Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 80 B4 ABK] Dławienie śię silnika na benzynie...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

[AUDI 80 B4 ABK] Dławienie śię silnika na benzynie...

Post autor: AUDI;* » 17 lip 2014, 15:24

Szukałem...,szukałem na forum coś znalazłem,ale to nie to widocznie.

Mam problem od jakiegoś czasu z jazdą na PB przy ruszaniu delikatnym na początkowych obr tzn od 0-1800obr potrafi czasami się przydławić kaszleć nie reaguje na pedał gazu aż odpuszczę przełknie przygazuje do około 2,5tyś obr i wtedy można jechać..., nie wiem co jest.


dodam że na lpg chodzi jak zły, instalacja zwykła Landi renzo.

Na pb jak uda się żeby przełknął i wszedł na obr albo gdy kaszle i przekroczy 1800obr wtedy wszystko raptownie ustaje rwie do przodu jak by drugi oddech złapał, no ale jazda po mieście jest męcząca czasami bo jak się zadławi to stoję i go głaskam albo zgaśnie...

Macie pomysły co może być?

-Pompka raczej nie, bo nowa pb zawsze dostatek.

-kable świece kopułka palec Beru

-Filtry na bieżąco wymieniane (zwykła lpg to muszą żeby nie strzelał jak i kable)

-zapłon? chyba ok bo na LPG ładnie chodzi fajnie się wkręca.

-przepływka ok nie po STRZALE !!

-układ powietrza szczelny

Dodam że szfagier mnie uraczył jakiś czas temu pb 15ltr z dodatkiem 1,5 może 2 ltr ropy bo ktoś się pomylił na orlenie, ale czy to by zaszkodziło. nie wiem czy przed wlaniem trefnej pb już to było bo rzadko się jeździ na pb

Kolega mi powiedział że może filtr paliwa pod samochodem..., czy to może być tego wina?

proszę o rady.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 lip 2014, 15:28

Wymiana filtra jak najbardziej... ewentualna wymiana samej pompy bez filtra jest bez sensu.

Do sprawdzenia sonda, przekaźnik 30 (przelutować) i niebieski czujnik.

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 17 lip 2014, 18:51

Mówisz sonda? Nie dawno wymieniałem bo duuużo pb paliła,teraz jest ok.

A niebieski czujnik ma wpływ na takie rzeczy? to jest ten w plastikowym króćcu przy głowicy? jeden szary drugi niebieski? on nie odpowiada za wskazywanie temp na desce ten niebieski?

A czy przekaźnik 30 też odpowiada za otwieranie szyb np? bo w zimę przelutywowałem taki duży przekaźnik i to chyba 30 był...


a do filtra paliwa jak śię tam dobrać??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 lip 2014, 19:18

AUDI;*, ja bym podpiął pod vag'a sprawdził tps i przepływkę.
Jest jeszcze takie rozwiązanie by udać się na pw do kolegi czarekj, on jest z w-wy a Ty kiedyś tu pisałeś że na spoty tam wpadasz więc jak bywasz tam często to on być może Ci ogarnąć auto.

ps. Większość z tego o co pytasz było już nie raz omawiane więc radzę poszukać.

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 17 lip 2014, 19:21

Dzięki chłopaki będę coś działał..

Aczkolwiek to nie koniec tematu;) ktoś pomysły wysłucham.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 lip 2014, 21:50

Często kupując zamienniki typu NGK dołączane są konektorki, którym nie ufam. Lutować tych przewodów nie wolno ponieważ są one stalowe. Jedyne rozsądne rozwiązanie to skręcić to kostką elektryczną i zaizolować.

niebieski jest od ECU a szary od wskaźników.

Filtr paliwa masz w prawym tylnym nadkolu.

Poza tym do zlokalizowania czego brakuje gdy nie ma mocy na PB? Paliwa czy iskry?

To pozwoli, w którą stronę należy iść.

Czy po gazowaniu jak braknie mocy czuć niespaloną benzynę z wydechu?

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 29 lip 2014, 22:19

Nie, nie czuć benzyny....

Dziwne rzeczy się dzieją... :/

problem z benzyną dławienie, ale to na spokojnie da się radę teraz doszło jeszcze te obroty..., jadać do pracy w niedziele na obwodnicy prędkość stała około120,130klm/h czuje dziwną rzecz ja pedał gazu trzymam stabilnie i równo a samochód od czasu do czasu zaczyna delikatnie szarpać na pb i lpg :( kur....!!

dojeżdżam do świateł auto na luz obr 900 wzór!! ruszam hamuje obr 400!! masakra pb i lpg a jak włączyłem klimę to obr spadły na 300 i nie chciały wskoczyć na więcej jak to się dzieje zazwyczaj gdy silnik został obciążony klimą np.

dziś na noc odłączyłem aku, może pomoże bo od niedzieli nie jeżdżony dziś jadę do sklepu to samo co w niedzielę :( zobaczymy co będzie, jak nie pomoże włożę stary czujnik na którym obr raz wachlowały raz nie itp...

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 30 lip 2014, 14:44

w abk mialem tak samo jak ty i winna byla jednak przeplywka choc moje abk gazu nie widzialo i niby byla ok podmien od kogos najlepiej dla pewnosci by wyeliminować przeplywomierz

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 06 sie 2014, 22:55

obroty się unormowały jest 900 pb i lpg..., co było? sam nie wiem... :/

aldi podpowiedział mi żebym zajrzał do..., zapominałem jak to się nazywa fachowo ;? sory jest zamontowane przy przepustnicy a w sumie pod nią aku wyjąć i ją widać w miarę... jak zdjąłem wtyczkę z tego ustrojstwa to nie było reakcji silnika, przepływka nie działał, krokowy też :/ no i w sumie nie wiem jak się zrobiło poruszałem podotykałem popatrzyłem poszarpałem działa....

problem tkwił gdzieś tam, bo i szczerze jak obr wskoczyły na normalne to i silnik zrobił się żwawszy, wcześniej jechał bo jechał, teraz jest ok.

dzięki aldi za naprowadzenie <piwo>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 sie 2014, 23:10

AUDI;* pisze:aldi podpowiedział mi żebym zajrzał do..., zapominałem jak to się nazywa fachowo ;?
Czujnik położenia przepustnicy (TPS - Throttle position sensor). Z twoich pomiarów wychodziło że jest martwy. Może teraz wysechł i zaczął działać.

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 09 sie 2014, 22:26

wysechł...? hm...

aldi powiem ci że coś jest nie tak jak by coś nie łączyło..., kilka dni się cieszyłem dziś jadę wszystko ok, staje na światłach ruszam to samo :( obr głupieją zjechałem zajrzałem pod maskę poruszałem kablami (całą wiązką) zgasiłem auto odpalam jest ok..., hm... ?

musisz kiedyś zajrzeć bo to jest dziwne...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl