Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Paląca się kontrolka oleju oraz cykanie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sie 2014, 17:13

paweldzwo pisze:Kupić może nową pompę?
Można tylko do wyboru jest tani zamiennik gównianej firmy za małe pieniądze: http://archi.inosak.org/imgdb/item4457408866_1.html

Firmy Febi kosztuje coś około 360zł (patrząc na intercars). http://e-katalog.intercars.com.pl/#/eka ... 203020000/

Choć wsadziłem do swojego AEBa pompą toprana i jakoś działa: audi80.pl/viewtopic.php?p=930140

paweldzwo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2013, 11:32

Post autor: paweldzwo » 27 sie 2014, 21:24

Założyłem nową pompę oleju, dwa dni było dobrze, dziś rano odpaliłem wszystko ok, po chwili zgasiłem odpaliłem ponownie i z powrotem kontrolka smarowania się zapaliła, po prostu ręce mi opadły... Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 sie 2014, 21:42

czy przy wymianie pompy oleju wymieniłeś też olej i filtry ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 sie 2014, 23:05

Zobacz czy aparat zapłonowy masz dobrze wsadzony. Niedawno był temat gdzie inny użytkownik forum miał podobny problem. A okazało się że mechanik źle wsadził aparat zapłonowy. Tak go w wsadził, że aparat się kręcił dobrze i silnik pracował ale był za płytko i nie przekazywał napędu do pompy oleju.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 16 wrz 2014, 11:23

Tak to jest jak się jeździ na 15w40 + niski stan oleju. Jak kupiłem swoją audi abt miałem podobnie jak kolega. Zrobiłem płukanie + olej 5w40 shell helix i spokój. ;) pamiętAj że tam wchodzi ok 3.5l

szwagro373
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2014, 14:44

Post autor: szwagro373 » 16 wrz 2014, 17:33

gosc ma problem z cisnieniem a ty mu proponujesz jeszcze rzadszy olej???

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 wrz 2014, 18:13

Można jeszcze zalać 10W50 albo nawet 10W60 tylk taki olej trochę kosztuje jest jeszcze alternatywa typu moto doktor.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 wrz 2014, 16:13

Dokładnie tak wiem co mówię ;) mam zegary do oleju i po tym zabiegu wszystko do normy wróciło. Nawet możesz sprawdzić jaki się olej leje do audi abt. MINERALNY TO BŁOTO I SYF. Co do plukanki tylko MOTUL

[ Dodano: 2014-09-17, 16:17 ]
P.s nikogo nie zmuszam do sprawdzania itp. Ja zrobilem mam przejechanie ponad 10tys. I wiele osob mi zazdrości tak audi Cicho pracuje. Każdy ma własny rozum więc niech go używa ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl