to, że coś musi być powiązane z układem ABS.chmiel25 pisze:Odnośnie sterowania diffem i sygnałem prędkości : od zawsze mam odcięty kabel biały z niebieskim, Abs działa wtedy normalnie ronica jest tylko taka że powyżej 20km/h nie rozpina blokady i nadal nie włącza ABSu.
temat rozwija sie jako pomoc w uruchomieniu hebli.nie dziwie sie ze tu 200 stron spamu.
1.moze ktos to uporzdkuje i wydzieli temat.
2.czy ktos z was wzial do reki kabelek i sprawdzil jak zachowuja sie czujniki w czasie jezdy na wprost?czy mniej wiecej podaja i zliczaja ta sama wartosc?
to ze nie pokazuej bledow a kontrolka sie swieci swiadczy tylko o jednym.odsuniety czujnik od koronki.opornosc itp widzi komp abs poprawnie jednak nei zgadzaja mu sie obroty kola prawego wzgledem lewego ew przod wzgledem tylu.przy wiekszej predkosci bedzie wyskakiwac kontrolka.mimo ze bledu nie bedzie.dodatkowo bedzie sie pojawialo kopanie pedalu szczegolnie w minimalnej predkosci.przy dochamowaniu itp.
1.moze ktos to uporzdkuje i wydzieli temat.
2.czy ktos z was wzial do reki kabelek i sprawdzil jak zachowuja sie czujniki w czasie jezdy na wprost?czy mniej wiecej podaja i zliczaja ta sama wartosc?
to ze nie pokazuej bledow a kontrolka sie swieci swiadczy tylko o jednym.odsuniety czujnik od koronki.opornosc itp widzi komp abs poprawnie jednak nei zgadzaja mu sie obroty kola prawego wzgledem lewego ew przod wzgledem tylu.przy wiekszej predkosci bedzie wyskakiwac kontrolka.mimo ze bledu nie bedzie.dodatkowo bedzie sie pojawialo kopanie pedalu szczegolnie w minimalnej predkosci.przy dochamowaniu itp.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
sagem A dlaczego nie zostawiłeś ABS z ośki z włącznikiem ? Dziwnie sztukując ją gdzieś piny nie pasują zapewne. Ja do swojej B4 ośka założyłem ABS z b3 ośka, z wyłącznikiem musiałem tworzyć trochę instalacje ale działa. Miałem też problem z zapalającą się kontrolką podczas jazdy i włączony ABS przy niskiej prędkości tu pomogło czyszczenie koronek i czujników z sprawdzeniem ich odległości ( chodź robiłem to przed złożeniem ) zostało mi tylko znoszenie na lewo podczas hamowania ( z wyłączonym ABS tego nie ma ) za co obwiniam teoretycznie pompę
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
no rozumiem różnice napędzania 2 osi ale jak to się ma do hamowania ? tak samo dziwme w audi jest ABS i jeszcze korektor siły hamowania. Kiedyś trafiła mi się BMW która sama podnosiła sobie obroty, przyczyna zastosowanie różnych opon i czujniki z ABS ( razem z systemem ESP ) twierdziły że auto wpada w poślizg, jako że facet nie miał kasy na opony odpięcie czujnika i po problemie.