Witam, posiadam nowo nabyta audi 80 b4 1.9 td czerwone "I" niewiem od czego zacząć silnik pracuje bardzo równo, ale telepie całą budą niewiem dlaczego tzn jak dodam nogą gazu do równego 1000/obr auto żyleta, a na 900/obr wariuje jak mpoge podnieść mu obroty?? skrzynia automat wiec na światłach nie dodam mu obrotów nie zalezy mi na małym spalaniu! ma chodzić jak przczółka!
z góry dziękuje za pomoc!!
[B4 1.9 1Z] Obroty silnika a trząsanie cała buda
ręki opadają
Rok produkcji 1994 1,9TD"I" czerwone. malutki motor ale zrywny. gdzie to znajde? nie jestem mechanikiem, a uczę się lubie gmerac w autach. to chce zrobic jak pszczółkę obecnie stoi bo wydoił mi aku jak chce krecic nic sie nie dzieje mase mam ale chyba alternator nowy musze kupic. nawet jak mu dam +na rozrusznik dopiero kreci. czy to stacyjka?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Też obstawiam tani zamiennik poduszki .Jak telepie na jałowym biegu ,przenosząc drgania na deskę i kierownicę ,to na 100% wina poduszki ...wystarczy rzut oka na tą najlepiej widoczną poduszkę i wszystko bedzie jasne ...bo nawet laik rozpozna świerzo montowną poduszkę ,od takiej zamontowanej przeszło 20 lat temu ..czasem widać nawet mażnięte fabrycznie niebieską farbą po gwincie poduszki mozna zrobić też prosty teścik <ok> wystarczy złapać za kolanko dolotu przy EGR i poruszać silnikiem ...na ori powinien delikatnie się ruszać ,przy twardych podróbach ,zwykle silnik stoi jak wmurowany i nawet nie drgnieandi77 pisze:A ja podejrzewam poduszkę silnika (tani zamiennik)
-
- Forum Audi 80
- Imię: Hubert
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg